Gala expertilor industriei de call center din Romania la Contact Center Awards

BUCURESTI - 31 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Expo Media si Contact Center Magazine organizeaza cea de-a doua editie a Contact Center Awards in data de 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in cadrul celui mai important eveniment dedicat comunitatii de call center din Romania, Call Center and Customer Care Conference and Expo.

Expo Media si revista Contact Center Magazine premiaza spiritul de excelenta in industria de call center din Romania la Contact Center Awards 2010, un eveniment ce reuneste cei mai apreciati specialisti ai domeniului si creeaza un cadru fertil de networking si schimb eficient de know-how specific. Aceasta initiativa de comunicare se afla la cea de-a doua editie, anul trecut bucurandu-se de participarea unor branduri de renume national si international, precum Oracle, Vodafone, UPC, Raiffeisen Bank si multe altele.

Comunitatea de call center din Romania a trecut la urmatorul nivel; standardele de calitate sunt cu mult mai ridicate, iar rezultatele pozitive ale acestei evolutii se fac simtite in primul rand in cifrele de afaceri si in portofoliile de clienti. Concurenta se afla in extindere si, odata cu aceasta, creste si nevoia de perfectionare continua si inovatie. Contact Center Magazine, revista comunitatii de call center din Romania, isi propune sa descopere specialistii de varf ai industriei de call center, pentru a premia si impartasi lumii viziunea si experienta acestor profesionisti.

Contact Center Awards se va desfasura la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in data de 29 aprilie 2010, in cea de-a treia zi a Call Center and Customer Care Conference and Expo, cel mai important eveniment din domeniul call centerelor de pe piata locala. Editia de anul acesta a Contact Center Awards este sustinuta de partenerii DNA Solutions, Euristic Partner si Customer Service School.

Competitia se adreseaza atat call centerelor, cat si centrelor de suport. Participantii pot fi de la manageri de top la reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clienti. Printre criteriile de evaluare se numara: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, spiritul de inovare si capacitatea de motivare pozitiva a coechipierilor.

Categoriile de premiere sunt:
-sectiunea Call Centers - Best Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology;
-sectiunea Contact Center - Best Support Center Manager, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Specialist.
“Primele premii din industria de call center din Romania inseamna motivare, recunoasterea performantelor, dorinta de a te autodepasi, de a deveni din ce in ce mai bun! Premiul “Best Call Center Supervisor - Simona Barsanu award„ pentru mine inseamna recunoasterea muncii depuse impreuna cu echipa si o motivare in plus de a ne autodepasi, este un mod de a multumi tuturor celor care au avut incredere in mine si m-au sustinut” a declarat Cristina Georgescu, Call Center Supervisor, Competence Call Center - castigatoare a premiului “Best Call Center Supervisor - Simona Barsanu award” in 2009.

Formularele de inscriere se pot trimite pana la data de 9 aprilie 2010. Pentru mai multe detalii despre Contact Center Awards va rugam sa accesati www.contactcenterawards.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/gala-expertilor-industriei-de-call-center-din-romania-la-contact-center-awards