Profit de 1,4 milioane de euro pentru LeasePlan România în trimestrul al treilea din 2011

BUCURESTI - 1 noiembrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Logistica/Transport

Cifră de afaceri de 21,9 milioane euro şi creştere de 45% a valorii portofoliului administrat
LeasePlan România a înregistrat un profit de 1,43 milioane euro la sfârşitul trimestrului III al acestui an. Cifra de afaceri a companiei a atins 21,99 milioane euro, înregistrându-se o creştere de 33% comparativ cu perioada similară a anului anterior. Portofoliul administrat a crescut cu 45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 50,3 milioane euro.

Profit de 1,4 milioane de euro pentru LeasePlan România în trimestrul al treilea din 2011

“Ritmul de creştere a pieţei de leasing operaţional în 2011 este mai mare comparativ cu cel din anul anterior, fiind în linie cu previziunile noastre de la începutul anului. Această evoluţie se datorează, în mare parte, creşterii cererii ca rezultat al înnoirii flotelor mai vechi ale clienţilor, precum şi extinderii flotelor existente”, a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan România.

Compania administra, la 30 septembrie 2011, 6.000 de autovehicule, majoritatea acestora fiind în sistem full operational leasing (peste 83%), în vreme ce pentru 16% din portofoliu se furnizează doar serviciile de administrare flotă, iar pentru restul de 1% se asigură doar finanţarea.

LeasePlan oferă clienţilor săi servicii personalizate, adresându-se nevoilor specifice ale acestora. Cea mai solicitată soluţie rămâne ComfortPlan, ce asigură cele mai reduse costuri lunare. Aceasta are o pondere de 44% din totalul contractelor, fiind recomandată în special flotelor de dimensiuni mici şi medii. Clienţii care urmăresc cel mai mic cost total de utilizare au optat pentru PartnerPlan (20% din contracte), acest program oferindu-le acestora economiile rezultate din întreţinere şi anvelope pe durata contractului, precum şi profitul obţinut din vânzarea autovehiculului la final de contract, în timp ce riscurile sunt preluate de LeasePlan.

 O altă soluţie este Sale&LeaseBack, cu o pondere de 19% din totalul de contracte. În acest caz, clienţii beneficiază de lichidităţi imediate rezultate din vânzarea flotei deţinute către LeasePlan şi închirierea ulterioară a flotei respective de la LeasePlan.

În portofoliul de clienţi LeasePlan România se regăsesc peste 160 de companii din domenii precum: industria energetică, servicii financiare, FMCG, IT&C, industria farmaceutică, etc. Printre cei mai importanţi clienţi ai LeasePlan România se numără: OMV PETROM SA, Ursus Breweries, CEZ România, Bancpost, Coca-Cola HBC România, METRO Cash & Carry România, Silcotub, IBM România, etc.

Despre Heat Advertising

LeasePlan este o companie financiară olandeză, înfiinţată cu peste 45 de ani în urmă. În prezent LeasePlan este furnizorul numărul unu la nivel mondial în domeniul serviciilor de management de flote şi activează în 30 de ţări, cu peste 6.000 angajaţi dedicaţi să furnizeze clientului servicii conform motto-ului "it's easier to leaseplan". Acţionariatul LeasePlan este constituit din Grupul Volkswagen (50%) şi Fleet Investments B.V. (50 %), o companie de investiţii deţinută de omul de afaceri german Friedrich von Metzler.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/heat-advertising/profit-de-14-milioane-de-euro-pentru-leaseplan-romania-in-trimestrul-al-treilea-din-2011