Comunicate Ginger Public Relations

Ginger Public Relations

Compania Ginger Public Relations a emis 7 comunicate de presa

  • Vivre estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro până la sfârşitul lui 2013; Anul 2014 începe cu o nouă extindere regională: Croaţia

    Vivre estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro până la sfârşitul lui 2013; Anul 2014 începe cu o nouă extindere regională: Croaţia

    BUCURESTI - 12 decembrie 2013

    Vivre , cel mai mare retailer online de produse home & deco din România, va atinge până la sfârșitul lui 2013 o cifră de afaceri consolidată de 7 milioane euro. La numai 18 luni de la înființare, Vivre a ajuns în prezent la vânzări lunare de peste 1 milion de euro, o contribuție semnificativă la creșterea accelerată reprezentând-o extinderile regionale realizate în 2013 în Bulgaria și Ungaria. În luna ianuarie a anului viitor, Vivre continuă valul de extindere regională prin lansarea în Croația. Vivre are în acest moment 700.000 de membri în cele trei țări în care se află (România, Bulgaria şi Ungaria), estimând pentru 2014 o dublare a numărului de abonați.     comunicatul de presa

  • Angajatii sunt la putere in companiile din Romania

    BUCURESTI - 3 iulie 2012

    Danone Romania, Mercury Research si Inspire Business au initiat in iunie 2012 cea de-a doua editie a studiului „Cei mai iubiti angajatori din Romania”, care ajuta angajatorii sa inteleaga asteptarile potentialilor angajati, punctele tari si punctele slabe ale companei, si sa-si construiasca in mod informat un brand de angajator de succes. Fata de editia din 2011, Mercury Research ridica stacheta realizand primul studiu calitativ de Employer Branding extern, investigand ce elemente noi au devenit de interes pentru potentialii angajati. Studiul va fi completat de etapa cantitativa realizata pe un esantion de 4000 de respondenti din mediul urban, rezultatele finale urmand a fi publicate in luna septembrie.

    Conform studiului, angajatii conduc in companiile din Romania, acestia fiind mult mai critici si pretentiosi decat in trecut atunci cand aleg compania la care vor lucra. De asemenea, tinand cont de contextul precar economic, angajatii cauta in primul rand sa verifice daca potentialul angajator este un loc de munca sigur, verificand pe internet situatia financiara a firmei, iar la interviu sunt atenti la starea locatiei si echipamentelor.

        comunicatul de presa

  • GOV Expert 2.0., primul produs de management al conformitatii in regim „Content as a Service”

    BUCURESTI - 16 noiembrie 2011

    GOV Expert, companie care face parte din grupul Edata, a lansat recent serviciul Gov Expert 2.0 dedicat implementarii standardelor de control managerial prevazute de OMFP 946/2005 pentru entitatile publice din Romania. Serviciul presupune accesarea online a documentatiei necesare evaluarii si implementarii standardelor de control managerial precum legislatia actualizata, formatul de documente, sau indrumari de ordin metodologic. In acelasi timp, prin intermediul GOV Expert 2.0., utilizatorii au posibilitatea de a evalua propria organizatie, de a se conecta cu alte entitati publice sau de a beneficia de servicii de consultanta oferite de experti in domeniu.     comunicatul de presa

  • BPM Wave si Materna Romania, in sprijinul serviciilor de asistenta sociala din Republica Moldova

    BUCURESTI - 29 iunie 2011

    BPM Wave si Materna Romania au semnat recent un contract pentru dezvoltarea unui sistem informational de e-government destinat imbunatatirii serviciilor de asistenta sociala din Republica Moldova.     comunicatul de presa

  • Autobroker lanseaza Low-Cost Mobility pentru optimizarea costurilor asociate flotelor cu pana la 30%

    BUCURESTI - 25 mai 2011

    Autobroker lanseaza serviciul Low-Cost Mobility de eficientizare si optimizare a costurilor legate de administrarea flotei auto cu pana la 30%. Low-Cost Mobility are ca rezultat optimizarea costurilor legate de parcul auto si implicit o reducere a costurilor directe legate de gestionarea flotei si este realizat fara investitii suplimentare de capital. Serviciul cuprinde doua etape, etapa de analiza si identificare a solutiilor si cea de punere in aplicare a actiunilor optime de eficientizare. Analiza parcului auto este gratuita iar implementarea solutiilor se realizeaza din resursele generate de reducerea costurilor    comunicatul de presa

  • BPM Wave a lansat solutia Plenary™ pe platforma IBM Websphere Lombardi

    BUCURESTI - 20 aprilie 2011

    Las Vegas, Nevada, 10 – 15 Aprilie, 2011: BPM Wave International AG, parte a grupului Edata si furnizor de solutii de optimizare a proceselor de business, a lansat solutia Plenary™ pe platforma IBM Lombardi, in cadrul conferintei globale IBM Impact 2011 sustinuta la Las Vegas.    comunicatul de presa