„Schimbarea in cariera: provocari si oportunitati” cu Sonia Nastase, Country Manager Nestle Nespresso Romania, speaker la Meet the WOMAN!

BUCURESTI - 19 februarie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social, HR

Live site

Sonia Nastase, Country Manager Nestle Nespresso Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 24 februarie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Schimbarea in cariera: provocari si oportunitati”.

Sonia Nastase, Country Manager Nespresso Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!

Sonia Nastase, Country Manager Nespresso Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!

 Schimbarea locului de munca sau a carierei este un eveniment de care aproape toti dintre noi ne lovim la un moment dat si care trebuie gestionat cu grija. Am invitat-o pe Sonia Nastase sa ne impartaseasca din propria ei experienta, sa ne spuna care au fost provocarile ei si cum putem sa le gestionam. 

Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

Sonia Nastase

Sonia Nastase ocupa in prezent functia de Country Manager – divizia  Nespresso Romania (parte din Nestle Romania). Din 2009 pana in octombrie 2014 a ocupat functia de Director General al hotelului Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti, in aceasta calitate fiind responsabila de conducerea operatiunilor si de dezvoltarea strategiilor de business ale hotelului.

In cei peste 15 ani de experienta in industria ospitalitatii, a acumulat o experienta multi-fatetata atat in zona operationala, cat si in cea de consultanta, fiind implicata in cresterea prezentei brandurilor Wyndham Hotel Group in Romania (Ramada, DaysInn) in cadrul companiei de consultanta Trend Hospitality. Si-a inceput cariera in cadrul World Trade Center Bucuresti in 1996, in organizarea de evenimente si targuri internationale, continuand apoi pe partea de vanzari si marketing in cadrul Athenee Palace Hilton Bucuresti si apoi la Howard Johnson Grand Plaza, de la deschiderea hotelului pana in 2006, cand a facut trecerea la zona de consultanta in calitate de Senior Associate la Trend Hospitality.   

www.nespresso.com

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: alina.popa@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:00 – Prezentarea unei afaceri

20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:20 – Q&A

20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri

20:45 – Business Networking

PARTENERI

Capital Plaza Hotel • World Class • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Personal Strengths Publishing • Avestis International • Donna Medical Center • Eden Spa • Editura Litera

PARTENERI MEDIA

manager.ro • avocatnet.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Business Days • Transilvania Business • Manager Express • IQads •  RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • 9am.ro • Limonade • Intelligent Life • Designist.ro • Akcees • ASER  • Romanian Business Leaders

Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.

Despre Femei in Afaceri

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.