Call Center and Customer Care Conference and Expo - editia a 3-a

BUCURESTI - 12 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Lucrati in domeniul relatiilor cu clientii sau doriti sa aflati mai multe despre cum se implementeaza si cum se conduce un call center performant ? - Cel mai important eveniment al anului dedicat domeniului call center-urilor va avea loc in perioada 17-19 aprilie la Bucuresti, Hotel Marriott.

In cadrul conferintei se vor dezbate subiecte cu privire la: tehnologie si solutii pentru call centere, solutii de comunicatii, managementul personalului si al operatiunilor dintr-un call center, strategie. Prezentarile vor fi sustinute de catre experti in domeniu si va vor oferi oportunitatea de afla cum sa optimizati interactiunile din call center-ul companiei dvs. oferind in acelasi timp un serviciu exceptional clientilor, cum sa implementati noi tehnologii care sa creasca eficienta operatiunilor, cum sa aveti angajati bine pregatiti si motivati, cum sa va construiti o strategie de succes care sa sustina un serviciu exceptional si sa transforme call center-ul intr-un centru de profit.
Evenimentul va fi completat de o expozitie de profil, singura de acest tip din Romania, in care puteti intalni cei mai importanti furnizori de solutii si servicii din industria call center-urilor, atat din Romania, cat si din Olanda, Austria, Franta si Marea Britanie.
Tot in cadrul acestui eveniment se va lansa cea de a treia editie a Call Center Directory, cea mai importanta sursa de informatie de business din industria call center-urilor din Romania.

Silver Sponsor: Competence Call Center
Parteneri in organizare: Nortel, Alcatel-Lucent, Dial Telecom si Euristic Partner.

Pentru inscrieri sau informatii ne puteti suna la numerele de contact sau puteti accesa site-ul nostru.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/call-center-and-customer-care-conference-and-expo-editia-a-3-a2