Jim Bagnola: Cum sa infrunti criza cu zambetul pe buze, pe 24 noiembrie la Bucuresti

BUCURESTI - 27 octombrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Trainer-ul international in leadership si change management, Jim Bagnola, va sustine pe 24 noiembrie workshop-ul “Leading change Laugh Crisis” la Hotel Marriott. Evenimentul este organizat de catre Human Performance Development International (HPDI) in colaborare cu The Investor si LEADERS Romania. Workshop-ul se adreseaza managerilor si antreprenorilor care inteleg valoarea schimbarii si isi doresc sa o implementeze in organizatiile si mediul din care fac parte, mai ales in timp de criza.

Discursul lui Jim Bagnola se va centra pe identificarea celor mai bune atitudini si strategii de schimbare organizationala, precum si pe analiza tehnicilor eficiente de schimbare. Participantii vor invata sa anticipeze in loc sa reactioneze, sa provoace in loc sa se apere si sa imbratiseze in loc sa se opuna folosindu-se de competentele cheie in managementul schimbarii, respectiv flexibilitate, adaptabilitate si rezistenta.

Workshop-ul este construit plecand de la intrebari simple care stau la baza procesului de evolutie, precum “Cum identificam ce putem controla?”, “Cum transformam situatiile necontrolabile in situatii folositoare?”, “Care este impactul schimbarii asupra sanatatii individului si organizatiei?”, ”Cum identificam tiparele ce blocheaza evolutia organizatiei si cum invatam sa le schimbam?”. Participantii vor afla raspunsul la aceste intrebari precum si la altele in cadrul evenimentului din 24 noiembrie.

In plus, Jim Bagnola, a pregatit o surpriza tuturor celor care au participat cu entuziasm la workshop-urile sale. El va lansa, in premiera noua sa carte « How to Become a Professional Human Being ». Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM.

Pana la 10 noiembrie taxa de participare este de 249 EUR. Taxa standard este de 269 EUR.

Evenimentul din Bucuresti va avea loc la o saptamana dupa workshop-ul « Transforming Customers into Long-Term Followers » din Cluj-Napoca.

Jim Bagnola are o experienta de peste 30 ani ca trainer, coach si consultant si este specializat in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta “The Leadership Group” si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, U.S. Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, General Motors, Siemens si multi altii.

HPDI este o companie romaneasca de consultanta, training si recrutare, care-l reprezinta pe Jim Bagnola de 10 ani in Romania. Jim Bagnola a vorbit in fata a mii de persoane si a peste o suta de companii mari si foarte mari din Romania precum Vodafone, Orange, Marriott, Hilton, Radisson, Siemens, Solectron, Flanco, LEADERS Romania, AIESEC, etc.

Despre Human Performance Development International

Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul “Leading change Laugh Crisis” puteti afla accesand http://www.jimbagnola.ro.

Elena Paslaru | 0741137891
pr@hpdi.ro | www.jimbagnola.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/human-performance-development-international/jim-bagnola-cum-sa-infrunti-criza-cu-zambetul-pe-buze-pe-24-noiembrie-la-bucuresti