Facultatea de Management și Tritonic Grup Editorial au lansat colecția Smart Books: Economia pe înțelesul tuturor de Lucian Anghel

BUCURESTI - 24 mai 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Stiinta / Cercetare, Cursuri

Live site

Facultatea de Management din SNSPA în parteneriat cu Tritonic Editorial Grup a lansat marți, 21 mai, la Librăria Bastilia din București, primul titlu din colecția Smart Books, colecția proprie de cărți de administrarea afacerilor. Economia pe înțelesul tuturor este semnată de Lucian Anghel, cunoscut analist economic, CEO al BCR Pensii și Președinte al Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București, cadru didactic la SNSPA.

 Nu există un cost mai mare pentru o societate civilizată decât lipsa culturii economice a populației. Lipsa sau gradul redus de cultură economică ne afectează pe toți. 

Lucian Anghel, CEO BCR Pensii, cadru didactic Facultatea de Management - SNSPA

La evenimentul de lansare au participat Alina Bârgăoanu, Rector SNSPA, Florina Pînzaru, Decanul Facultății de Management, Maria Costache, cadre didactice ale Facultății de Management, precum și studenți din toți anii de studiu ai SNSPA. Evenimentul a fost moderat de Bogdan Hrib, editor Tritonic.

Cartea Economia pe înțelesul tuturor se adresează persoanele care nu au neapărat studii economice și tratează subiecte din economie într-o manieră ușor de înțeles pentru un public variat. Autorul a mărturisit în cadrul evenimentului de lansare că a scris această carte pentru a îmbunătății cunoștințele generației tinere și l-a avut ca inspirație pe fiul său.

Volumul tratează în cele 10 capitole teme principale din economie precum inflația, deficitul bugetar, investițiile străine directe, produsul intern brut,  cursul de schimb, dobânda de politică monetară, dobânzile și investițiile. Toți acești termeni economici sunt tratați într-o manieră accesibilă pentru public, iar autorul dorește să treacă dincolo de limbajul sec folosit de unii analiști economici în emisiunile televizate.

Lucian Anghel, așa cum mărturisește și în prefața cărții, își asumă rolul de a simplifica noțiunile teoretice economice spunând că „nu există un cost mai mare pentru o societate civilizată decât lipsa culturii economice a populației. Lipsa sau gradul redus de cultură economică ne afectează pe toți”.  

Colecția Smart Books este  coordonată de Florina Pînzaru, decan și Alexandra Zbuchea, prodecan la Facultatea de Management a SNSPA. Cu o abordare proaspătă, care îmbină rigorile cercetării academice cu nevoile concrete ale mediului de afaceri, colecția Smart Books cuprinde titluri din sfera managementului, leadershipului, economiei și finanțelor, redactate de cadre didactice titlulare sau asociate ale Facultății de Management din SNSPA și care au și o bogată experiență practică.

 

 

***

Facultatea de Management își asumă rolul de a pregăti tinerii în domeniul managerial și de a le dezvolta abilitățile antreprenoriale. În acest sens, dincolo de programa de studii, facultatea derulează o serie de proiecte cu scopul de a populariza business-ul în rândul tinerilor din învățământul universitar și preuniversitar.

Tritonic Grup Editorial este partenerul Facultăţii de Management în publicarea colecţiei Smart Books. De 20 de ani pe piaţă, editura îşi priveşte cititorul ca pe un prieten, încercând să îi ofere fiecăruia o carte pe gustul său. De asemenea, editura promovează autorii români contemporani de valoare şi cultura în rândul tinerilor.

 

Persoane de contact:

Ioana Constantin (Coordonator evenimente Facultatea de Management, SNSPA)

Email: ioana.constantin@facultateademanagement.ro

Telefon: 0766 820 766

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/facultatea-de-management-snspa/facultatea-de-management-i-tritonic-grup-editorial-au-lansat-colec-ia-smart-books-economia-pe-in-elesul-tuturor-de-lucian-anghel