NOU! Curs Utilizarea SEAP (Autoritati Contractante) – 26-27 martie 2012, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 22 februarie 2012

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team organizeaza cursul de achizitii publice , dedicat utilizarii Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice ( SEAP ). Cursul se adreseaza personalului de specialitate din cadrul autoritatilor contractante si specialistilor din sectorul privat care pregatesc, initiaza si deruleaza proceduri de atribuire pentru achizitia de produse, servicii si lucrari finantate din fonduri publice sau primite de la Uniunea Europeana. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 1 martie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 lei + TVA. Mai multe detalii si formularul de inscriere pe www.eurobestteam.ro

PERIOADA DE DESFASURARE: Cursul va avea loc in perioada: 26-27 martie 2012

LOCATIE: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).

 

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 1 martie 2012 taxa de participare la curs este de 700 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei+TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

OBIECTIVELE CURSULUI:

- Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;

- Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice, procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice

 

CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?

Cursul se adreseaza personalului de specialitate din cadrul autoritatilor contractante si specialistilor din sectorul privat care pregatesc, initiaza si deruleaza proceduri de  atribuire pentru achizitia de produse, servicii si lucrari finantate din fonduri publice sau primite de la Uniunea Europeana.

Cursul de „utilizare SEAP” pentru autoritatile contractante (AC) este menit sa le familiarizeze pe acestea cu instrumentele specifice de utilizare ale sistemului in vederea:

- initierii procedurilor de achizitie publica on-line sau offline

- utilizarii corecte a interfetei grafice specifice fiecarui tip de procedura

- deprinderii de abilitati specifice in utilizarea SEAP (publicare anunturi, gestionare cont, initieri de proceduri electronice online)

- gestionarii corecte si eficiente a graficului de derulare a tuturor procedurilor de achizitie publica planificate in cadrul institutiei

 

Programa curs

1 Prezentarea generala a Sistemului Electronic de Achizitii Publice - SEAP

2 Inregistrarea in sistem si instalarea certificatului digital

3 Gestionarea contului e-licitatie: securizare, reinnoire certificat

4 Prezentarea meniurilor principale: functionalitati, arhitectura sistem

5 Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (on-line si offline)

6 Prezentare machete anunturi pe tipuri de proceduri de achizitie

7 Initiere proceduri de licitatii utilizand procedurile de atribuire prin mijloace electronice (online sau offline)

8 Incarcarea in sistem a documentatiei de atribuire si a raspunsurilor de clarificare

9 Functionalitati disponibile in SEAP in functie de starea procedurii (depunere oferte, in desfasurare, suspendare, revenire din suspendare, extinere perioada de depunere oferte, evaluare, deliberare)

10 Atribuirea contractelor de achizitie publica prin proceduri online/offline

11 Exercitii

 

AGENDA CURSULUI

Ziua I

09:00 – 10:30 Prezentare SEAP: descriere, functionalitati, utilitate, informatii generale despre aplicatie

                      Inregistrarea in sistem: completarea formularului de inregistrare si gestionarea contului

                      Descarcarea si instalarea certificatului digital

                      Procedura de recuperare si/sau reinnoire a certificatului digital

                      Prezentare interfata grafica SEAP – arhitectura sistemului cu meniurile principale

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:15 Utilizarea codurilor CPV (Rev. 1 – nomenclatorul vechi si Rev.2 – nomenclatorul nou) si a codurilor NUTS

                      Prezentare pictograme SEAP

                      Prezentare machete anunturi sectiune “Anunturi” pe categorii de interes (anunturi de intentie, anunturi de participare, anunturi de atribuire, concursuri de solutii, rezultate concursuri de solutii, concesionari)

                      Definirea unui anunt – initiere procedura

                       Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz

12:15 – 13:45 Pauza de masa

13:45 – 15:15 Configurare macheta (general, sectiuni – autoritatea contractanta, obiectul contractului, informatii juridice, economice, financiare si tehnice, procedura, informatii suplimentare, anexe)

15:15 – 15:30 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Functionalitati disponibile in functie de procedura (licitatie deschisa, retsransa cu sau fara loturi, negociere, dialog etc.)

                      Stare procedura (depunere oferte, in desfasurare, suspendare, revenire din suspendare, extinere perioada de depunere oferte, evaluare, deliberare etc.)

 

Ziua II

09:00 – 10:30 Prezentare machete anunturi sectiune “Proceduri de atribuire” pe categorii de interes (cereri de oferta, cumparari directe, licitatii electronice proceduri offline)

                      Initiere proceduri

                      Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:30 Functionalitati disponibile in functie de procedura (offline, online)

                      Organizare licitatie cu faza finala licitatie electronica

12:30 – 13:30 Pauza de masa

13:30 – 14:45 Sectiunea “Administrare” si modulele secundare

                      Gestionare grupuri (de entitati si “inclus”)

                      Lista utilizatori (editare si administrare drepturi de utilizator)

                      Gestionarea profilului ofertantului

                      Definirea sabloanelor de produse/lucrari/servicii

                      Incarcarea/descarcarea documentelor

                      Notificari de sistem

14:45 – 15:00 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Exercitii demonstrative

                      Recapitulare si discutii finale

                      Eliberare certificat de participare

 

Lectorul cursului este Marius Drasovean

Marius este trainer autorizat CNFPA si expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de peste 7 ani in domeniu si de 10 ani in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitiii Publice - SEAP. A oferit consultanta si expertiza companiilor din mediul privat din Romania atat din perspectiva ofertantilor economici, cat si din cea a autoritatilor contractante in vederea gestionarii eficiente si a implementarii cu succes a procedurilor de achizitie publica in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european. Ca manager de proiect acreditat CNFPA, Marius a participat in ultimii 4 ani la scrierea de proiecte in vederea atragerii de finantari pentru organizatii non-guvernamentale din surse interne sau externe, private si/sau publice, coordonand numeroase proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia si colaborator in proiecte derulate in Germania, Italia, Polonia si Turcia.

 

Conditii de inscriere

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteţi formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat( daca este cazul).

Plata cursului se face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

 

Persoană de contact: Madalina Nedelcu - 0726.615.538

 http://eurobestteam.ro/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Taguri: curseuroBESTachizitiiPubliceautoritatiseapebtsistemteamelectroniccontractante
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/nou-curs-utilizarea-seap-autoritati-contractante-26-27-martie-2012-camera-de-comert-bucuresti