Evoluţia Fastius Curier şi dinamica pieţei de curierat în 2009

BUCURESTI - 18 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

An dificil pentru majoritatea sectoarelor de activitate, 2009 a însemnat o perioadă de constrângeri şi în industria curieratului. Pe o piaţă în scădere şi foarte agitată, Fastius Curier şi-a menţinut constantă cifra de afaceri din anul precedent, la aproximativ 600.000 de euro. 'Ne-am îndeplinit obiectivul pentru 2009, însă cu mari eforturi pe mai multe planuri: o atenţie sporită asupra costurilor directe, o relaţie şi mai apropiată cu fiecare client în parte, preţuri mai mici şi atragerea unui număr mai mare de clienţi, care să compenseze volumele mai scăzute ale clienţilor deja existenţi', a explicat Ciprian Pulpă, Executive Manager al Fastius Curier.

Piaţa de curierat din România, în 2009, este estimată la o valoare cu 25-30% mai mică, în comparaţie cu valoarea înregistrată în anul 2008. 'Criza economică a determinat schimbări în piaţă, iar acestea ne-au folosit în cele din urmă, pe de o parte pentru a ne depăşi standardele de calitate, iar pe de altă parte pentru a atrage mai uşor clienţi pe care, într-o perioadă normală, ne-ar fi fost mai greu să-i câştigăm de partea noastră', subliniază reprezentanţii Fastius Curier.

'În continuare ne concentram pe calitate, pe reţeaua de care dispunem şi nu în ultimul rând pe oamenii profesionişti ce formează echipa Fastius Curier. Cred că cele enumerate mai sus reprezintă un avantaj competitiv decisiv, care va sta la baza dezvoltării noastre, trecând cu succes prin perioada grea în care ne aflăm'.

În 2009, anul de încercare pentru multe companii, unele firme de curierat si-au modificat politica si s-au axat mai puternic pe livrările naţionale, fără a mai pune accent pe livrări locale, cum ar fi livrările în Bucuresti. Ca o consecinţă directă, unele firme din Bucureşti s-au simţit neglijate, prin servicii mai slabe şi politici de preţuri mai putin prietenoase, astfel încât unele dintre acestea au căutat singure alternative pe piaţa de curierat. 'Eforturile echipei noastre de vânzări s-au întâlnit cu necesitatea unor companii de a colabora cu o firmă de curierat serioasă şi flexibilă care să le ofere servicii dedicate', mai spun oficialii Fastius Curier.

Ca şi tendinţă în gama de servicii, serviciul de livrări prioritare a crescut în 2009, o tendinţă care se înregistrează de fapt de la un an la altul. Cerinţele clienţilor sunt tot mai diversificate, tot mai exigente în privinţa calităţii serviciilor. Companiile simt tot mai accelerat nevoia de viteză şi calitate, iar Fastius Curier încearcă să satisfacă aceste cerinţe zi de zi prin flota sa de maşini, scutere şi biciclete care acoperă zilnic oraşul Bucureşti şi zona limitrofă.

La nivelul portofoliului de clienţi, Fastius Curier şi-a dezvoltat segmentul de clienţi din zonele farmaceutică şi IT&C, în acelaşi timp clienţii existenţi în aceste segmente având solicitări tot mai multe în anul 2009. La polul opus se află clienţii din zona de imobiliare şi din cea financiar-bancară, afectate puternic de criza economică şi care au avut nevoi mai scăzute de curierat în anul care s-a încheiat.

Pentru 2010, Fastius Curier îşi păstrează consecventă politica de a-şi fideliza clienţii nu doar prin preţuri, ci mai ales prin calitatea serviciilor, 'o promisiune fermă întotdeauna', după cum punctează Ciprian Pulpă. Fastius Curier îşi va continua promovarea în special în mediul online, site-ul www.fastius.ro urmând să fie lansat într-o nouă formulă grafică şi tehnică în acest an.

Despre FASTIUS CURIER

Fastius Curier este una dintre cele mai importante companii de curierat din Bucuresti si unul dintre brandurile cunoscute din piata de curierat in general. Spre deosebire de alte companii de curierat, Fastius Curier se dedica unei nise clare - companiile din Bucuresti. Avand ca target zona business, cuvintele-cheie in afacere sunt profesionalism, standard de calitate, atentie maxima in alegerea curierilor si a operatorilor, personalizare in functie de nevoile exacte ale clientului, pret corect raportat la piata si servicii.
www.fastius.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fastius-curier/evolutia-fastius-curier-si-dinamica-pietei-de-curierat-in-2009