Godmother comunică pentru cel mai mare integrator de servicii din agricultură de pe piaţa românească

BUCURESTI - 9 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Sub sloganul “Formula succesului în agricultură” Godmother a realizat prima campanie integrată de imagine pentru Agricover, care cuprinde apariţii TV, ad-uri în presa locală, outdoor şi acţiuni de direct mailing.

Godmother comunică pentru cel mai mare integrator de servicii din agricultură de pe piaţa românească


Campania de imagine se derulează în perioada iunie-septembrie 2008 la nivel naţional iar mediile de comunicare vor fi utilizate diferit, ţinând cont de specificul publicului cu care comunică: componentele de TV, apariţii în presa locală şi de outdoor sunt dedicate creării de brand awareness în timp ce partea de acţiuni de direct mailing urmăreşte atingerea de obiective de vânzări, printr-o comunicare directă şi personalizată cu fermierii, care se confruntă cu situaţii diferite de la un judeţ la altul.

În cadrul campaniei de 3 luni, componenta TV se va derula pe o perioadă de 13 săptămâni şi va cuprinde difuzarea unui spot de prezentare în cadrul unor emisiuni specializate de pe posturile publice de televiziune (“Viaţa Satului” la TVR1 şi “Ferma” la TVR2).
Spotul a fost realizat de către Godmother în colaborare cu Carter Film în regia lui Cătălin Bugeanu, după un scenariu realizat de o echipă de creaţie a agenţiei bucureştene compusă din Ana Negoiţă – Creative Director şi Mihaela Brebenel – Copywriter.

Echipa care a fost implicată în realizarea acestei campanii este compusă din: Ioana Paşcu – Marketing Manager Agricover şi din partea Godmother: Valentin Văcăruş – Managing Director, Ana Negoiţă – Creative Director, Mihaela Brebenel – Copywriter şi Cristina Lina – Account Manager.

Despre Godmother


Agricover S.A. Buzau a fost înfiinţată în 2000, ca urmare a fuziunii dintre Comcereal Buzău S.A. şi Ulvex S.A. Buzau iar evoluţia sa a fost marcată de o diversificare constantă a produselor şi serviciilor în domeniul agricol, consolidându-şi astfel relaţiile de parteneriat cu fermierii.
În 2007, Agricover vinde Divizia de Uleiuri, dedicându-se în totalitate agribusiness-ului, făcând legătura între marii procesatori şi fermieri.

Godmother este cea mai nouă agenţie innovative de pe piaţa autohtonă, lansată în aprilie 2008 ca urmare a rebranding-ului şi repoziţionării agenţiei independente Speed Promotion, cu o activitate de 11 ani pe piaţă.
Printre cei mai importanţi clienţi ai Godmother se numără nume precum: Forever Living Products, Stenyon, Biro Media Trading, Agip, Energy Holding, Midocar, Agricover, COS, Arsis, Case Utilaje şi A&D Pharma.
Godmother estimează că va încheia 2008 cu o cifră de afaceri de peste1,5 milioane de euro şi cu un portofoliu relevant de clienţi noi, câştigaţi în urma unor pitch-uri importante.


Aela Cotabita - PR Director

021 539 33 51
aela.cotabita@godmother.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/godmother/godmother-comunica-pentru-cel-mai-mare-integrator-de-servicii-din-agricultura-de-pe-piata-romaneasca