Expo Media da startul excelentei in industria de contact center la Call Center & Customer Care Conference and Expo 2010

BUCURESTI - 9 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Cea-a de-a sasea editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo va avea loc in intervalul 27-29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti.

Industria de call center din intreaga lume se confrunta cu exigente din ce in ce mai mari in toate sectoarele de business. Instabilitatea mediului economic si adoptarea politicilor de reduceri de costuri genereaza nevoia de eficientizare si rezultate pozitive, rapide, fara a suplimenta resursele existente pe termen scurt si mediu.
Comunitatea de contact center din Romania se perfectioneaza continuu in privinta competentei si viziunii de business. Acest lucru este extrem de vizibil in rezultatele financiare ale companiilor specifice. Din ce in ce mai multi specialisti au preluat si, uneori, chiar imbunatatit modelul vestic de suport si vanzare prin telefon, ridicand astfel standardele locale de calitate a serviciilor de tip call center. Desi piata locala este in plina criza financiara, expertii de call center cauta instrumente constructive de adaptare, pentru a-si atinge cat mai eficient obiectivele de afaceri.

Cea de-a sasea editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo isi propune sa aduca in prim plan idei si solutii practice pentru dezvoltarea call centerelor din Romania. Pentru a face acest lucru, Expo Media va aduce la un loc oamenii potriviti si tehnologiile potrivite. Editia de anul acesta, se va desfasura pe parcursul a trei zile, 27, 28 si 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti.
Cu o experienta de peste cinci ani in organizarea de evenimente pentru comunitatea de call center, Expo Media promoveaza si extinde, cea mai eficienta platforma de informare si networking a acestui sector de business. Astfel, companii de top din cele mai variate sfere de activitate, precum: telecom, bancar, asigurari, IT&C, farma, logistica etc., se vor bucura de un schimb eficient de informatii si know-how de nisa, intr-un cadru profesionist si interactiv.

Evolutia rapida a evenimentelor de contact center organizate de Expo Media arata ca nevoia de astfel de actiuni de comunicare este in crestere. In doar cativa ani, Call Center & Customer Care Conference and Expo s-a pozitionat drept lider in evenimentele de call center si trend setter in materie de directii strategice de business.
Scurta retrospectiva - inceput, evolutie, continuitate -
2005-2007
- organizarea primelor evenimente de contact center in Romania
- cresterea substantiala a numarului de companii reprezentate
- sustinerea de workshop-uri de tip ghid practic pentru industria de contact center
2007-2009
- extinderea zonei de expozitie
- cresterea numarului de expozanti si vizitatori
- cresterea numarului de speakeri, participanti, parteneri si companii reprezentate
- sustinerea de workshop-uri de tip ghid practic pentru industria de contact center
- castigarea statutului de lider in organizarea de evenimente de contact center
Evenimentele Call Center & Customer Care Conference and Expo din 2009 au inregistrat un succes deosebit si au atras un numar impresionant de participanti si parteneri. Printre speakerii editiei trecute s-au numarat specialisti de renume precum: Manfred Stockmann, Vicepresedinte al Asociatiei Europene de Contact Center ECCCO, Andreea Stanescu, Senior Director Customer Operations Vodafone Romania, Josef Thoma, Director Business Development pentru Contact Center Solutions Alcatel-Lucent, Dinu Malacopol, CEO Digital Cable Systems, David Blatcher, Nortel Multimedia Applications -EMEA Nortel, Carita Vallinkoski, Expansion Management Competence Call Center AG, Lawrence Gilioli, Director Business Development Euro Call Center Net si multi altii.
Pentru mai multe informatii despre evenimentul de contact center, va rugam sa accesati www.callcenterexpo.ro .

Organizarea celei de-a sasea editii a Call Center & Customer Care Conference and Expo este posibila cu sprijinul partenerilor Competence Call Center, Customer Service School, DNA Solutions, Euristic Partner si al partenerului strategic Asebuss.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/expo-media-da-startul-excelentei-in-industria-de-contact-center-la-call-center-customer-care-conference-and-expo-2010