Cele mai noi trenduri pentru industria de call center

BUCURESTI - 22 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Cea-a de-a sasea editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo aduce in prim plan solutii inovatoare de contact center; evenimentul va avea loc in intervalul 28-29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti.

Care este utilitatea practica a unui call center? Ce investitii sunt imperative ca sa am rezultate impecabile? Cum imi loializez clientii si cum aduc noi clienti? Care este cea mai buna alegere de call center pentru viitor? Acestea sunt doar cateva intrebari la care evenimentul Call Center & Customer Care Conference and Expo isi propune sa raspunda. Expo Media organizeaza cea de-a sasea editie a celui mai important eveniment dedicat specialistilor de contact center din Romania. Anul acesta focusul este reprezentat de modele si instrumente eficiente de call center. Cele mai noi trenduri de nisa, de la statistici, tehnologie inteligenta, strategii de pret, vanzari, la self care si customer experience, toate aceste resurse strategice vor fi expuse si dezbatute in cadrul conferintelor interactive.
Editia de anul acesta se va desfasura pe parcursul a doua zile, 28 si 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti. Speakerii editiei sunt profesionisti recunoscuti ai industriei de call center, precum: Marcela Stoica, Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Carita Vallinkoski, Expansion Management, Competence Call Center, Aneta Dan, Call Center Director, Raiffeisen Bank, Andreea Stanescu, Senior Director Customer Operations, Vodafone Romania, Dan Mazilu, Director General, Mediatel Data, Razvan Iliescu, Presedinte si CEO, Bell Gateway, Marian Raianu, Global Business Development, Euroanswers, Cristian Nicoara, Consultant, Hilt Training, ,Raluca Partenie Vasiu, Sales Manager, Bosch Communication Center.
Call Center & Customer Care Conference and Expo 2009, cea de-a cincea editie, in cifre:
-peste 240 de participanti
-peste 80 de companii reprezentate
-21 de sedinte de lucru
-25 de speakeri principali
-4 zone de interes de business: tehnologie, managementul oamenilor, management operational si strategie

Pentru mai multe informatii despre evenimentul de contact center, va rugam sa accesati www.callcenterexpo.ro .
Organizarea celei de-a sasea editii a Call Center & Customer Care Conference and Expo este posibila cu sprijinul partenerilor Customer Service School, DNA Solutions, Euristic Partner, Competence Call Center si al partenerului strategic Asebuss.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/cele-mai-noi-trenduri-pentru-industria-de-call-center