Workshop "Employee Engagement" sau "Implicarea Emoţională a Angajaţilor"

BUCURESTI - 29 octombrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, HoReCa, Retail

Gallup Romania organizează pe 26 noiembrie 2013 Workshop-ul Employee Engagement / Implicarea Emoțională a Angajaților

 

Gallup Romania va organiza pe 26 noiembrie 2013, Workshop-ul “Employee Engagement / Implicarea Emoțională a Angajaților", în care va fi prezentat programul inovativ de dezvoltare Q12 și modul în care acesta poate fi implementat în orice companie având peste 250 angajați din Romania. 

Scopul principal al acestui program este evaluarea companiilor din punctul de vedere a calității locurilor de muncă alături de dezvoltarea si implementarea unor acțiuni pentru creșterea implicării emoționale a angajaților cu consecințe pozitive asupra rezultatelor lor.

Workshop-ul se adresează tuturor factorilor decizionali din cadrul companiilor de peste 250 angajați, situați pe nivelele  Middle și Top Managament.

Aplicație practică pentru înțelegerea unui model de dezvoltare organizațională în urma căreia veți descoperi răspunsuri la următoarele întrebări:

Care sunt cele 4 Chei sau activități esențiale ale rolului de catalizator pe care trebuie să îl aibă un bun manager? --- Cum este definită implicarea emoțională a angajatului la locul de muncă? --- Care sunt diferențele între satisfacția și implicarea emoțională a angajatului la locul de muncă? --- Care sunt cele 12 condiții ale unui loc de muncă excelent? --- Cum sunt segmentați angajații, după nivelul implicării lor emoționale la locul de  muncă?

Evenimentul va avea loc pe 26 noiembrie 2013, ora 09.00, la sediul Gallup Romania din Str. Clucerului nr. 35, et. 1, sector 1, București. Înregistrarea prealabilă a participanților este obligatorie. Număr limitat de locuri.

Pentru înregistrare și alte informații:

Renate Nenciu - 0729 655179 / renate_nenciu@gallup.ro.

Despre Gallup Consulting

Pe piața din România, The Gallup Organization activează din 1993, oferind servicii de consultanță în management, de cercetare de marketing și cercetare socială.

The Gallup Organization a creat instrumente proprii, validate de-a lungul timpului, precum: Implicarea emoțională a clienților (CE11®) și a angajaților (Q12®, ICE®), Dezvoltare pe baza punctelor forte - Testul Clifton StrengthsFinder (SF34®), Interviuri de selecție, Wellbeing.

Pentru mai multe informații vizitați www.gallup.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gallup-consulting/workshop-employee-engagement-sau-implicarea-emotionala-a-angajatilor