ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012, 13-16 DECEMBRIE 2012, PREDEAL, HOTEL ROZMARIN

Predeal - 16 noiembrie 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica

REVISTA DE ACHIZIȚII PUBLICE vă invită să participaţi la evenimentul ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012
Avem plăcerea de a vă invita să participaţi la acest eveniment, structurat astfel încât să vă permită însuşirea într-un mod cât mai eficient, rapid și plăcut a cunoștinţelor specializate în domeniul achiziţiilor publice.

ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012, 13-16 DECEMBRIE 2012, PREDEAL, HOTEL ROZMARIN

REVISTA DE ACHIZIȚII PUBLICE

vă invită să participaţi la evenimentul

ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012

Avem plăcerea de a vă invita să participaţi la acest eveniment, structurat astfel încât să vă permită însuşirea într-un mod cât mai eficient, rapid și plăcut a cunoștinţelor specializate în domeniul achiziţiilor publice.

SOLUȚII ȘI INTERPRETĂRI PRIVIN PROIECTELE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

WORKSHOP - ABATERI ȘI PRACTICI INCONSECVENTE, LEGALITATE ȘI PERSPECTIVE

13 – 16 decembrie 2012, Predeal • Centrul de conferinţe - Hotel Rozmarin****

Sunt invitați:

Specialişti din cadrul ANRMAP

Reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale de Integritate (ANI)

Viorel PÂRVU - Preşedinte Complet CNSC

Experţi din cadrul Departamentului pentru Luptă Antifraudă (DLAF)

Szabo BARNA - Specialist, pratician în achiziţii publice.

Avocaţi, specialişti în achiziţii publice.

Din tematica abordărilor vă propunem:1. Planificarea achiziţiilor publice si programul anual – instrumente manageriale

2. Dosarul achizitiilor publice şi procedurile – modificări şi priorităţi legislative pentru anul 2013

3. Tipuri de nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice

4. Indicatorii de fraudă pentru contracte şi achiziţii publice

Licitaţii fraudate; Licitaţii dezechilibrate; Specificaţii falsificate/Scurgere de informaţii privind licitaţia; Manipularea ofertelor/Achiziţie unică nejustificată; Divizarea contractelor;

Amestecarea contractelor (decontari multiple)/Decontarea greşită a costurilor; Tarifare defectuoasă/Nerespectarea prevederilor contractuale; Substituirea produselor/Facturi false, emise în duplicat sau inflaţie de facturi/Firme fantomă.

5. Zone de risc in achiziţiile publice

Existenţa conflictului de interese/Conflict de interese nedezvăluit/Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese/Existenţa unor criterii discriminatorii; Aplicarea procedurii accelerate/Reducerea termenelor de depunere a ofertelor/Încheierea de acte adiţionale la contractele de bază.

6. Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P.

7.Soluţionarea contestaţiilor - principii care stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire/Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţii publice în faţa CNSC.

8.Gestionarea litigiilor în procedurile de achiziţii publice; Jurisprudenţa naţională şi europeană

9. Soluţii şi interpretări privind proiectele legislative în domeniul achiziţiilor publice

• Definirea contractului de achiziţie publică ca un contract administrativ

• Fişa de date a achiziţiei publice – formalităţi care trebuie îndeplinite în legatură cu participarea la procedura de atribuire/ cerinţe minime de calificare, documentele care urmează să fie prezentate de ofertanţi/candidaţi pentru dovedirea îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie/ instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare/ informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare.

• Obligarea autorităţilor contractante la publicarea, o dată cu documentaţia de atribuire, a unei declaraţii pe propria răspundere a reprezentantului legal, privind evitarea conflictului de interese/Cota de la care preţul ofertat poate fi considerat un preţ neobişnuit de scăzut/Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac. Modificarea termenului maxim de acceptare a iniţierii procedurii/Emiterea de catre A.N.R.M.A.P. a acceptului autorităţii contractante cu privire la iniţierea procedurii de atribuire sau de informare a autorităţii contractante asupra neconformităţilor constatate.

La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE a cursului de specializare pentru ocupaţia „EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE” Cod COR 214946. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată.

Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!

În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la 06.12.2012, la adresa de e-mail:office@revista-achizitii.ro; office@eag.ro; sau tel./fax 031/428.37.35; 0234-313320.

Director eveniment - Nadina COJOCARU: 0753.025.978Coordonator - Andrei NECHITA: 0753.025984

Despre EXPERT AUDIT GROUP

S.C. EXPERT AKTIV GROUP S.R.L. este o companie privată, cu tradiție în domeniul trainingului, al formării și perfecționării profesionale, furnizor autorizat al cărui scop este oferirea de servicii complete în instruire.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expert-audit-group/coala-de-achiziii-publice-2012-13-16-decembrie-2012-predeal-hotel-rozmarin