Curs Evaluator Proiecte, 17 septembrie-1 octombrie: Euro Best Team anunta ultimele locuri

BUCURESTI - 12 septembrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura

Euro Best Team organizeaza cursul Evaluator Proiecte – acreditat CNFPA, in perioada 17 septembrie-1 octombrie. Cursul se adreseaza persoanelor care vor sa dobandeasca competente de evaluator, in special pentru proiectele finantate din fonduri structurale. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 14 septembrie 2011 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 1000 de lei. Dupa aceasta data taxa de participare este de 1200 de lei. Mai multe detalii gasiti pe eurobestteam.ro

Perioada desfasurare: 17-18 septembrie, 24-25 septembrie 2011

Examenul de certificare are loc in data de 1 octombrie 2011

 

LOCATIE: Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti sau la sediul EBT - vezi Contact (in functie de numarul cursantilor).

 

EVALUATOR PROIECTE cod COR 241960.

Cursul se adreseaza persoanelor care vor sa dobandeasca competente de evaluator, in special pentru proiectele finantate din fonduri structurale, consultantilor din domeniul managementului de proiect, expertilor in domeniul accesarii fondurilor structurale si de coeziune europene, specialistilor in elaborarea si scrierea de proiecte precum si altor persoane interesate de evaluarea proiectelor.

 

Lectorul cursului

Gabriel Zaharia

Gabriel Zaharia este evaluator de proiecte cu finantare europeana de 10 ani, perioada in care a evaluat peste 500 de cereri de finantare in cadrul programelor PHARE (Asistenta Sociala si Resurse Umane), POSCCE (Energie Regenerabila), POR, POSDRU, PODCA, CBC Romania – Ucraina - Moldova, CBC Romania – Bulgaria, Bazinul Marii Negre 2007-2013 atat din punct de vedere tehnic cat si financiar.  Gabriel Zaharia este un cunoscut consultant in proiectele internationale avand o experienta de 12 ani in management de proiect, achizitii publice, monitorizare si evaluare in domeniile: administratiei publice locale, asistentei sociale, dezvoltarii resurselor umane, dezvoltarii regionale si cooperarii transfrontaliere. Gabriel este absolvent al Facultatii de Geofizica din cadrul Universitatii Bucuresti si al Facultatii de Management Financiar din cadrul Institutului Bancar Roman  si al cursurilor de Master - Studii Aprofundate in Protectia Mediului din cadrul Universitatii Bucuresti, Master - Studii Academice Post-Universitare in Management - SNSPA Bucuresti, Master – Spatiul Public European din cadrul Facultatii de Administratie Publica – SNSPA.  Experienta sa include coordonarea si supervizarea proiectelor finantate de Uniunea Europeana, atat pentru autoritati publice locale, cat si pentru mari operatori privati, in particular si pozitia de Team Leader pentru proiectul “Intarirea Capacitatii Institutionale a Sistemului de Control Ex-Ante in Domeniul Achizitilor Publice”, proiect finantat prin Facilitatea de Tranzitie 2007, Beneficiar: Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice, Ministerul Finantelor Publice. Gabriel a urmat numeroase cursuri de specializare in domeniul fondurilor structurale, managementului de proiect, evaluare si monitorizare in Romania, Croatia, Germania si Belgia. In cadrul Euro Best Team Gabriel Zaharia este coordonatorul departamentului de consultanta si este trainer autorizat CNFPA pentru Manager de Proiect, Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune, Analiza Cost Beneficiu, Expert Achiziti Publice, Evaluator proiecte.

 

Natalia Cirimpei

Natalia Cirimpei este consultant pe proiecte cu finantare europeana si a granturilor nerambursabile. Pana in prezent ea a realizat  evaluare unui numar de 150 de cereri de finantare in cadrul programelor Phare, Ispa, Sapard, Banca Mondiala, POR, POSCCE, atat din punct de vedere tehnic cat si financiar-economic. A intocmit si evaluat documentatii pentru proiecte de infrastructura de transport, turism, social, educatie, sanatate, IMM si intreprinderi mari. Totodata, a facut parte din comisia speciala de evaluare a proiectelor din cadrul Programelor Integrate de Dezvoltare Urbana, a caror valoare estimativa depaseste 40 mln Euro. Experienta sa nationala este completata de calitatea de consultant de afaceri pentru multinationale din Europa Centrala si de Est, realizand planuri de rentabilitate financiara, scheme de parteneriat si analiza acestora avand in vedere pe de o parte standardele Grupului, iar, pe de alta parte, specificul legislativ, de piata al tarilor de implementare. Natalia este absolventa Academiei de Studii Economice din Bucuresti, detine diploma de MBA Romano-Canadian si a finalizat un Master in Stiinte Europene de pe langa Institutul Friedrich Schiller. Din 2007 pana in present,  Natalia urmeaza sesiunile de dezvoltare organizationala, avand calitatea de consilier organizational si coach. In cadrul companiei Euro Best Team ea preda cursurile de Analiza Cost Beneficiu - studii fezabilitate, Management Financiar si Evaluator proiecte.

 

 

FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti completa pe www.eurobestteam.ro

 

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 14 septembrie 2011, taxa de participare la acest curs este 1000 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, testele de verificare, taxe de examen şi certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1200 de lei. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos sau la sediul nostru.

 

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

 

Pentru ce te pregăteşte?

- Analiza domeniului vizat de proiect si a strategiilor de dezvoltare existente;

- Identificarea nevoilor specifice si a obiectivelor;

- Analiza obiectivelor  finantatorului si a regulilor de acordare a finantarii;

- Analiza relevantei respectivului proiect pentru finantator;

- Identificarea obiectivelor si prioritatilor finantaorului, vizate de proiect;

- Elaborarea metodologiei de evaluare, in functie de domeniul vizat;

- Elaborarea si analizarea manualului de evaluare;

- Identificarea metodei de evaluare specifice;

- Identificarea instrumentelor necesare legate de managementul de proiect;

- Identificarea instrumentelor financiare si legislative

- Identificare modalitati de comunicare cu alti evaluatori.

 

Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Inovarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor - CNFPA.

 

Programul de formare profesională se finalizează cu un examen de absolvire organizat în conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei şi al Ministrului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificării formării profesionale a adulţilor. Obtinerea certificarii va da dreptul absolventilor de a practica meseria de Evaluator Proiecte.

Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii şi sunt recunoscute la nivel naţional de către Ministerul Muncii, Familiei si Egalităţii de Şanse si de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, conform Ordonanţei Guvernului României nr.129 din 2000.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

 

Cine se poate inscrie?

Programul se adresează atat persoanelor fizice cat si juridice, funcţionarilor publici din administraţia publică centrală şi locală, specialiştilor din sectorul privat încadraţi în compartimente cu atribuţii aferente procesului de evaluare a proiectelor.

 

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice expertului in domeniul evaluarii de proiecte.

 

Structura cursului:

Pregatirea teoretica are loc pe parcursul a 4 zile de curs, iar pregatirea practica reprezinta studiu individual, exercitii practice pe marginea proiectului ales de participant, in cordonarea lectorului.

 

Agenda cursului:

Ziua I

09:00 - 10:30 Prezentare generala a cadrului legislativ care guverneaza procesul de evaluare a proiectelor cu finantare nerambursabila, programele de finantare nerambursabila existente

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Specificul calitatii de evaluator al proiectelor cu finantare nerambursabila: diferente/similitudini ANEVAR si Asociatia Romana de Evaluatori Proiecte Publice

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Expertiza necesara in desfasurarea activitatii de evaluare proiecte cu finantare nerambursabila

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Contractul trilateral: Autoritatea de Management care gestioneaza proiectele din cadrul programului aflat in evaluare, Societatea desemnata castigatoare pentru evaluarea de proiecte, Evaluatorul

 

Ziua II

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua II

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Tipologii de evaluare: evaluarea tehnico economica, evaluarea socio-economica, evaluare teme specifice (mediu, transporturi, resurse umane), evaluare teme orizontale, conform grilelelor de evaluare; Obiective generale, obiective specifice                       

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 - Planificarea activitatilor proiectului: resurse umane, financiare, logistica utilizata in cadrul proiectului (echipamente IT, mijloace de transporturi, alte dotari necesare desfasurarii proiectului)

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 - 17:00 Evaluarea nivelului de realism al proiectului avand in vedere activitatile planificate versus termenele de realizare versus resursele alocate

 

Ziua III

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua III

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Bugetarea proiectului: alocarea surselor avand in vedere criteriile de eligibilitate prevazute prin Ghidul solicitantului aferent, nivelul de realism al costurilor

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Analiza partilor desenate, autorizatiilor necesare conform obiectivelor specifice ale proiectului, a resurselor financiare aferente

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 - 17:00 Recapitulare        

 

Ziua IV

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua IV

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Analiza planului economico-financiar al proiectului avand in vedere pe de o parte datele statistice si situatia actuala a solicitatntului care justifica necesitatea implementarii proiectului iar, pe de alta parte, externalitatile, corectiile rezultate                       

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Evaluarea nivelului de risc al proiectului considerand elementele mai sus enumer

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 - 17:00 Solicitarea de clarificari, moduri de prezentare ale acestora, atribuirea de note; Exemple practice de evaluari; Intrebari

 

Ziua V:  Examen

 

Condiţii de înscriere

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site si veti primi o confirmare de participare de la organizatori precum si alte detalii privind organizarea cursului.

Un original semnat si stampilat (daca este cazul) va fi adus in prima zi de curs. 

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

Persoană de contact: Elena Farcas - 0722.696.843

www.eurobestteam.ro

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/curs-evaluator-proiecte-17-septembrie-1-octombrie-euro-best-team-anunta-ultimele-locuri