Call Center din Bucuresti angajeaza 100 de vorbitori de limba italiana!

BUCURESTI - 13 noiembrie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Social, Tehnologie, HR, Cursuri

Global Remote Services (GRS), primul Contact Center independent din Romania, angajeaza 100 de vorbitori de limba italiana pana la sfarsitul anului.

call center

call center

Deschis in Ianuarie 2004, GRS este un Contact Center independent, cu o experienta notabila pe piata de BPO. GRS ofera o gama larga de servicii multi-lingvistice, multi-channel si de tip back-office catre organizatii din Europa.  GRS are 2 birouri in Bucuresti iar de curand compania s-a extins prin deschiderea unui nou sediu in Piatra Neamt.

Conform planului de dezvoltare al companiei, pana la sfarsitului anului, vor fi angajati  100 de oameni in sediile din Bucuresti ale companiei.

Candidatii nu trebuie sa aiba experienta anterioara intr-un Contact Center sau orice fel de experienta pe piata muncii. Toate cele 100 de locuri de munca sunt entry-level iar candidatii trebuie sa vorbeasca fluent Italiana iar Engleza sa fie limba secundara.  

Compania ofera noilor angajati tot suportul necesar pentru a se dezvolta profesional dar si personal, candidatii trebuie doar sa fie doritori sa acumuleze informatii noi.

Pachetul salarial si cel de beneficii sunt foarte atractivie iar noii angajati vor lucra intr-un mediu de lucru placut si dinamic cu colegi prietenosi si tineri. 

Pozitiile deschise sunt atat pentru un program de lucru full-time dar si pentru unul part-time.

Candidatii sunt invitati sa trimita cat mai repede CV-urile la recrutare@globalremoteservices.com sau sa il depuna pe site-ul companiei www.globalremoteservices.com si pe platformele de recrutare.

Despre Global Remote Services

GRS este un Contact Center independent, cu o experienta notabila pe piata de BPO. Oferim o gama larga de servicii multi-lingvistice, multi-channel si de tip back-office catre organizatii din Europa. Compania are in prezent peste 450 de angajati si peste 300 de statii de lucru si continua sa se dezvolte. Respectam valorile clientilor nostri si dezvoltam parteneriate de lunga durata, mai mult de 75% din activitatea desfasurata se realizeaza pentru clienti care apeleaza la serviciile noastre de mai bine de 5 ani.
Suntem operativi 365 zile pe an, 24/7, cu o rata de continuitate de 99,96% si avem milioane de clienti deserviti. Gestionam anual mai mult de de 2.4 milioane de apeluri inbound, 4.9 milioane outbound si avem peste 2 milioane de procese de back-office. Totodata, oferim acoperire multilingvistică vastă, pentru principalele limbi din Europa de Vest şi de Est. Infrastructura excelenta si oamenii capabili din echipa GRS reprezinta un real suport pentru partenerii nostri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/global-remote-services/call-center-din-bucuresti-angajeaza-100-de-vorbitori-de-limba-italiana