Prima campanie publicitară românească neconvenţională prin OpenAd.net

BUCURESTI - 23 septembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

OpenAd.net, prima platformă globală pentru cumpărarea şi vânzarea online de idei din sfera advertising-ului, design-ului şi marketing-ului, a rezolvat primul pitch deschis de o companie românească. Timp de trei săptămâni, întreaga comunitate creativă a platformei online OpenAd.net, ce numară peste 3000 de creativi din întreaga lume, a lucrat pentru compania Neogen.

Prima campanie publicitară românească neconvenţională prin OpenAd.net

“Am ales deschiderea unui pitch prin OpenAd pentru că au o filosofie similară cu a noastră: folosirea resurselor oferite de internet pentru generarea de idei din lumea întreagă şi pentru reducerea costurilor. Experienţa pitch-ului ne-a învaţat să privim imaginea Neogen cu ochiul neimplicat al cuiva din exterior, să găsim 'link-ul' care va lega mesajul pe care dorim să-l comunicăm de valorile relevante ale clienţilor noştri” , declară Călin Fusu, Director General Neogen.

În urma pitch-ului, compania Neogen a primit 20 de idei creative, venite din întreaga lume (America de Sud, Asia, Europa). Campania desemnată castigătoare oferă o rezolvare originală şi creativă a brief-ului destinat promovării portalului @neogen.ro pe piaţa românească. Conceptul campaniei, “you got it!” , are ca punct central chiar profilul utilizatorului şi aşteptările sale. Prin acest concept, @neogen.ro se diferenţiază de alte motoare de cautare şi/sau portaluri, @neogen.ro fiind poziţionat ca locul unde utilizatorii găsesc ceea ce cauta, fără a face din cautarea în sine acţiunea principală.

“Câştigarea acestui pitch m-a bucurat şi mi-a dat energie să merg mai departe. Este pentru a doua oară când câştig la OpenAd şi sunt foarte mândru. Invit pe oricine este creativ şi interesat de publicitate să participe şi să-şi testeze capacităţile în pitch-urile OpenAd.net.” , spune Ariel Molina.

Campania pentru @neogen.ro este compusă din print şi advertising on-line. Fiecare execuţie se concentrează pe accentuarea unui anumit tip de servicii, utilizând un link care face legătura între mesajul scris şi cel vizual. De exemplu, una dintre execuţii ilustrează un tânăr care îşi aranjează cravata (o imagine puternic conectată cu momentul pregătirii pentru un interviu). Vizualul este încadrat de un bloc de text, o adresă de web, care face legătura cu textul subliniat din meniul de servicii @neogen.ro: serviciile Best Jobs.

Aducerea în prim plan a tipurilor de servicii prin această abordare “user-friendly” are ca scop final creşterea awareness-ului portalului @neogen.ro şi implicit a serviciilor oferite prin intermediul său.

Campania @neogen.ro este prima din seria campaniilor româneşti obţinute prin soluţia OpenPitch si va fi urmată îndeaproape de alte astfel de iniţiative de pe piaţa românească.

Tamara Stader, Marketing Manager, OpenAd.net declară: “Suntem onorati că am organizat primul pitch romanesc, iar faptul ca Neogen va implementa ideea câştigătoare într-o campanie, este un real succes.

Clienţi ca DaimlerChrysler, Financial Times, MTV, Etam, FHM, Gorenje au deschis deja cu succes mai multe pitch-uri. MTV UK tocmai a închis un pitch pentru conţinutul telefoanelor mobile şi plănuiesc să implementeze ideea printr-o campanie TV şi on-line. MTV va alege ideea câştigătoare în următoarele săptămâni.
Financial Times tocmai a lansat urmatoarea faza a competitiei “World's Toughest Briefs”, constând într-o serie de brief-uri care să atragă publicul de 18-25 de ani. Brief-ul de luna aceasta cere organizarea unei loterii naţionale în paginile ziarului, on line si pe www.openad.ro. Pitch-ul se va încheia pe 1 Octombrie.

Despre Grupul Doi

OpenAd.net este o platformă globală pentru cumpărarea şi vânzarea online de idei nebranduite şi nepublicate din sfera advertising-ului, design-ului şi marketing-ului. OpenAd.net oferă companiilor din întreaga lume un mijloc rapid şi eficient de găsire a celor mai bune şi mai diverse soluţii de marketing care se potrivesc brief-ului lor. Companiile pot să aleagă fie să deschidă propriul pitch, fie să aleagă o idee nebranduită din galeria de idei.

Compania are sediul in Elvetia, cu birouri in Londra, Mumbai si Ljubljana, şi acoperă, prin reprezentanţele sale, zona Europei Centrale şi de Est, America Latină şi India. OpenAd.net oferă mii de idei de comunicare originale prin reţeaua sa globală.

Pentru oamenii de creaţie, OpenAd.net reprezintă o modalitate foarte eficientă de a-şi vinde ideile în întreaga lume. Un loc unde ei îşi pot înscrie ideile pentru a le face vizibile companiilor din întreaga lume. OpenAd.net este, de asemenea, o platformă care oferă posibilitatea de a răspunde la brief-urile pitch-urilor deschise de companii. Practic, OpenAd.net este cel mai mare departament de creaţie din lume. În momentul de faţă, peste 3,000 de creativi îşi trimit ideile pe www.openad.net.

Carmen Mocan
Tel: 0723 091 077


carmen.mocan@grupuldoi.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grupul-doi/prima-campanie-publicitara-romaneasca-neconventionala-prin-openad-net