MODIFICĂRI SUBSTANȚIALE ÎN MATERIA ACHIZIȚIILOR PUBLICE – 15 IANUARIE 2013, HOTEL INTERCONTINENTAL
BUCURESTI - 20 decembrie 2012
Comunicat tip General in Afaceri
Revista de Achizitii Pulicevă invită să participaţi la FORUMUL cu tema:
SOLUŢII ŞI INTERPRETĂRI PRIVIND NOUTĂŢILE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE
WORKSHOP - ABATERI ŞI PRACTICI INCONSECVENTE, GESTIONAREA LITIGIILOR
15 ianuarie 2013, Bucureşti —Centrul de conferinţe - Hotel Intercontinental -
SOLUŢII ŞI INTERPRETĂRI PRIVIND NOUTĂŢILE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE
WORKSHOP - ABATERI ŞI PRACTICI INCONSECVENTE, GESTIONAREA LITIGIILOR
15 ianuarie 2013, Bucureşti —Centrul de conferinţe
- Hotel Intercontinental -
Sunt invitaţi
Specialişti din cadrul ANRMAP
Viorel PÂRVU - Preşedinte Complet CNSC
Gelu CAZAN - Specialist, pratician în achiziţii publice
Avocaţi, specialişti în achiziţii publice
Specialişti din cadrul organismelor de gestionare a fraudelor
PROGRAMA DE LUCRU A FORUMULUI:
NOU!!!
1.Practica modificării contractului de lucrări atribuit.
2.Recomandări privind managementul procedurii de atribuire, aplicabile beneficiarilor.
3.Identificarea riscurilor în procesul de verificare a procedurilor de achiziţii.
4.Gestiunea sumelor atrase în cadrul fondurilor europene, pentru forţa de muncă şi pentru serviciile de consultanţă;
5.Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P. – noutăţi legislative.
6.Soluţionarea contestaţiilor - principii care stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire/Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţii publice în faţa CNSC.
7.Gestionarea litigiilor în procedurile de achiziţii publice. Jurisprudenţa naţională şi europeană.
Din tematica abordărilor vă propunem:
1.Planificarea achiziţiilor publice şi programul anual – instrumente manageriale legale şi oportune.
2.Dosarul achiziţiilor publice şi procedurile – modificări şi priorităţi legislative pentru anul 2013.
3.Tipuri de nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice.
4.Indicatorii de fraudă pentru contracte şi achiziţii publice.Licitaţii fraudate; Licitaţii dezechilibrate; Specificaţii falsificate/Scurgere de informaţii privind licitaţia; Manipularea ofertelor/Achiziţie unică nejustificată; Divizarea contractelor; Amestecarea contractelor (decontari multiple)/Decontarea greşită a costurilor; Tarifare defectuoasă/Nerespectarea prevederilor contractuale; Substituirea produselor/Facturi false, emise în duplicat sau inflaţie de facturi/Firme fantomă.
5. Zone de risc în achiziţiile publiceExistenţa conflictului de interese/Conflict de interese nedezvăluit/Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese/Existenţa unor criterii discriminatorii; Aplicarea procedurii accelerate/Reducerea termenelor de depunere a ofertelor/Încheierea de acte adiţionale la contractele de bază.
WORKSHOP: Soluţii şi interpretări privind noutăţile legislative în domeniul achiziţiilor publice - OUG nr. 77/2012 publicată în M.Of.nr 827/10 decembrie 2012 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice si a contractelor de concesiune de servicii;
În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la 11.01.2013, la adresa de e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@eag.ro
Director eveniment - Nadina COJOCARU: 0753.025.978Coordonator - Loredana ILIE: 0753.025982
Despre EXPERT AUDIT GROUP
S.C. EXPERT AKTIV GROUP S.R.L. este o companie privată, cu tradiție în domeniul trainingului, al formării și perfecționării profesionale, furnizor autorizat al cărui scop este oferirea de servicii complete în instruire.
-
Nadina Cojocaru - Director Eveniment
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EXPERT AUDIT GROUP