Portret din viitor: Generatia 2025+

BUCURESTI - 1 aprilie 2009

Comunicat tip General in Social

Bucuresti, 1 aprilie 2009 – Feminis.ro, site dedicat femeilor de succes din Romania, a realizat, in premiera, un portret robot al individului anului 2025+. Analiza a fost facuta cu ajutorul psihologului si sociologului Lucian Trasa, coordonatorul Centrului de Psihologie Integrala si al Centrului de Studii in Transbranding.

Site-ul Feminis. ro si-a propus sa afle ce urmeaza dupa generatia Google, pe care o traim astazi, si s-a teleportat in viitor, mai exact in anul 2025, pentru a descoperi ce valori, idealuri, principii sau stil de viata vor adopta indivizii respectivei generatii, cu alte cuvinte a copiilor si nepotilor nostri!

Generatia de astazi este denumita Z sau Google si este formata din indivizii nascuti in perioada 2000-2025. Analistii au realizat previziuni in legatura cu sfarsitul acestei etape si au configurat deja un portret complet al reprezentantilor acesteia. Ce se afla, insa, dupa 2025? Lucian Trasa, psiholog si sociolog, ne-a ajutat sa exploram aceasta perioada si sa aflam cele mai interesante predictii in ceea ce o priveste.

Iata o selectie a celor mai importante aspecte surprinse in analiza Feminis.ro:

1. Valorile
Generatia viitoare nu se va rupe de valorile traditionale impamantenite deja, cel putin nu de acelea referitoare la umanism si spiritualitate;

2. Stilul vestimentar
Imaginea si stilul vestimentar vor avea noi identitati, apropiate de noua filosofie pe care o va impartasi acea generatie. “Nu cred ca se va mai purta lantul greu de aur la gat sau bratara masiva la incheietura. Iar cei care totusi o vor face vor fi nevoiti sa le poarte ca instrumente de monitorizare si de limitare a deplasarii intr-un anumit teritoriu, pentru ca arestul la domiciliu sau interdictia de a parasi o anumita locatie vor fi principalele forme de pedeapsa.”

3. Stilul de viata
O constiinta Eco mai profunda si orientarea catre propriul eu: individul generatiei viitoare se va naste intr-o societate si intr-un moment in care grija pentru mediu va incepe sa dea primele rezultate concrete. Acest fapt il va face sa creasca cu un respect major pentru ceea ce se intampla cu corpul, mintea si sufletul lui.

4. Noua economie
Pe umerii acelei generatii va sta o povara serioasa pentru ca ea va trebui sa duca mai departe si sa impuna noua economie si noile reguli comerciale, fiind nevoita sa faca fata unei societati mai imbatranite si obosite de lupta pentru refacerea economica de dupa criza.

5. Brandurile preferate
Generatia respectiva va fi prima dupa mult timp care nu va masura bunastarea dupa criterii materiale si financiare. Brandurile culturale, morale, educationale vor constitui modele ale acelei generatii.

6. Familia
Familiile cu parinti de acelasi sex vor fi mai numeroase ca acum, pentru ca majoritatea statelor lumii vor fi permis deja acest tip de casatorie.

7. Comunicarea extrasenzoriala
In ciuda tentatiei unei interpretari pesimiste in privinta fenomenului comunicarii in viitor (poate si din cauza dezvoltarii tehnologice continue), specialistul sustine ca modalitatile de comunicare vor fi, dimpotriva, mai complexe si mai profunde, capatand noi forme, mergand pana la ceea ce acum numim experiente extrasenzoriale.

Concluzia analizei realizate de Feminis.ro este ca potretul generatiei 2025+ va imbina atitudinea negativa a reminiscentelor ce vor persista din generatia prezenta, cu una pozitiva a unui individ complex, inteligent cu o constiinta aflata sub stindardul valorilor morale: 'Vor mai exista si atunci – ca si acum - state si zone sociale cu probleme. Vor mai fi si atunci – ca si acum – oameni care vor alerga toata viata dupa bani si avere si care vor descoperi pe patul de moarte ca si-au ratat existenta. Vor mai fi si atunci – ca si acum – politicieni corupti si prosti. Insa vor fi cu mult mai putini si vor avea aerul perimat si usor comic al unei lumi pe cale sa dispara' conchide Lucian Trasa.

Articolul integral poate fi citit la adresa www.feminis.ro/stil-de-viata/relatii/ce-urmeaza-dupa-generatiile-x-y-si-chiar-z-2851

Despre Feminis Publishing

Cu 700.000 de vizitatori unici lunar, Feminis.ro se adreseaza femeilor care vizeaza succesul atat in viata lor profesionala, cat si in cea personala. Site-ul este un proiect al companiei de media on-line Bazar Publishing, alaturi de site-ul de afaceri DailyBusiness.ro si portalul de stiri FrontNews.ro.
Feminis Publishing
Dana Tudor Voicu
Project Manager
021.326.12.55
contact@feminis.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/feminis-publishing/portret-din-viitor-generatia-2025