Peste 35 de milioane de afişări şi 250.000 de click-uri în 7 luni – totalul campaniilor Adwords derulate de Speed Promotion în 2007.

BUCURESTI - 10 august 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Google reprezintă cea mai mare reţea de publicitate online disponibilă în lume la ora actuală, iar Adwords – una dintre cele mai bune forme de publicitate CPC – (cost per click – o formă de publicitate în care, spre deosebire de clasicele campanii online -în care se plătesc afişările, plăteşti doar click-urile).

Peste 35 de milioane de afişări şi 250.000 de click-uri în 7 luni – totalul campaniilor Adwords derulate de Speed Promotion în 2007.

După lansarea serviciului Adwords în România advertiserii au inceput sa il foloseasca destul de timid însă anul 2007 a marcat un adevarat boom al campaniilor Adwords, sprijinit foarte mult de lansarea serviciului Google Adsense (publicitate contextuală pe site-uri) şi în limba română.


Speed Promotion este una din primele agenţii de publicitate româneşti care au furnizat acest serviciu şi derulează campanii online prin Google Adwords începând din anul 2004.

„Toate campaniile online pe care le derulăm includ şi o componentă Adwords – îţi oferă posibilităţi incredibile de targetare, control al costurilor şi reprezintă un instrument de marketing foarte util – din rapoartele campaniilor poţi afla câţi oameni au căutat un anumit cuvânt cheie într-o perioadă dată (inclusiv detaliat pe ore şi zilele săptămânii).” – a declarat Dorin Boerescu, Managing Partner Speed Promotion.

„În cifre concrete, campaniile noastre Adwords in reteaua de cautare Google au crescut cu peste 300% în acest an – dacă în primele 7 luni ale anului 2006 rezultatele în reţeaua de căutare au constat în 1.170.000 afişări şi peste 33.000 click-uri, în perioada similară a anului curent am obţinut peste 5.700.000 afişări şi 200.000 de click-uri – o creştere extrem de mare atât a numărului de afişări cât şi a eficienţei.” a adăugat Dorin Boerescu

Creşteri foarte importante s-au înregistrat de asemenea şi în reţeaua de conţinut unde s-au obţinut în primele 7 luni ale lui 2007 peste 29 milioane de afişări şi 50.000 de click-uri.

Comparând rezultatele obţinute în primele 7 luni din 2006 şi respectiv 2007, rata de click a crescut de la cca 2,8 % la cca 3,5 %, în paralel cu triplarea numărului de afişări.

„Estimez că ritmul de creştere se va păstra pentru cel puţin încă un an. Este o nişă în formare în care noi credem foarte mult – în consecinţă investim resurse semnificative în dezvoltarea departamentului şi formarea de specialişti. Eficienţa acestui tip de reclamă este cu mult mai mare decât a oricărei alte forme din publicitatea tradiţională.” a mai precizat Dorin Boerescu


Despre Godmother

Speed Promotion este agenţie de publicitate full service, înfiinţată în 1997, care oferă servicii de strategie, creaţie, media planning & buying, producţie, organizare de evenimente, campanii online.

Printre clienţii pentru care Speed Promotion a realizat campanii online se numără: Depozitul de papetarie, Midocar, B.D.T., Reload Film, Fides, K.S. Test, AutoItalia, Neoland Invest, BTWC, Initiative Media (campanii derulate pentru Eximbank, Raiffesen Bank, Banca Românească şi Euro GSM), Vitrina Advertising (Banca Transilvania, Hotel Germisara, Frisomat, AnvelopeMania)şi mulţi alţii.

Speed Promotion estimează pentru 2007 o cifră de afaceri de peste 1.400.000 euro, din care 150.000 o vor reprezenta campaniile online.

Aela Cotabiţă - 242 50 95
aela.cotabita@speedpromotion.ro