Campanie neconventionala pentru In deriva, primul serial original produs de HBO in Romania

BUCURESTI - 26 octombrie 2010

Comunicat tip General in Arta & Entertainment

În urmă cu câteva zile oraşele din România au fost luate cu asalt de bannere outdoor şi postere neconvenţionale cu imaginile actorilor din serialul În derivă. Atât modul lor de amplasare cât şi imaginile în sine nu pot fi nicicum trecute cu vederea.

Motivul? HBO lansează în luna decembrie primul serial original produs în România, iar pentru campania de lansare a colaborat cu agenţia Propaganda, cea care a câştigat pitch-ul organizat în luna iulie.

„HBO îşi ţine şi de această dată promisiunea, aducând abonaţilor săi o nouă producţie românească de excepţie, realizată la cele mai înalte standarde de calitate, cu actori remarcabili, regizată de adevăraţi cineaşti.
Acest proiect curajos, în premieră pentru piaţa românească, beneficiază de o campanie de marketing şi PR fără precedent şi suntem încântaţi că putem oferi, aşa cum v-am obişnuit, un adevărat produs premium”, declară Carmen Harabagiu, director general HBO România.

“Pentru întregul departament de marketing al HBO România este o provocare şi un privilegiu deopotrivă să poată aduce în atenţia publicului din România un altfel de concept, cu nume atât de mari ale industriei româneşti de film şi teatru. Vizualurile prezente peste tot în România, imaginile atipice ale acestor personalităţi, complexitatea platformelor de comunicare folosite [on-line, print, TV, radio, SMS, outdoor, indoor] – credem că am reuşit o campanie inteligentă, proaspată şi...extrem de serioasă”, precizează Irina Catanchin, marketing şi PR manager HBO România.

Declaraţie Propaganda:

“În derivă vorbeşte despre problemele reale ale unor oameni reali iar de aici am plecat şi noi în construcţia campaniei de lansare. Pentru că mersul la psihoterapeut este un subiect încă tabu în România, am încercat să mergem noi înspre oameni, într-o campanie la începutul căreia n-am vrut să se facă nicio legatură directă cu serialul”, afirmă echipa de creaţie de la Propaganda.

“Demersul nostru s-a împărţit astfel în două: o etapă de teasing şi campania propriu-zisă. Teasing-ul trebuia să facă oamenii mai permeabili la subiect şi să facă ulterior legatura cu serialul, iar campania propriu-zisă să anunţe lansarea serialului”, ne spune Simina Leotescu, directorul de strategie al agenţiei.

Andrei Poenaru a fost vocea potrivită pentru a se adresa românilor. Aşa că el “a organizat un concurs” (un chestionar psihologic pe care oricine îl putea completa pe www.drpoenaru.ro), propunându-şi oficial să găsească “românul perfect echilibrat” iar neoficial, să arate că suntem cu toţii, într-o măsură mai mică sau mai mare, în derivă. Şi implicit, să spună că În derivă este un serial în care sunt scoase la iveală şi problemele celor din audienţă, nu numai cele ale personajelor.

Chestionarul a fost elaborat în colaborare cu un psiholog. La încheierea concursului, peste 63.000 de vizitatori (din mai multe ţări) au accesat site-ul şi peste 38.000 au completat chestionarul.

Restul campaniei de teasing a inclus machete de presă, spoturi tv, spot radio, campanie de sms-uri şi bannere online.

Campania propriu-zisă a început de curând şi va dezvălui publicului într-un mod cu totul ieşit din comun actorii, data premierei la HBO România precum şi câteva imagini în premieră din serial. Nu uitaţi să accesaţi website-ul dedicat acestui eveniment unic până acum în România: www.inderiva.ro

În derivă se concentrează pe una dintre caracteristicile societăţii moderne, şedinţa de terapie, văzută prin ochii unui psihoterapeut de elită. Fiecare episod din cele 45 ale serialului se axează pe câte o sesiune de terapie – patru şedinţe individuale între psihoterapeut şi pacienţii săi, urmate de câte un episod săptămânal în care personajul principal îşi vizitează propriul terapeut.

Marcel Iureş, unul dintre cei mai faimoşi actori români, interpretează rolul principal – cel al psihoterapeutului Andrei Poenaru al cărui univers profesional şi personal pare să se destrame, săptămână de săptămână.

Celelalte roluri sunt interpretate de Maria Dinulescu, Vlad Zamfirescu, Maria Mitu, Bogdan Dumitrache, Andreea Bibiri, Tamara Creţulescu şi Gabriela Butuc.

Regia serialului În derivă este semnată de Adrian Sitaru şi Titus Muntean, iar producţia a fost asigurată de compania Film Factor. Producător general din partea HBO Central Europe este Marc Lorber, iar producători executivi sunt Aurelian Nica şi Andrei Creţulescu.

Începând din această săptămână, HBO România va trimite săptămânal informaţii referitoare la actorii din serial, echipa de regizori şi producători precum şi alte ştiri în exclusivitate cu privire la ce vă aşteaptă din 6 decembrie, numai la HBO.

Despre HBO Romania

Despre HBO România

HBO, lider pe piata canalelor premium din America, s-a lansat in Europa Centrala in 1991, oferind programe de televiziune premium si canale din segmentul de baza . HBO Romania s-a lansat in 1997 ca primul canal pay-TV din Romania cu subtitrare integrala in limba romana.
HBO aduce cele mai mari succese de piaţă, seriale originale premiate, evenimente in exclusivitate şi cele mai mari vedete în casa ta. Canalul difuzeaza non-stop programe neintrerupte de publicitate.

Cinemax este un canal de filme care difuzeaza filme de top cu actori de exceptie in povesti interesante, filme premiate la festivaluri internationale si evergreen-uri. Cinemax reprezinta optiunea pentru adevaratii cunoscatori de film. Cinemax emite 24 de ore din 24 programe neintrerupte de publicitate.

Sediul HBO Romania se afla in Bucuresti.

bianca.manciulescu@hbo.ro
irina.catanchin@hbo.ro
office@hbo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/hbo-romania/campanie-neconventionala-pentru-in-deriva-primul-serial-original-produs-de-hbo-in-romania