Global Remote Services, Contact Center independent, deschide un nou sediu in Piatra Neamt

BUCURESTI - 15 septembrie 2014

Comunicat tip General in Afaceri

Global Remote Services (GRS), primul Contact Center independent din Romania, deschide un nou sediu in Piatra Neamt , unde planuieste sa aiba peste 100 de angajati in urmatoarele 6 luni.

Global Remote Services, Contact Center independent, deschide un nou sediu in Piatra Neamt

Deschis in Ianuarie 2004, GRS este un Contact Center independent, cu o experienta notabila pe piata de BPO. GRS ofera o gama larga de servicii multi-lingvistice, multi-channel si de tip back-office catre organizatii din Europa. “Suntem mandri de parteneriatele de lunga durata avute cu clientii nostri si crestem impreuna cu ei. In ultimii 5 ani, GRS a înregistrat o creştere medie anuală de peste 25% si a inaugurat doua sedii noi in Bucuresti, iar acum ne pregatim sa il deschidem pe al treilea la Piatra Neamt. Aceasta decizie face parte din planul de dezvoltare a companiei noastre, ne dorim ca in urmatorul an sa avem cel putin 800 de angajati in toate cele 3 sedii.” declara Cosmin Raducu Efrim, General Manager GRS.

Cele trei birouri GRS vor comunica constant si vor lucra impreuna ca un intreg pentru a continua sa ofere clientilor companiei aceleasi servicii de calitate cu care au fost obisnuiti.

Angajatii nostri sunt foarte valorosi pentru noi si am fost atenti la toate detaliile cand am ales locatia din Piatra Neamt. Am vrut sa ne pozitionam in centrul orasului pentru o mai buna mobilitate si avem grija sa creem acelasi mediu de lucru placut ca si in celelalte doua locatii. Suntem atenti sa oferim echipelor noastre training-uri  regulate, atat legate de proiectele pe care activeaza cat si pentru dezvoltarea personala. Suntem mandri ca echipele noastre sunt formate din oameni ambitiosi si talentati si ca inregistram o rata de atritie foarte mica. Am gasit atat in Bucuresti cat si in Piatra Neamt tineri care stiu sa vorbeasca fluent mai mult  de o limba straina, un aspect foarte important in proiectele pe  care le derulam.” spune Cosmin Raducu Efrim.

 Noul sediu va fi operational incepand cu jumatatea lui Septembrie si toate anunturile de spre locurile de munca vacante sunt postate pe www.globalremoteservices.com dar si pe platformele de recrutare.

Despre Global Remote Services

GRS este un Contact Center independent, cu o experienta notabila pe piata de BPO. Oferim o gama larga de servicii multi-lingvistice, multi-channel si de tip back-office catre organizatii din Europa. Respectam valorile clientilor nostri si dezvoltam parteneriate de lunga durata, mai mult de 75% din activitatea desfasurata se realizeaza pentru clienti care apeleaza la serviciile noastre de mai bine de 5 ani.

Suntem operativi 365 zile pe an, 24/7, cu o rata de continuitate de 99,96% si avem milioane de clienti deserviti. Gestionam anual mai mult de de 2.4 milioane de apeluri inbound, 4.9 milioane outbound si avem peste 2 milioane de procese de back-office. Totodata, oferim acoperire multilingvistică vastă, pentru principalele limbi din Europa de Vest şi de Est. Infrastructura excelenta si oamenii capabili din echipa GRS reprezinta un real suport pentru partenerii nostri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/global-remote-services/global-remote-services-contact-center-independent-deschide-un-nou-sediu-in-piatra-neamt