NOU! Curs Utilizarea SEAP (Ofertanti) – 29-30 martie 2012, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 23 februarie 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica, Afaceri, ONG

Euro Best Team organizeaza cursul de achizitii publice , dedicat utilizarii Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice ( SEAP ). Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 1 martie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 lei + TVA. Mai multe detalii si formularul de inscriere pe Eurobestteam.ro

PERIOADA DE DESFASURARE: Cursul va avea loc in perioada: 29-30 martie 2012

LOCATIE: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).

 

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 1 martie 2012 taxa de participare la curs este de 700 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei+TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

OBIECTIVELE CURSULUI:

- Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;

- Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice, procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice

 

CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?

Cursul se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.

 

Cursul de „utilizare SEAP” pentru operatorii economici (OE) este menit sa-i familiarizeze pe acestia cu instrumentele specifice de utilizare ale sistemului in vederea:

- identificarii oportunitatilor de licitatii din Sistemul Electronic de Achizitii Publice – SEAP (identificare si abonare, studierea documentatiei de atribuire),

- implementarii si derularii procedurilor de achizitie publica prin mijloace on-line si offline (aprofundarea documentatiei de atribuire, intocmirea solicitarilor de clarificare si a dosarului de achizitie publica – documentatia de calificare, oferta tehnica si oferta financiara)

- monitorizarii proceselor de evaluare (elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare si intocmirea contestatiilor catre CNSC in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european).

 

Programa curs

1 Prezentarea generala a Sistemului Electronic de Achizitii Publice - SEAP

2 Inregistrarea in sistem si instalarea certificatului digital

3 Gestionarea contului e-licitatie: securizare, reinnoire certificat

4 Prezentarea meniurilor principale: functionalitati, arhitectura sistem 

5 Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (on-line si offline)

6 Inscrierea si participarea in licitatii utilizand procedurile de atribuire prin mijloace electronice

7 Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii

8 Incarcarea/descarcarea documentelor pentru procedurile on-line si semnatura electronica

9 Analiza documentatiei de atribuire si elaborarea solicitarilor/raspunsurilor de clarificare

10 Intocmirea contestatiilor

11 Exercitii

 

 

AGENDA CURSULUI

Ziua I

09.00-10.30 Prezentare SEAP: descriere, functionalitati, utilitate, informatii generale despre aplicatie

                  Inregistrarea in sistem: completarea formularului de inregistrare si gestionarea contului

                  Descarcarea si instalarea certificatului digital

                  Procedura de recuperare si/sau reinnoire a certificatului digital

                  Prezentare interfata grafica SEAP – arhitectura sistemului cu meniurile principale

10.30-10.45 Pauza de cafea

10.45-12.15 Utilizarea codurilor CPV (Rev. 1 – nomenclatorul vechi si Rev.2 – nomenclatorul nou)

                   Prezentare pictograme SEAP

                   Prezentare sectiune “Anunturi” pe categorii de interes (anunturi de intentie, anunturi de participare, anunturi de atribuire, concursuri de solutii, rezultate concursuri de solutii, concesionari)

                   Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz

12.15-13.45 Pauza de pranz

13.45-15.15 Prezentare sectiune “Proceduri de atribuire” pe categorii de interes (cereri de oferta, cumparari directe, licitatii electronice proceduri offline)

                   Detalii proceduri cu exemplificare studii de caz

15.15-15.30 Pauza de cafea

15.30-17.00 Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica

                   Inscriere/retragere la procedura online

                   Depunere oferta online

                   Criptarea ofertelor de pret

                   Participare la licitatie electronica ca faza finala la o procedura offline

                   Participare la licitatii restranse accelerate

 

Ziua 2

09.00-10.30 Discutii recapitulative ziua 1

                   Sectiunea “Administrare” si modulele secundare

                   Gestionare grupuri (de entitati si “inclus”)

                   Lista utilizatori (editare si administrare drepturi de utilizator)

10.30-10.45 Pauza de cafea

10.45-12.15 Gestionarea profilului ofertantului (documente de referinta, participari pre-platite)

                   Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii

                   Incarcarea/descarcarea documentelor

                   Semnatura electronica

12.15-13.45 Pauza de pranz

13.45-15.15 Notificari de sistem, intre entitatile sistemului si/sau pe criterii de interes (abonare, vizualizare)

                   Modificare parola acces certificat digital

                   Vizualizare “Noutati de interes” (modificari in sistem, intreruperi pentru mentenanta, suspendari temporare, amanari proceduri)

15.15-15.30 Pauza de cafea

15.30-17.00 Exercitii demonstrative

                   Recapitulare si discutii finale

                   Eliberare certificat de participare

 

Lectorul cursului este Marius Drasovean

Marius este trainer autorizat CNFPA si expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de peste 7 ani in domeniu si de 10 ani in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitiii Publice - SEAP. A oferit consultanta si expertiza companiilor din mediul privat din Romania atat din perspectiva ofertantilor economici, cat si din cea a autoritatilor contractante in vederea gestionarii eficiente si a implementarii cu succes a procedurilor de achizitie publica in acord cu prevederile legislatiei achizitiilor publice in vigoare la nivel national si european. Ca manager de proiect acreditat CNFPA, Marius a participat in ultimii 4 ani la scrierea de proiecte in vederea atragerii de finantari pentru organizatii non-guvernamentale din surse interne sau externe, private si/sau publice, coordonand numeroase proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia si colaborator in proiecte derulate in Germania, Italia, Polonia si Turcia.

 

Conditii de inscriere

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteţi formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat( daca este cazul).

Plata cursului se face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

 

Persoană de contact: Madalina Nedelcu - 0726.615.538

 http://eurobestteam.ro/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Taguri: cursachizitiiPubliceseapsistemelectronicofertanti
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/nou-curs-utilizarea-seap-ofertanti-29-30-martie-2012-camera-de-comert-bucuresti