Criza. Restructurarea profitabila a afacerii - Training si abordarea efectelor actuale presante pentru companiile de productie, comert si servicii

BUCURESTI - 9 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Acest training este adaptat la situatia de criza, cu scopul de a imbunatati productivitatea prin reduceri sistematice de costuri, prin imbunatatirea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei, urmarindu-se captarea noilor valori/nevoi ale consumatorilor.

Training-ul 'Criza. Restructurarea profitabila a afacerii' va va ajuta sa oferiti exact produsele care se pot vinde, la exact costul pe care clientul este dispus sa-l acopere prin pret, la exact nivelul de profit acceptabil, la exact momentul cand consumatorul este dispus sa perceapa valoarea produsului si exact in locul in care se afla clientul.

Obiectivul training-ului: participantii, indiferent de obiectul de activitate al companiei, vor dobandi la sfarsitul celor 4 zile de training minim 20 de solutii (baza unui Master Plan ulterior pentru criza) viabile si imediat aplicabile ca raspuns la conditiile actuale si viitoare ale afacerilor.

Training-ul 'Criza. Restructurarea profitabila a afacerii' va avea loc in zilele de 28, 29, 30 si 31 Ianuarie 2009 la Hotel Ibis - Palatul Parlamentului, dupa cum urmeaza:

Ziua I: Piata si reproiectarea nomenclatorului cu produse profitabile - restructurare marketing.
Ziua II: Reorganizarea si reproiectarea proceselor afacerilor dupa noua valoare client - restructurare operatiuni si organigrama.
Ziua III: Caile de finantare si regandirea modului de abordare a sistemului de costuri - managementul furnizorilor si al stocurilor, costul activitatilor si al proceselor.
Ziua IV: Sistemului de monitorizare si de abordare al pierderilor - baza productivitatii.

Cine va sustine training-ul:
Alin POSTEUCA, Managing Partner la EXEGENS®, a ajutat zeci de companii in ultimii 9 ani pentru a implementa tehnici de controlling si de productivitate. Are experienta in training de 10 ani. El este Doctor in Contabilitate Manageriala - ASE, este MBA, este Expert Contabil - Bucuresti, este Expert Evaluator, are certificare IAS/IFRS la ATC. A publicat numeroase articole si studii privind productivitatea si controlling-ul.

Cine ar trebui sa participe: manageri generali, manageri de marketing, manageri de vanzari, costing manageri, manageri de resurse umane, logistic manageri, manageri de productie, purchasing manageri, quality manageri, angajati din controlling etc.

Costuri:
Taxa de participare este de 650 EUR/ persoana (nu include TVA).
Costurile aditionale pentru cazare si masa nu sunt suportate de organizator. Se acorda o reducere de 5% pentru minim 4 participanti din cadrul aceleiasi companii.

Procedura de inscriere:
Va rugam sa solicitati formularul de inscriere la adresa de mail de mai jos si sa il trimiteti completat la aceeasi adresa sau la fax 021 440 27 76, pana la data de 23 ianuarie 2009. Pentru buna desfasurare a cursului, locurile sunt limitate.

Parteneri media: Curierul National, Market Watch

EXEGENS® - solutia completa pentru criza

Despre Exegens Management Consultants

Va invitam ca, pentru mai multe informatii privind activitatea EXEGENS MANAGEMENT CONSULTANTS, sa accesati www.exegens.com.

Emiliana Aprozeanu, Project Manager, Exegens Management Consultants,
Mobil: 0743 048 696
training@exegens.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/exegens-management-consultants/criza-restructurarea-profitabila-a-afacerii-training-si-abordarea-efectelor-actuale-presante-pentru-companiile-de-productie-comert-si-servicii