Cum să crești profitul atunci când scade numărul de clienți - Eveniment Ensight Management Consulting

BUCURESTI - 9 martie 2016

Comunicat tip General in Afaceri

Paradoxal, putem crește profitul deși scădem numărul de clienți sau putem crește profitul scăzând prețurile. Cu toate că aceste declarații pot părea absurde, consultanții Ensight Management Consulting au arătat că sunt mai mult decât adevărate și uneori recomandate.
100 de manageri de top din România au participat aseară la un eveniment organizat de liderul pe piaţa companiilor româneşti de consultanță în management, Ensight Management Consulting, în parteneriat cu companiile Garrison Group și TNS Romania.

Roland Teufel, Partener Ensight Management Consulting in deschiderea evenimentului

Roland Teufel, Partener Ensight Management Consulting in deschiderea evenimentului

 ’’Sunt proiecte obișnuite pentru companiile internaționale dar nu atât de obișnuite pentru companiile românești. Proiecte de definire a strategiei companiei, stabilirea politicii de prețuri în funcție de profilurile clienților, adică așa numită bibliotecă de prețuri sau segmentarea clienților în business to business și crearea ofertei de valoare pentru fiecare dintre ei.’’ 

Sorin Spiridon, Ensight Management Consulting

‘Grow in Business & Art’ a fost un eveniment adresat celor din conducerea companiilor care au dorit să beneficieze de experiența proiectelor internaționale derulate de consultanții Ensight în domeniile: optimizarea proceselor și operațiunilor de business, marketing și vânzări.

Conform D-lui Sorin Spiridon, Manager la Ensight Management Consulting, companiile cu antreprenori români sunt de multe ori în dezavantaj față de cele străine din cauza faptului că nu derulează unele proiecte de consultanță care ar putea să le îmbunătățească considerabil modul în care fac business:

’’Sunt proiecte obișnuite pentru companiile internaționale dar nu atât de obișnuite pentru companiile românești. Proiecte de definire a strategiei companiei, stabilirea politicii de prețuri în funcție de profilurile clienților, adică așa numită bibliotecă de prețuri sau segmentarea clienților în business to business și crearea ofertei de valoare pentru fiecare dintre ei.’’

 

Alături de Dl. Spiridon au mai susținut prezentări Dl. Kristian Wulfsberg Majer, Partner/WE Director la Garrison Group și D-na Iulia Cornigeanu, Director Executiv la TNS Romania.

Evenimentul a avut și o componentă artistică, o expoziție de artă contemporană cu operele artistului Róbert Köteles de la Galeria Anca Poterașu.

Fotografii de la eveniment și informații suplimentare sunt disponibile la pagina www.ensight.ro/grow

 

Despre Ensight Management Consulting

Ensight Management Consulting (www.ensight.ro) este liderul pe piaţa companiilor româneşti de consultanță în management, raportat la cifra de afaceri și numărul de consultanți.

De la înființarea sa în anul 2000, Ensight a evoluat continuu, dezvoltând un portofoliu complex de servicii de consultanță pentru următoarele arii de activitate: strategie, operațiuni, financiar, resurse umane și tehnologie, oferind astfel soluții integrate de consultanță și răspunzând nevoilor din ce în ce mai complexe ale companiilor.

Din anul 2014, Ensight Management Consulting este membru fondator al uneia dintre cele mai puternice rețele de consultanță în management din Europa: Nextcontinent, cu 33 de birouri în 28 de țări și o echipă de 1.100 de consultanți.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ensight-management-consulting/cum-sa-cresti-profitul-atunci-cand-scade-numarul-de-clienti-eveniment-ensight-management-consulting