Geometry Global EMEA marchează lansarea oficială a noului brand în regiune

BUCURESTI - 30 septembrie 2013

Comunicat tip General in Media / Publicitate

 Rețeaua europeană dezvăluie noua identitate în toate țările prezente, după anunțul oficial de formare a celei mai mari agenții de activare de brand din lume (iunie 2013)

Geometry Global EMEA marchează lansarea oficială a noului brand în regiune

București,  septembrie 2013: Geometry Global , cea mai mare agenție de activare de brand din EMEA (Europe, Middle East şi Africa), marchează lansarea oficială a grupului, prezentând noua identitate unitară a celor 24 de birouri. Această zi reprezintă un pas important în lansarea noii rețele globale din cadrul WPP, ce a debutat în luna iunie a acestui an.

 

Pietro Leone, Chief Executive Officer Geometry Global EMEA, spune:

 

”Marcăm formarea Geometry Global în regiune și un pilon puternic în crearea unei comunicări a brand-ului la nivel mondial. Geometry Global va fi mult mai mare decât suma părților ce o compune și credem cu tărie că va fi un jucător-cheie în modelarea industriei în anii următori.”

 

În ceea ce privește piața locală, cele două agenții care au format Geometry Global își vor păstra portofoliile de clienți în cadrul unui nou grup cu un credențial și o expertiză mai vastă. Echipele vor avea aceeași structură ce acoperă toate ariile unei comunicări integrate, iar focusul va fi îndreptat spre activarea de brand. Identitatea vizuală Geometry Global spune povestea din spatele brand-ului, reflectând filozofia noii agenții: ”Precision Activation”.

 

Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global România, declară:

 

”Odată cu Geometry Global ”eficiența și precizia” se traduc concret în termeni de brand: un drum al fiecărui client pe care îl formăm prin activări precise în multiple canalele de comunicare. Un traseu pe care îl urmărim până la luarea deciziei de cumpărare și după. Azi deschidem oficial acest drum și în piața locală, împreună cu cei 150 de oameni a căror expertiză acoperă toate ariile unei comunicări integrate. Geometry Global în România nu numai că va avea un suport impresionant din partea grupului, dar va reprezenta totodată un jucător cu o expertiză unică pentru clienții care își doresc măsurabilitate, creativitate și diferențiere.”

 

Geometry Global EMEA operează în 24 de birouri din 16 țări și are un portofoliu de clienți ce include cele mai renumite brand-uri din lume. Integrarea pan-regională se bazează pe o combinație între creativitatea premiată și insight-urile valoroase despre consumatori, asigurând faptul că agenția va consolida parteneriate mai ample cu clienții săi prin mai multe resurse, talente și o viziune mai amplă. Geometry Global vine să adreseze interesul tot mai mare al clienților pentru activări. Odată cu emergența contextelor de receptivitate de tip digital&mobile media se resimte nevoia tot mai mare de a activa eficient publicul-țintă, atât în punctul de vânzare cât și în afara contextului de retail.

 

În România, noul grup este un rebranding al agențiilor G2 Romania și Ogilvy Action, două agenții cu relevanță în piața locală și globală, ce vor comunica sub un singur nume: Geometry Global.

 

Biroul Geometry Global din București păstrează sediul de până acum, fiind localizat într-o clădire istorică din centrul capitalei (Strada Frumoasă, nr. 39). Managementul filialei din România este format din: Mircea Pascu (Managing Director), Florina Voevod (Financial Director), Alina Buzatu (Deputy Managing Director) și Mihai Fetcu (Creative Director).

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grey-worldwide-romania1/geometry-global-emea-marcheaza-lansarea-oficiala-a-noului-brand-in-regiune