Epil Point, un brand de succes

BUCURESTI - 11 august 2022

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Epil Point, un brand de succes!

Astăzi vom vorbi cu dl Istrate Andrei, CEO-ul acestui brand de mare succes in Romania, pentru a vedea care este cheia succesului acestui brand si ce planuri de viitor aveți

Centru Epil Point

Centru Epil Point

 Frumusețe și sanatate  

Epil Point

Reporter: Buna ziua si va întreb direct: care este cheia succesului, care determina tot mai mulți antreprenori, dar si saloane deja existente sa sara de-a dreptul in barca Epil Point?

Manager: Buna ziua si de asemenea si eu va răspund tot direct ca Brandul Epil Point s-a născut in perioada pandemiei ca un nou concept de Beauty ce activează in domeniul frumuseții. Am investit in calitatea si performanța aparaturii de ultima generație si începând cu anul 2021 avem laserul cu 3 lungimi de unda, iar ca o noutate in domeniu, in saloanele Epil Point veți găsi rejuvenarea faciala cu laser, concept unic in Romania. Barometrul nostru de măsurare a succesului sunt rezultatele obținute de o înaltă calitate, cat si recenziile miilor de clienți care ne trec pragul. De ce tot mai mulți antreprenori dar si saloane existente vor in barca Epil Point? Raspunsul este simplu si anume ca spre deosebire de alte afaceri, din domeniul Beauty, noi oferim posibilitatea ca in cadrul saloanelor “Epil Point specialist in epilare definitiva laser cu 3 lungimi de unda”, sa se desfășoare si alte activități conexe de frumusețe. Pandemia a reformat radical domeniul beauty si am învățat rapid din nevoile clientilor ca vor sa intre in saloane unde găsesc tot pachetul de servicii de Beauty ( ca un mall al frumuseții ) începând cu epilare definitiva si terminând cu servicii secundare de tratamente faciale Premium, remodelare in special cu aparatura de top, unghii, par, masaj, etc. “Un as din mâneca noastră” este acela ca partenerii noștri au libertatea de a-și organiza propriul salon ( mall al frumuseții ) in jurul conceptului Epil Point. Pe lângă produsele noastre personalizate avem si parteneriate cu furnizori de top privind produsele de Cosmetica din saloanele Epil Point.

Reporter: Aveți concurenta in acest domeniu?

Manager: Da, clar, dar pentru noi concurenta este o condiție a existentei noastre. Noi învățam din greselile concurenților nostri, ne adaptam rapid si facem treaba buna in beneficiul exclusiv al clientului. Tot mai multe afaceri se vor inchide si vor dispărea din domeniul Beauty tocmai din cauza ca nu oferă pachete complete de servicii de Beauty. Afacerile personalizate pe un singur domeniu, in speța epilare definitiva, se vor inchide una câte una si vor fi înlocuite de saloane care oferă o gama larga de servicii Premium de frumusețe. Din punct de vedere antreprenorial este imposibil sa supravietuiesti prestând un singur serviciu de Beauty deoarece acest lucru presupune niște costuri pe care astăzi nu le poate suporta nimeni in condițiile in care apar saloane care oferă pachete de servicii de frumusete.

Reporter : Ca si planuri de viitor ce pregătiți?

Manager: In primul rând strategia noastră este de a upgrada permanent aparatura si deja ne gândim ca începând din toamna acestui an sa dotam saloanele cu aparate de electro-stimulare musculară. In ceea ce privește extinderea rețelei Epil Point speram ca in aceasta toamna sa culegem si roadele negocierilor, cu antreprenori noi dar si existenți din domeniu beauty, ca pana la sfârșitul anului sa avem deschise încă 5 saloane de frumusete.

Reporter: Mulțumesc frumos pentru timpul acordat si va urez mult succes in continuare!

Manager: Cred ca eu sunt cel care trebuie sa va mulțumească si va doresc o zi frumoasa!

Reporter: Carolina Bechet

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/epil-point-romania/epil-point-un-brand-de-succes