Pizzicato este o soluție profitabilă pentru piața de pizza delivery

BUCURESTI - 15 septembrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, HoReCa

Firma de livrare pizza Pizzicato se menține în top pe piața bucureșteană de comenzi de pizza și livrare la domiciliu. După aproximativ 3 ani de produse ”Gătite pentru tine”, după cum sună sloganul cu dublu sens, și o investiție majoră și constantă în publicitate, Pizzicato este în continuare o soluție ”prietenoasă” pentru bucureștenii care iubesc pizza. Cu o identitate vizuală bazată pe culori precum roz și violet, ilustrată prin pin-up girls (postere cu fotomodelele anilor ’40-’50), firma de livrare pizza a devenit sinonimă cu eficiență, calitate și pizza bună.

Comenzi pizza Pizzicato

Comenzi pizza Pizzicato

 Pizzicato - Gatit pentru tine! 

Pizzicato

Pizzicato s-a născut ca un brand separat față de restaurantul Gargantua din Grădina Icoanei, firesc, în urma solicitărilor venite din partea clienților. Cu o investiție inițială de 50-60.000 de euro în achiziții și promovare, firma de livrare pizza a fost gândită astfel încât să practice alte prețuri decât restaurantul, adresându-se unui alt public, însă și pentru a evita confuzia între cele doua tipuri de servicii. Matei și Mihaela Ionescu, cei doi oameni din spatele business-urilor, au o experiență amplă în publicitate și, de aceea, consideră că, pentru a avea succes, o firmă de livrare pizza are nevoie de o investiție majoră în promovare.

De asemenea, motivul principal pentru această extensie de business a fost un argument imbatabil - profitabilitatea din zona horeca. Cercetările arată că, inclusiv în vreme de criză, segmentul de pizza delivery este eficient. De altfel, este o piață care și-a atins maturitatea în România, având deja peste 20 de ani, iar un asemenea business crește aproape organic. Mai mult decât atât, în ceea ce privește preferințele românilor care comandă mâncare, pizza se află printre primele opțiuni, de unde și alegerea inspirată a numelui, ce trimite la specialitatea italiană omonimă.

Cu toate acestea publicitatea nu rezolvă nimic, dacă produsul promovat nu se dovedește de calitate. Însă Pizzicato pizza delivery nu a dezamăgit nici în această privință - bucătăria este dezvoltată și supravegheată de Lucian Horotan, un bucătar-șef cu multa experiență în domeniu, respectiv peste 40 de ani petrecuți în restaurante bucureștene, cu nume rezonante. Pe lângă opțiunea pentru pizza, în meniu sunt disponibile o serie de preparate precum salate, paste, supe și deserturi, pentru a bifa toate tipurile de comenzi.

O piață ”smart” și aplicații speciale

Pe o piață în care sunt în medie 10.000 de bucureșteni care mănâncă zilnic pizza, aplicația Pizzicato a fost un pas necesar în dezvoltare, pentru a atinge toate tipurile de clienți, din toate sectoarele. Lansată pentru utilizatorii de smartphone-uri, atât pentru iOS, cât și pentru Android, odată cu momentul rebranding-ului din 2012, aplicația este, în continuare, un răspuns rapid și eficient pentru pizza delivery: comanzi pizza de oriunde, extrem de rapid, din doar trei atingeri ale ecranului.

Nici website-ul www.pizzicato.ro nu este mai prejos, incluzând o opțiune de live chat, astfel încât, dacă unul dintre clienți are nevoie de informații suplimentare, spre exemplu legate de personalizarea preparatelor pe pizza, poate contacta în scris unul dintre reprezentanții Pizzicato, obținând un răspuns în timp real.

Din varietatea de servicii nu lipsesc nici ofertele speciale, precum oferta devenită clasică de 3+1 gratis, pentru pizza, dar și meniurile speciale, adaptate conform cerințelor clienților, incluzând supe, paste, băuturi sau deserturi în combinații accesibile precum pizza + clătite la 23 de lei, ciorbă de văcuță, spaghete carbonara + o băutură răcoritoare la 25 de lei sau chiar hamsii + mămăliguță și mujdei la 26 de lei.

Toate aceste strategii și îmbunătățiri permanente ale produselor și serviciilor din segmentul de pizza delivery au făcut, de altfel, din Pizzicato un jucător notabil pe piață, după cum își propuneau Matei și Mihaela Ionescu odată cu relansarea firmei de livrare.

Cine sunt clienții Pizzicato?

Încă de la momentul incipient al afacerii, Pizzicato a avut în vedere atât utilizatorii online, considerați de altfel majoritari, dar și cei care preferă în continuare să facă o comandă prin telefon. În ceea ce privește segmentarea publicului țintă al firmei de livrare la domiciliu, aceasta este una clasică pentru piața de pizza delivery: oameni activi, între 25 - 45 de ani, cu venituri medii. Din punct de vedere al orelor de vârf în această piață, s-au identificat două mari perioade pentru comenzi – 11:00-14:00 și 18:00-21:00, fiind din nou o segmentare clasică, aparținând oamenilor activi, al căror stil de viață este punctat de ritmul job-ului și care preferă soluțiile rapide și gustoase.

Și pentru că românii preferă pizza, după cum arată numeroase studii de piață, Pizzicato pizza delivery oferă o varietate de sortimente, de la cele ”clasice” la preferințe special adaptate pentru acești clienți – pizza boscaiola pentru amatorii de carne, pizza quattro stagioni amestecată, pentru pofticioși ori pizza prosciutto crudo e rucola, pentru cunoscători.

Într-adevăr Pizzicato continuă să cucerească piața de pizza delivery, după cum a promis de la început, ”felie cu felie”.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/holisun-srl1/pizzicato-este-o-solu-ie-profitabila-pentru-pia-a-de-pizza-delivery