InterContinental Hotels Group a castigat premiul “Travel Supplier”

BUCURESTI - 16 aprilie 2009

Comunicat tip General in Turism

InterContinental Hotels Group (IHG), cel mai mare lant hotelier dupa numarul de camere, a castigat premiul “Travel Supplier” ( “Furnizorul de Turism”) oferit de catre National Business Travel Association (NBTA), in cadrul primului Summit Verde pentru Turism din California, SUA.

InterContinental Hotels Group (IHG), cel mai mare lant hotelier dupa numarul de camere, a castigat premiul “Travel Supplier” ( “Furnizorul de Turism”) oferit de catre National Business Travel Association (NBTA), in cadrul primului Summit Verde pentru Turism din California, SUA. NBTA, care cuprinde manageri din segmentele corporate travel si service travel, recunoaste angajamentul IHG de a se implica in ajutorarea comunitatilor locale si reducerea impactului de mediu in cadrul hotelurilor, printr-o serie de initiative:

o“Green Engage” – IHG a condus cercetari amanuntite pentru a intelege ce inseamna “hotel verde”. Pentru a ajuta hotelurile sa obtina acest statut, IHG a dezvoltat un nou sistem online care ii ghideaza pe directorii generali ai hotelurilor in gestionarea efectiva a resurselor de energie, apa si a reziduurilor menajere. Incercarile anterioare au arata ca potentialul de economisire a energiei este de peste 25% si au estimat ca economiile propietarilor de hoteluri din cadrul IHG ar putea fi de 200 milioane USD in primul an.

o“Innovation Hotel” – In 2008, IHG a lansat conceptul de “Innovation Hotel”, un prototip online a cum ar putea sa arate in viitor un “hotel verde”. Prin inermediul proiectului online, oaspetii isi spun parerea despre cele mai importante elemente ale unui “hotel verde”, iar IHG stabileste cum le poate implementa ca parte a programului “Green Engagement”.

oRaportul “Corporate Responsibility” – strategia de responsabilitate corporatista IHG inseamna mai mult decit respectarea legislatiei si se bazeaza pe crearea de valoare pentru hoteluri si pentru oaspeti. Raportul online detaliaza abordarea companiei referitoare la responsabilitatea corporatista si actiunile pe care le realizeaza pentru a urma aceasta strategie.

David Jerome, Senior Vice President Corporate Responsibility in cadrul IHG a spus:
“Filosofia IHG este de a gasi solutii inovatoare pentru a combate efectele de mediu, sociale si economice ale industriei turismului. Iar oamenii nostri demonstraza acest lucru zi de zi.

Atunci cind oaspetii nostri isi fac rezervarile la hoteluri, iau in considerare dovezile legate de respectarea normelor de mediu din hotelul respectiv, alaturi de pret si locatie, deci cautam modalitati de a veni in intimpinarea acestor solicitari ale oaspetilor nostri. Suntem incintati ca realizarile echipei au fost recunoscute de NBTA ca facind o reala diferenta pentru calatorii de afaceri din toata lumea.”

Pentru mai multe informatii referitoare la responsabilitatea corporatista a IHG, vizitati: www.ihg.com/responsibility si www.ihg.com/innovation

Despre Hotel InterContinental

Hotelul InterContinental Bucuresti este operat in sistem de management de lantul hotelier InterContinental Hotels Group (IHG).
InterContinental Hotels Group (IHG) [LON:IHG, NYSE:IHG (ADRs)] este cel mai mare lant hotelier din lume dupa numarul de camere. IHG detine si opereaza in system de management sau franciza, peste 4000 de hoteluri cu peste 590.000 de camere in apropae 100 de tari si zone din lume. Grupul detine un portofoliu de branduri cu notorietate precum InterContinental® Hotels & Resorts, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels & Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® si Hotel Indigo® si de asemenea opereaza cel mai extins program de loializare a oaspetilor, Priority Club® Rewards cu peste 39 millioane de membri in intreaga lume.
IHG va deschide in urmatorii ani peste 1700 de hoteluri in toate lumea, creand 150.000 de locuri
de munca.
InterContinental Hotels Group PLC este o companie inregistrata in Marea Britanie.
Puteti obtine informatii despre oricare din marcile IHG si puteti rezerva camere accesine www.ihg.com. Puteti obtine informatii despre programul Priority Club Rewards accesind www.priorityclub.com . Pentru a avea acces la noutatile din cadrul grupului IHG, vizitati biroul de presa online www.ihg.com/media . Pentru informatii despre Hotelul InterContinental Bucuresti, vizitati www.intercontinental.com/bucharest

cristina.mihalache@interconti.ro
cristina.mihalache@interconti.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/hotel-intercontinental/intercontinental-hotels-group-a-castigat-premiul-travel-supplier