În primul semestru al anului nivelul de stabilitate şi continuitate al serviciilor de comunicaţii GTS Telecom a fost de 99,91%

BUCURESTI - 22 septembrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

În comunicaţii calitate înseamnă stabilitate şi continuitate


•Nivelul mediu al stabilităţii serviciilor de comunicaţii GTS Telecom furnizate clienţilor în primul semestru al anului curent a fost de 99,91%;
•Timpul mediu total cumulat de nefuncţionare al serviciilor a fost pentru întregul semestru de 234,57 de minute.

În primul semestru al anului nivelul de stabilitate şi continuitate al serviciilor de comunicaţii GTS Telecom a fost de 99,91%

Bucureşti, septembrie 2005 –GTS Telecom, liderul de calitate în furnizarea serviciilor de comunicaţii din România, anunţă că nivelul de continuitate şi stabilitate mediu al serviciilor de telecomunicaţii furnizate clienţilor săi a fost în primul semestru al anului curent de 99,91%.
Pentru orice serviciu de comunicaţii stabilitatea, sau continuitate furnizării serviciului, este parametrul care defineşte calitatea. Conform standardelor internaţionale în domeniu şi normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii (ANRC), stabilitatea, sau continuitatea unui serviciu de comunicaţii, este parametru contractual şi trebuie garantat de către toţi furnizorii de servicii de comunicaţii. Conform normelor în viguare, stabilitatea unui serviciu de comunicaţii este definită ca raportul procentual dintre timpul total de funcţionare a serviciului la parametrii contractuali, exprimat în minute şi măsurat la interfaţa de conectare a clientului, faţă de durata totală a intervalului considerat.
Stabilitatea serviciilor de comunicaţii furnizate de GTS Telecom tuturor clienţilor în primul semestru al anului 2005 a atins valoarea de 99,91%. În valori absolute, timpul total cumulat de ne-funcţionare a serviciilor GTS Telecom, măsurat la interfaţa de conectare a clienţilor, a fost în primul semestru al anului 2005 de 234,57 minute.
“Calitatea şi stabilitatea sunt parametrii contractuali pentru orice soluţie de comunicaţii de date sau Internet instalăm la clienţi, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea companiei.” a declarat dl. Dan Mihăescu, Coutry Manager GTS Telecom. “Compania noastră raportează lunar şi în cazul nerespectării parametrilor contractuali, plăteşte penalităţi clienţilor.” a mai spus domnia sa

Despre GTS Telecom

Despre GTS Telecom
GTS Telecom este parte a grupului GTS Central Europe, cel mai important operator alternativ la nivel regional de servicii de comunicaţii de date, telefonie şi hosting pentru piaţa business. Grupul deţine operaţiuni în Cehia, Polonia, România, Slovacia şi Ungaria.

Poziţionată ca Business Accelerator TM, GTS Telecom furnizează cele mai stabile soluţii de comunicaţii din România. În 2004 nivelul de stabilitate mediu pentru toate soluţiile instalate clienţilor a fost de 99,82%. Pentru al patrulea an consecutiv studii independente de piaţă clasează pe prima poziţie nivelul de satisfacţie al clienţilor, cu 6,4 puncte pe o scara de 7 puncte.

Gama de servicii GTS Telecom cuprinde soluţii de transport, comunicaţii de date TCP /IP, X.25 şi Frame Relay, servicii Internet, soluţii de telefonie, hosting.

GTS Telecom deţine şi operează propria infrastructură transfrontalieră de fibră optică de 25Gbit/sec în Oradea cu conexiune de rezervă în Arad, prin care se conectează direct cu infrastructura grupului GTS Central Europe. La nivel naţional compania operează o reţea MPLS de 10Gbit/sec, cu topologie inelară.
GTS Telecom deţine şi operează în Bucureşti reţeaua metropolitană de 200km de fibră optică cu o capacitate de transport de 2,5Gbit/sec şi reţeaua radio în banda 5,8GHz prin care acoperă întregul oraş.

GTS Telecom deţine propriul DataCenter în Bucureşti, platformă de găzduire lansată în anul 2000. Instalat peste inelul metropolitan de fibră optică de 2,5Gbit/sec, DataCenter-ul asigură mediul fizic protejat, fiabil şi scalabil, pentru ca serverele şi aplicaţiile clienţilor să funcţioneze fără întreruperi.
Cristian Copilau
GTS Telecom
Marketing Manager
[t] 4.100.100
[f] 410.3883
cristian.copilau@gtstelecom.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gts-telecom/in-primul-semestru-al-anului-nivelul-de-stabilitate-si-continuitate-alserviciilor-de-comunicatii-gts-telecom-a-fost-de-9991