Prigat proaspăt de Grapefruit

BUCURESTI - 23 iulie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Grapefruit revitalizează ambalajul brandului Prigat, unul dintre cele mai cunoscute sucuri de fructe necarbonatate din România.

Procesul de revitalizare a vizat două obiective: să asigure competitivitatea în piaţă și să susțină poziționarea Prigat ca brand premium. Astfel, Grapefruit a creat designul de ambalaj pentru gama de produse Prigat pe parcursul unui proces complex care a durat șase luni.

Noul ambalaj creat păstrează în secundar imaginile cu fructe și aduce în prim plan siluete umane, surprinse în activități cotidiene, în care au nevoie de energie. În plus, fundalul alb conferă distincție și naturalețe brandului.

„Una dintre primele cerințe din brief a fost ca designul de ambalaj să fie diferit și inovativ. Se întâmplă rar ca un client să dea dovadă de deschidere și inovație într-un domeniu precum FMCG, unde soluțiile mainstream domină rafturile. Prigat a reușit să devină un brand relevant și diferit (energia naturală este un atribut aproape exclusiv proprietatea Prigat), iar noul design de ambalaj nu face altceva decât să susțină această atitudine.” a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat, a declarat: „Totul a pornit de la consumatorii noștri: ei ne-au inspirat atunci când ne-am hotărât să schimbăm ambalajele și să le rezervăm un loc special pe etichetă, așa că în momentul în care Grapefruit a venit cu primele propuneri am știut că această direcție este completarea pe care o căutam. Nu a fost greu să identificăm și să surprindem, în viața de zi cu zi, zeci de ipostaze, în care cu toții dăm dovadă de energie pentru susținerea unor activități obișnuite: alergarea după autobuz, săritura peste bălți, urcarea sau coborârea scărilor, etc.

Ceea ce ne-a impresionat încă de la începutul colaborării cu Grapefruit a fost abordarea lor, care, bazată pe o înțelegere foarte bună a categoriei (băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe), a cuprins propuneri foarte complexe pe direcții diferite, de la cele conservatoare până la cele foarte îndrăznețe, toate respectând în egală măsură indicațiile de brief. Această abordare a răspuns pe deplin dorinței noastre de a adopta o direcție inovatoare în categorie care s-a concretizat cu realizarea unui design de ambalaj revoluționar.'

Despre Grapefruit


Despre Grapefruit

Grapefruit este o agenţie românească de branding, cu birouri în Iaşi şi Bucureşti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienţi din 13 ţări, pe patru continente, printre care se numără Antibiotice, Pfizer, Dacia, Vodafone, Banca Transilvania, OTP Bank, British Council. Grapefruit este agenţia românească de branding cu nominalizări şi premii câştigate la Rebrand 100 (SUA), Identity: Best of the Best 2007 (Rusia) şi Pentawards (Franţa).

Marius Ursache
Chief Creative Officer
Tel/fax: +40 (724) 363696
whatsnew@grapefruit.ro

whatsnew@grapefruit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/prigat-proaspat-de-grapefruit