Curs acreditat Tehnici de vanzare - 2 - 17 mai 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 31 martie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Tehnici de vanzare, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul celor inscrisi), pe o durata de 4 zile. Perioada de desfasurare a cursului va fi: 2-3 mai si 9-10 mai 2011. Examenul de absolvire va avea loc pe data de 17 mai 2011. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 31 martie 2011, taxa de participare la acest curs este 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen şi certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1000 de lei. LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Curs acreditat Tehnici de vanzare - 2 - 17 mai 2011, Camera de Comert Bucuresti

NOU: Euro Best Team are placerea sa va invite sa participati la sesiunea cursului Tehnici de orgavanzare organizata la mare in perioada 27-30 iunie 2011, la Hotel Tismana, Jupiter. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne scrieti la office@eurobestteam.ro   sau ne sunati la 0722696843.

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

Cui i se adreseaza acest curs?

 

Tema cursului plaseaza in centrul procesului de vanzare: CLIENTUL, cea mai importanta persoana intr-o afacere si subordoneaza psihologiei acestuia toti ceilalti parametri, tehnica si comportamentul  Agentului de Vanzari.

Un bun AGENT DE VANZARI priveste produsele pe care le ofera din punctul de vedere al clientului si intelege ca un cumparator nu-si doreste o tranzactie, ci o solutie la nevoile sale.

 

Clientii au nevoie de vanzatori, dar care este tipul de vanzator pe care il cauta?Agentul de vanzari demodat, stereotipic, care este definit de sutele de kilometrii parcurse saptamanal sau de numarul mare de vizite la aceiasi clienti, este in vizibil declin.Paradoxal poate, clientii asteapta mai putin dar si mai mult de la agentii de vanzari moderni. Mai putin timp pierdut, mai putine scuze, putine prezentari de vanzare inutile si in nici un caz vanzare agresiva.

 

In acelasi timp, clientii asteapta mai multa valoare adaugata procesului de vanzare, mai mult profesionalism, mai multa integritate si, in general un standard ridicat al reprezentantului de vanzare.

 

Scopul cursului

 

Acest curs isi propune o abordare moderna a procesului de vanzare, scopul sau major fiind acela de a-i ajuta pe viitorii Agenti de vanzari sa inteleaga rolul lor in economia de piata romaneasca, sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile de buni vanzatori si sa aplice cele invatate odata  intorsi la locurile lor de munca.De asemenea, acest curs isi propune sa familiarizeze participantii cu tehnicile moderne de vanzare orientate spre satisfacerea clientilor si in aceeasi masura cu abordarea profitabila a procesului de vanzareIn ziua de astazi clientii sunt mult mai pretentiosi cu agentii de vanzari si se ghideaza dupa anumite criterii in evaluarea performantelor  vanzatorului, inainte de a lua decizia de a cumpara.

 

Aceste criterii sunt:

    care sunt cunostintele agentului de vanzari despre afacerea clientului si locul sau pe piata;care este nivelul de cunoastere a produselor pe care le vinde;cat de mult poate invata clientul de la agentul de vanzari;cat de capabil este acesta sa prezinte si sa incheie o vanzare;cat este de organizat si profesionist agentul de vanzari;cum poate construi agentul de vanzari un raport cu clientul sau, bazat pe incredere si respect.

 

Obiectivele cursului

    Imbunatatirea performantelor in vanzariInsusirea tehnicilor moderne de vanzare si negociereCunoasterea psihologiei clientuluiRezolvarea eficienta a obiectiilor de vanzareInsusirea notiunilor generale de marketingCunoasterea tehnicilor specifice de comunicare

 

 Unde este recunoscut programul?

 

Programul este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, iar certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA) este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

 

Lectorul cursului – Carmen Prodan

 

Carmen este activeaza in domeniul de formare profesionala in vanzari si consultanta de peste 15 ani. A devenit “trainer” (formator) in 1995, in cadrul companiei McDonald’s, pentru ca in 1999 sa devina  stagiar al lui Nick Baldock, unul dintre cei mai faimosi traineri de formare din Marea Britanie. A predat numeroase programe de formare in domeniul vanzarilor pentru diverse si renumite companii din diferite domenii, cum ar fi telefonie mobila (Telemobil),  materiale de constructii (Lafarge);  Carmen a organizat si a livrat peste 150 de sesiuni de instruire si formare profesionala in domeniul vanzarilor. In cadrul Euro Best Team, carmen preda cursurile: Agent vanzari, Tehnici avansate de vanzare, Manager de vanzari.

 

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.  

 

Programa de curs:

 

Ziua I

 

09:00 - 10:30 Introducere in teoria Vanzarii

                    Prezentarea cursului, obiective

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Locul Agentului de Vanzari in cadrul procesului de vanzare. Atitudine. Orientare catre client.

                    Definitia vanzarii. Obiective. Strategii.

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15  Clasificarea Agentilor de Vanzari

                     Pasii Vanzarii

                     Planificarea  vanzarii

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Palnia Vanzarilor

                     Planificarea Teritoriului      

 

 Ziua II

 

09:00 - 10:30 Planificarea (Managementul) Timpului

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Surse de clienti

                    Obtinerea unei intalniri de vanzare

                    Cum identifici si cum stabilesti o intalnire cu factorul de decizie

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Identificarea nevoilor clientilor

                    Modelul clientului

                    Motivatia de cumparare

                    Calificarea clientilor

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Deschiderea Vanzarii

                     Abordarea Clientului

                     Prezentarea Agentului de Vanzare

                     Prima  impresie  

 

Ziua III 

 

09:00 - 10:30 Notiuni de comunicare

                   Tipuri de comunicare

                   Modele comunicationale.

                   Cum vindem diferitelor tipuri comunicationale.

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Ascultarea activa

                    Arta de a pune intrebari

                    Feedback

                    Limbajul non-verbal. Limbajul paraverbal. Gafe.

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Prezentarea de Vanzare

                    Cunoasterea produselor pe care le vindem

                    Analiza CAB

                    Conceptul de adaugare a valorii in cadrul procesului de vanzare

                    Notiuni generale de Marketing

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Rezolvarea obiectiilor de vanzare

                     Atenuarea obiectiilor

                     Identificarea obiectiilor reale

                     Izolarea obiectiilor 

 

Ziua IV

 

09:00 - 10:30 Negocierea in vanzari

                    Tipuri de Negociere 

                   Fazele procesului de Negociere

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Negocierea contractelor comerciale

                    Principiile negocierii castig-castig

                    Strategii, Tipuri de acord.

12:15 - 13:45 Pauza de pranz1

3:45 - 15:15 Calitatile unui bun negociator

                    Asertivitate

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Incheierea vanzarii

                     Aplicarea in practica a cunostintelor acumulate.

 

 Ziua V - Examen

 

 

Conditii de inscriere

 

Pentru inscriere va rugam sa trimiteţi formularul de inscriere la adresa office@eurobestteam.ro Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat, precum si o copie a cartiii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii.  

 

Persoana de contact: Daniela Radu - 0726.615.538

http://eurobestteam.ro/tehnici-de-vanzare

www.eurobestteam.ro

 

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/curs-acreditat-tehnici-de-vanzare-2-17-mai-2011-camera-de-comert-bucuresti