Curs Utilizarea Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice (pentru Ofertanti) - 30-31 mai 2012, Bucuresti
BUCURESTI - 7 mai 2012
Comunicat tip General in Administratie Publica, Afaceri, Industrie
Euro Best Team organizeaza cursul Utilizarea Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice pentru Ofertanti . Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 9 mai 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv respectiv 700 de lei+TVA. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei + TVA. Mai multe detalii gasiti pe www. eurobestteam .ro
OBIECTIVELE CURSULUI:
• Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;
• Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice , procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice
Pentru inscriere, va rugam sa completati formularul de pe siteul ww.eurobestteam.ro
CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?
Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.
Cursul de „utilizare SEAP ” pentru operatorii economici (OE) este menit sa-i familiarizeze pe acestia cu instrumentele specifice de utilizare ale sistemului in vederea:
- identificarii oportunitatilor de licitatii din Sistemul Electronic de Achizitii Publice – SEAP (identificare si abonare, studierea documentatiei de atribuire),
- implementarii si derularii procedurilor de achizitie publica prin mijloace on-line si offline (aprofundarea documentatiei de atribuire, intocmirea solicitarilor de clarificare si a dosarului de achizitie publica – documentatia de calificare, oferta tehnica si oferta financiara)
- monitorizarii proceselor de evaluare (elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare si intocmirea contestatiilor catre CNSC in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european).
vezi si...
Curs utilizarea SEAP si pentru autoritati contractante - 28-29 mai 2012, Bucuresti (www.eurobestteam.ro)
Pentru ce te pregateste?
- Inregistrarea in SEAP si instalarea certificatului digital.
- Conceperea si depunerea ofertei in functie de procedura (cerere de oferta/licitatie deschisa/licitatie restransa).
- Intocmirea documentatiei de calificare si propunerii tehnice pentru procedurile cu desfasurare electronica.
- Participarea in cadrul licitatiilor electronice.
- Publicarea produselor/serviciilor/lucrarilor in catalogul electronic pentru a putea fi vizualizate de catre autoritatile contractante.
- Incarcarea documentelor de calificare si propunerii tehnice in SEAP.
- Instalarea aplicatiei de criptare a ofertelor de pret.
Programa curs
- Prezentarea generala a Sistemului Electronic de Achizitii Publice - SEAP
- Inregistrarea in sistem si instalarea certificatului digital
- Gestionarea contului e-licitatie: securizare, reinnoire certificat
- Prezentarea meniurilor principale: functionalitati, arhitectura sistem
- Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (on-line si offline)
- Inscrierea si participarea in licitatii utilizand procedurile de atribuire prin mijloace electronice
- Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii
- Incarcarea/descarcarea documentelor pentru procedurile on-line si semnatura electronica
- Analiza documentatiei de atribuire si elaborarea solicitarilor/raspunsurilor de clarificare
- Intocmirea contestatiilor
- Exercitii
AGENDA CURSULUI
Ziua 1
09.00-10.30 Prezentare SEAP: descriere, functionalitati, utilitate, informatii generale despre aplicatie
Inregistrarea in sistem: completarea formularului de inregistrare si gestionarea contului
Descarcarea si instalarea certificatului digital
Procedura de recuperare si/sau reinnoire a certificatului digital
Prezentare interfata grafica SEAP – arhitectura sistemului cu meniurile principale
10.30-10.45 Pauza de cafea
10.45-12.15 Utilizarea codurilor CPV (Rev. 1 – nomenclatorul vechi si Rev.2 – nomenclatorul nou)
Prezentare pictograme SEAP
Prezentare sectiune “Anunturi” pe categorii de interes (anunturi de intentie, anunturi de participare, anunturi de atribuire, concursuri de solutii, rezultate concursuri de solutii, concesionari)
Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz
12.15-13.45 Pauza de pranz
13.45-15.15 Prezentare sectiune “Proceduri de atribuire” pe categorii de interes (cereri de oferta, cumparari directe, licitatii electronice proceduri offline)
Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz
15.15-15.30 Pauza de cafea
15.30-17.00 Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica
Inscriere/retragere la procedura online
Depunere oferta online
Criptarea ofertelor de pret
Participare la licitatie electronica ca faza finala la o procedura offline
Participare la licitatii restranse accelerate
Ziua 2
09.00-10.30 Discutii recapitulative ziua 1
Sectiunea “Administrare” si modulele secundare
Gestionare grupuri (de entitati si “inclus”)
Lista utilizatori (editare si administrare drepturi de utilizator)
10.30-10.45 Pauza de cafea
10.45-12.15 Gestionarea profilului ofertantului (documente de referinta, participari pre-platite)
Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii
Incarcarea/descarcarea documentelor
Semnatura electronica
12.15-13.45 Pauza de pranz
13.45-15.15 Notificari de sistem, intre entitatile sistemului si/sau pe criterii de interes (abonare, vizualizare)
Modificare parola acces certificat digital
Vizualizare “Noutati de interes” (modificari in sistem, intreruperi pentru mentenanta, suspendari temporare, amanari proceduri)
15.15-15.30 Pauza de cafea
15.30-17.00 Exercitii demonstrative
Recapitulare si discutii finale
Eliberare certificat de participare
Marius Drasovean
Marius este trainer autorizat CNFPA si expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de peste 7 ani in domeniu si de 10 ani in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitiii Publice - SEAP. A oferit consultanta si expertiza companiilor din mediul privat din Romania atat din perspectiva ofertantilor economici, cat si din cea a autoritatilor contractante in vederea gestionarii eficiente si a implementarii cu succes a procedurilor de achizitie publica in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european. Ca manager de proiect acreditat CNFPA, Marius a participat in ultimii 4 ani la scrierea de proiecte in vederea atragerii de finantari pentru organizatii non-guvernamentale din surse interne sau externe, private si/sau publice, coordonand numeroase proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia si colaborator in proiecte derulate in Germania, Italia, Polonia si Turcia.
Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site si veti primi o confirmare de participare de la organizatori precum si alte detalii privind organizarea cursului. Un original semnat si stampilat (daca este cazul) va fi adus in prima zi de curs.
SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.
Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538
Despre EURO BEST TEAM SRL
Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.
-
MARINELA STIR - coordonator formare
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EURO BEST TEAM SRL