Curs Management Financiar - 7-15 iunie 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 30 mai 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului de Management Financiar, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul celor inscrisi), pe o durata de 4 zile. Perioada de desfasurare a cursului va fi: 7-8 iunie si 14-15 iunie 2011.

OFERTA: Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 2 iunie 2011 si beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 800 de lei+TVA. Taxa include toate taxele de participare, evaluare, certificare, precum si pauzele de cafea. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei+TVA.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Curs Management Financiar - 7-15 iunie 2011, Camera de Comert Bucuresti

AGENDA CURSULUI:

Durta cursului este de 4 zile, 6 ore pe zi, de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 17.00.

 

Ziua 1 

 

09:00 - 10:30 Elementele de baza si specificul proiectelor cu finantare europeana

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Structura proiectului si corelarea resurselor

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Rolul planului de activitati si planului financiar in buna administrare a proiectului

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Mecanismul de alocare bugetara: cadrul legislativ privind cheltuielile eligibile, cheltuieli neeligibile, contributia UE, contributia proprie a beneficiarului.

 

Ziua 2

 

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua 1

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Surse aditionale rambursabile disponibile pe piata romaneasca si coroborarea acestora cu nevoile solicitantului.

12:15 - 13:45 Pauza de prânz

13:45 - 15:15 Rolul analizei cost beneficiu in administrarea financiara si economica a proiectului: analiza optiunilor, analiza financiara si de sustenabilitate, analiza economica, analiza de risc.

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Evaluarea factorilor de risc rezultati ca urmare a dinamicii preturilor la factorii de productie.

 

Ziua 3

 

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua 2

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Etapa de implementare a proiectului.

12:15 - 13:45 Pauza de prânz

13:45 - 15:15 Semnarea contractului de finantare si stabilirea transelor in functie de specificul beneficiarului.

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Planificarea perioadelor de incasare si plati rezultate din finantarea europeana si finantarea din sursele proprii.

 

Ziua 4 

09:00 - 10:30 Recapitulare ziua 3

310:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Gestiunea activitatilor proiectului cu resursele alocate, atribuirea detaliata a atributiilor, controlul privind resursele financiare.

12:15 - 13:45 Pauza de prânz

13:45 - 15:15 Impactul implementarii proiectului asupra bugetului aplicantului/beneficiarului.  Situatiile financiare urmarite ante si post implementare. Caracteristicile situatiilor financiare, indicatori de performanta. Citirea rezultatelor si atribuirea de solutii. 

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare generala

 

 

Lectorul cursului este Natalia Cirimpei

 

Natalia Cirimpei este consultant pe proiecte cu finantare europeana si a granturilor nerambursabile. Pana in prezent ea a realizat  evaluare unui numar de 150 de cereri de finantare in cadrul programelor Phare, Ispa, Sapard, Banca Mondiala, POR, POSCCE, atat din punct de vedere tehnic cat si financiar-economic. A intocmit si evaluat documentatii pentru proiecte de infrastructura de transport, turism, social, educatie, sanatate, IMM si intreprinderi mari. Totodata, a facut parte din comisia speciala de evaluare a proiectelor din cadrul Programelor Integrate de Dezvoltare Urbana, a caror valoare estimativa depaseste 40 mln Euro. Experienta sa nationala este completata de calitatea de consultant de afaceri pentru multinationale din Europa Centrala si de Est, realizand planuri de rentabilitate financiara, scheme de parteneriat si analiza acestora avand in vedere pe de o parte standardele Grupului, iar, pe de alta parte, specificul legislativ, de piata al tarilor de implementare. Natalia este absolventa Academiei de Studii Economice din Bucuresti, detine diploma de MBA Romano-Canadian si a finalizat un Master in Stiinte Europene de pe langa Institutul Friedrich Schiller. Din 2007 pana in present,  Natalia urmeaza sesiunile de dezvoltare organizationala, avand calitatea de consilier organizational si coach. In cadrul companiei Euro Best Team ea preda Cursul de Analiza Cost Beneficiu - studii fezabilitate.  

 

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de inscriere de pe site-ul www.eurobestteam.ro. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului.

Persoana de contact: Elena Farcas - 0722.696.843

www.eurobestteam.ro

   

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/curs-management-financiar-7-15-iunie-2011-camera-de-comert-bucuresti