GreenPixel a împlinit 10 ani ca agenţie interactivă

BUCURESTI - 20 august 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia interactivă GreenPixel a împlinit 10 ani de activitate în luna August, devenind prima companie de acest tip din România cu un deceniu de experienţă în comunicare şi soluţii prin medii interactive.

GreenPixel a împlinit 10 ani ca agenţie interactivă

Bilanţul primilor 10 ani este unul pozitiv pe toate planurile, GreenPixel având la activ peste 120.000 de ore contractate şi unul dintre cele mai serioase portofolii interactive din România. În acelaşi timp, compania a înregistrat în fiecare an creşteri constante la principalele capitole: listă de clienţi, tipuri de proiecte, venituri, premii şi recunoaştere, angajaţi şi profit.

Cu această ocazie, GreenPixel îşi relansează pagina de internet (www.greenpixel.ro) prezentându-şi realizările în cel mai vast website al unei agenţii româneşti. În plus faţă de prezentarea agenţiei şi a echipei, noul site cuprinde peste 150 de studii de caz, articole de prezentări şi opinii, galerii foto, şi o sectiune interactivă cu un joc aniversar.

Printre realizările deosebite prezentate pe noul site, GreenPixel se mândreşte cu:
•cele mai lungi relaţii client-agenţie interactivă din România (9 ani cu Datanet Systems, 7 ani cu Connex/ Vodafone, 4 ani cu Sanoma Hearst, 3 ani cu Tarom etc.)
•complexitatea lucrărilor realizate (site-uri, portaluri, campanii, aplicaţii şi platforme diverse)
•câştigarea unora dintre cele mai pretenţioase conturi din România (Connex/ Vodafone, Rompetrol, Romtelecom, Zapp, Banca Românească etc.)
•recunoaşterea obţinută (de 3 ori Agenţia Anului din 4 ediţii Internetics la care a participat şi multe alte premii pentru lucrări)
•experienţa, seriozitatea şi loialitatea echipei.

“Avem multe de povestit, pentru că am făcut multe în 10 ani. Nu am fost prima agenţie, dar suntem singura care a rezistat cu succes în aceeaşi formulă. În loc de o prezentare a potenţialului, am decis aşadar să prezentăm GreenPixel prin prisma realizarilor efective şi a oamenilor care compun agenţia. Iar o bună parte sunt lucruri prezentate în premieră…” a declarat Marius Deak, fondatorul GreenPixel, în momentul de faţă CEO & Strategy Director.

Planurile de viitor acoperă mai multe direcţii. Pe de o parte, acestea includ creșterea activităţii de bază a firmei. Pe de altă parte, GreenPixel pregăteşte lansarea unor produse proprii. Acestea vor fi axate pe domeniile: marketing online, comerţ electronic şi servicii online plătite, fapt justificat pe deplin de experienţa acumulată până în prezent dezvoltând sisteme complexe pentru diverși clienți din domenii adiacente (telecom, bănci, retail şi distribuție, publishing şi servicii online).

Despre Green Pixel

GreenPixel a fost înfiinţată în anul 1999 ca agenţie interactivă sub sloganul “rezultatele contează”, livrând rezultate timp de 10 ani, pentru clienţi ca Vodafone, Romtelecom, Tarom, Banca Românească, Rompetrol, Unicef, Lagardere, Domenia Credit, Siveco, Ringier, Smartree, etc.


Diana Nedelea
Project Manager

diana.nedelea@greenpixel.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/green-pixel/greenpixel-a-implinit-10-ani-ca-agentie-interactiva