ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012, 13-16 DECEMBRIE 2012, PREDEAL, HOTEL ROZMARIN
Predeal - 16 noiembrie 2012
Comunicat tip General in Administratie Publica
REVISTA DE ACHIZIȚII PUBLICE vă invită să participaţi la evenimentul ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012
Avem plăcerea de a vă invita să participaţi la acest eveniment, structurat astfel încât să vă permită însuşirea într-un mod cât mai eficient, rapid și plăcut a cunoștinţelor specializate în domeniul achiziţiilor publice.
REVISTA DE ACHIZIȚII PUBLICE
vă invită să participaţi la evenimentul
ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012
Avem plăcerea de a vă invita să participaţi la acest eveniment, structurat astfel încât să vă permită însuşirea într-un mod cât mai eficient, rapid și plăcut a cunoștinţelor specializate în domeniul achiziţiilor publice.
SOLUȚII ȘI INTERPRETĂRI PRIVIN PROIECTELE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
WORKSHOP - ABATERI ȘI PRACTICI INCONSECVENTE, LEGALITATE ȘI PERSPECTIVE
13 – 16 decembrie 2012, Predeal • Centrul de conferinţe - Hotel Rozmarin****
Sunt invitați:
Specialişti din cadrul ANRMAP
Reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale de Integritate (ANI)
Viorel PÂRVU - Preşedinte Complet CNSC
Experţi din cadrul Departamentului pentru Luptă Antifraudă (DLAF)
Szabo BARNA - Specialist, pratician în achiziţii publice.
Avocaţi, specialişti în achiziţii publice.
Din tematica abordărilor vă propunem:1. Planificarea achiziţiilor publice si programul anual – instrumente manageriale
2. Dosarul achizitiilor publice şi procedurile – modificări şi priorităţi legislative pentru anul 2013
3. Tipuri de nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice
4. Indicatorii de fraudă pentru contracte şi achiziţii publice
Licitaţii fraudate; Licitaţii dezechilibrate; Specificaţii falsificate/Scurgere de informaţii privind licitaţia; Manipularea ofertelor/Achiziţie unică nejustificată; Divizarea contractelor;
Amestecarea contractelor (decontari multiple)/Decontarea greşită a costurilor; Tarifare defectuoasă/Nerespectarea prevederilor contractuale; Substituirea produselor/Facturi false, emise în duplicat sau inflaţie de facturi/Firme fantomă.
5. Zone de risc in achiziţiile publice
Existenţa conflictului de interese/Conflict de interese nedezvăluit/Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese/Existenţa unor criterii discriminatorii; Aplicarea procedurii accelerate/Reducerea termenelor de depunere a ofertelor/Încheierea de acte adiţionale la contractele de bază.
6. Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P.
7.Soluţionarea contestaţiilor - principii care stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire/Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţii publice în faţa CNSC.
8.Gestionarea litigiilor în procedurile de achiziţii publice; Jurisprudenţa naţională şi europeană
9. Soluţii şi interpretări privind proiectele legislative în domeniul achiziţiilor publice
• Definirea contractului de achiziţie publică ca un contract administrativ
• Fişa de date a achiziţiei publice – formalităţi care trebuie îndeplinite în legatură cu participarea la procedura de atribuire/ cerinţe minime de calificare, documentele care urmează să fie prezentate de ofertanţi/candidaţi pentru dovedirea îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie/ instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare/ informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare.
• Obligarea autorităţilor contractante la publicarea, o dată cu documentaţia de atribuire, a unei declaraţii pe propria răspundere a reprezentantului legal, privind evitarea conflictului de interese/Cota de la care preţul ofertat poate fi considerat un preţ neobişnuit de scăzut/Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac. Modificarea termenului maxim de acceptare a iniţierii procedurii/Emiterea de catre A.N.R.M.A.P. a acceptului autorităţii contractante cu privire la iniţierea procedurii de atribuire sau de informare a autorităţii contractante asupra neconformităţilor constatate.
La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE a cursului de specializare pentru ocupaţia „EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE” Cod COR 214946. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată.
Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!
În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la 06.12.2012, la adresa de e-mail:office@revista-achizitii.ro; office@eag.ro; sau tel./fax 031/428.37.35; 0234-313320.
Director eveniment - Nadina COJOCARU: 0753.025.978Coordonator - Andrei NECHITA: 0753.025984
Despre EXPERT AUDIT GROUP
S.C. EXPERT AKTIV GROUP S.R.L. este o companie privată, cu tradiție în domeniul trainingului, al formării și perfecționării profesionale, furnizor autorizat al cărui scop este oferirea de servicii complete în instruire.
-
Nadina Cojocaru - Director Eveniment
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EXPERT AUDIT GROUP