Glykon, borna 26

Constanta - 23 martie 2016

Comunicat tip Administrativ / Management in IT&C, Logistica/Transport, Retail

Data de 23 martie reprezintă, pentru GLYKON , data startului într-o cursă ajunsă, azi, la borna 26! Aniversăm 26 de ani de la înființarea firmei, prima, din domeniul TI, din Constanța și una dintre primele, din România. Am pus bazele GLYKON la 23 martie 1990, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 și ne-am transformat în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor. Suntem prezenți, neîntrerupt, de 26 de ani pe piața TI, din România, o performanță cu care noi, fondatori sau angajați, ne mândrim și dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiții, dar mereu reinventându-ne

Acord Nr. 1635 din 23.03.1990

Acord Nr. 1635 din 23.03.1990

 Valorile cu care am pornit la drum, pe care am construit compania GLYKON și în care credem, în continuare, sunt seriozitate, competență, profesionalism, respectarea angajamentelor luate. Punem mare preț pe construirea unor relații adevărate și solide, de parteneriat, fie că vorbim de clienți, furnizori, parteneri sau angajați ai GLYKON.  

Dumitru Caranica, fondator și Director general, GLYKON

Ne-am păstrat, în cei 26 de ani, de la înființare, spiritul antreprenorial, suntem, în continuare, inventivi, căutăm, identificăm și aducem, pe piață, acele soluții, ce ne diferențiază, într-o lume cu o competiție tot mai dură, în care numai cei mai buni reușesc.

Valorile cu care am pornit la drum, pe care am construit compania GLYKON și în care credem, în continuare, sunt seriozitate, competență, profesionalism, respectarea angajamentelor luate. Punem mare preț pe construirea unor relații adevărate și solide, de parteneriat, fie că vorbim de clienți, furnizori, parteneri sau angajați ai GLYKON. Sloganul cu care am început în 1990 și în care credem și acum este „GLYKON, partenerul pe care te poți bizui!”.

Produsele noi, lansate în anii anteriori și în cursul lui 2015, precum suita AlgoPlanner, destinată firmelor de distribuție, logistică și transport, sau propria aplicație, Expert® Van Sales, ce permite vânzarea, facturarea și încasarea facturilor deschise, direct de pe tabletă și listarea documentelor pe imprimanta mobilă, ne-au repus, în anul anterior, pe creștere, aproape dublându-ne cifra de afaceri, față de 2014.

Am reușit terminarea, cu succes, a primului proiect pilot, cu suita AlgoPlanner, la un important distribuitor din industria alimentară și am pornit, la sfârșitul lui 2015, un alt proiect, la o companie de top, din domeniul său de activitate.

Principalele puncte de interes, ale AlgoPlanner, care-l și diferențiază, față de competiție, sunt:
- planificarea dinamică, a rutelor și vehiculelor de transport, în funcție, strict, de nivelul comenzilor și distribuția acestora, pe mijloacele de transport disponibile, fie că acestea sunt proprii sau închiriate / subcontractate;
- urmare a celei de mai sus, creșterea gradului de utilizare a resurselor firmelor de distribuție și transport;
- optimizarea traseelor, inclusiv prin urmărirea încadrării, în ferestrele de timp, pentru fiecare traseu și, dacă e cazul, modificarea lor, în timp real;
- calculul și distribuția costurilor, pe diverse criterii: pe traseu, pe client, pe oprire, pe vehicul, pe șofer etc. Aceste funcționalități sunt oferite în cadrul modulului de Business Inteligence, oferit standard, în cadrul abonamentului AlgoPlanner, fără costuri suplimentare, pentru utilizator;
- o chestiune arzătoare, pentru firmele de distribuție, așa cum a reieșit și din discuțiile cu diverși parteneri sau din cadrul meselor rotunde sau purtate direct, cu participanții la diverse conferințe, de profil, este funcția de PoD („Proof of Delivery” - dovada livrării), precum și posibilitatea definirii, de către utilizator, a oricărui alt „eveniment”, ce poate avea loc, la un client, precum: „Livrarea nu este posibilă”, „Livrare amânată”, „Colet deteriorat”, „Colectare amânată” etc.;
- nu în ultimul rând, faptul că suita AlgoPlanner este oferită ca SaaS („Software as a Service”), pe bază de abonament, cu o durată minimă de trei luni, reprezintă un alt avantaj major, pentru clienții noștri, care nu mai trebuie să investească sume mari, în achiziționarea și gestionarea serverelor și a licențelor.

Mai multe detalii, despre AlgoPlanner, puteți afla urmărind filmulețele, de prezentare, dând click pe acest link: www.youtube.com/user/AlgoPlanTech.

Tot în 2015 am făcut și prima implementare a aplicației Expert® Van Sales, la un distribuitor local, dar cu activitate la nivel național. Principalele atu-uri, ale aplicației noastre, sunt:
- conectarea, în timp real, la ERP-ul companiei, prin intermediul conexiunii mobile, de date, de pe tabletă, astfel încât se permite, de exemplu, facturarea, încasarea sau livrarea mărfurilor, din van-uri, pe bază de aviz de expediție, simultan, de către mai mulți utilizatori, cu respectarea secvențelor de numerotare, stabilite de firmă;
- posibilitatea de conectare la aproape orice ERP, inclusiv la soluții open source, precum Odoo Apps;
- posibilitatea lucrului multi-companie: o firmă livrează și vinde produse în numele unei alte firme (externalizarea distribuției), cu generarea automată, în ERP, a fluxului de date necesar, precum a ordinelor de vânzare sau a facturilor / avizelor de expediție, după cum se setează, de la o companie la alta și cu actualizarea, corespunzătoare, a stocurilor din ambele companii.

Continuăm să fim un jucător important, pe piața soluțiilor pentru retaileri; pe lângă Toshiba Global Commerce Solutions (fosta divizie RSS a IBM) suntem distribuitori autorizați pentru firme importante precum Zebra, Datalogic, CustomMatic, Gempsy, Hisense, DOMS ş.a. ceea ce ne permite să integrăm soluții complete și complexe, pentru retail-ul modern, inclusiv pentru staţiile de distribuţie carburanţi.

Ne focalizăm toate eforturile pentru a satisface solicitările și cerințele clienților noștri, oferind o gamă bogată de soluții hardware, software și servicii, la un înalt nivel de profesionalism.

Soluții pe care te poți baza azi! …și pe care poți construi viitorul” - iată sloganul ce sintetizează crezul nostru azi, la împlinirea a 26 de ani, de la înființare!

Dumitru Caranica, Director general

Emel Calila, Director comercial

Despre GLYKON S.R.L.

Suntem GLYKON S.R.L., o firmă privată, cu capital integral românesc, înființată în Constanța, la data de 23 martie 1990. În cei 26 ani, de existență, noi, cei de la GLYKON, am devenit unul dintre principalii jucători pe piața TI din Constanța, iar, din 1997, de când am devenit primul IBM Business Partner, pentru POS-uri, oferim soluții retail la nivelul întregii țări, prin intermediul unei rețele proprii, de parteneri de vânzări și service.
Oferim, în prezent, suita revoluționară AlgoPlanner (SaaS), destinată firmelor de distribuție, logistică și transport, soluții de store management (HemiLabel), Van Sales - am lansat, în 2015, propria soluție, Expert Van Sales - și continuăm să fim un jucător important în oferirea de soluții complete, pentru magazine, prin suita TGCS, VisualStore 5.3.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/glykon-s-r-l-/glykon-borna-261