Content marketing – calitate versus cantitate

BUCURESTI - 9 noiembrie 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

In mediul online, calitatea intotdeauna trebuie sa invinga cantitatea. Pe termen lung, prin publicarea unei serii de materiale de calitate vei avea mai multe de castigat decat prin a-ti umple website-ul cu foarte mult continut care doar creeaza confuzie in legatura cu ceea ce ar trebui sa se afle pe pagina respectiva.

ixpr - feel content

ixpr - feel content

 

Consumatorii de continut prefera si aleg o marca cu personalitate, care da dovada de autenticitate si creativitate. Intr-o lume dominata de continut online, asa s-a nascut necesitatea tot mai mare de a apela la o agentie de marketing prin continut.

Modul in care transmiti mesajul catre consumator este esential intrucat, avand in vedere ca acesta cauta mai mult informatii de calitate decat sa fie transpus intr-o lume virtuala confuza plina de informatii pe care probabil nu le intelege si cel mai sigur nu ii sunt de folos. Continutul de calitate genereaza o conectivitate cu posibilii clienti si trebuie sa le raspunda la intrebari, nevoi si dorinte. Asadar, pentru a castiga in ochii clientilor o imagine favorabila, este necesar sa tineti cont de cateva sfaturi si veti constata o imbunatatire in ceea ce priveste castigarea multor bile albe din partea consumatorilor de continut care fac trafic pe pagina voastra.

 

Cantitatea impresionanta de materiale pe o pagina sperie clientii

 

O cantitate mare de articole dar si informatii tine oamenii deoparte. Si, nici ingramadirea pe pagina a unor articole foarte lungi nu este raspunsul pentru a-i determina pe oameni sa stea si sa citeasca totul. Nu uita, traim intr-o era a vitezei si daca pe pagina respectiva nu gaseste ceva care sa ii capteze atentia sau sa ii ofere informatia pe care o cauta atunci este pierdut din start. Impartasirea unei informatii de actualitate sau chiar a unei poze amuzante poate sa fie calea ideala catre inima consumatorilor si reprezinta o modalitate ideala de interactionare cu publicul. Pe pagina unui business nu este neaparat necesar sa existe numai informatii despre afacere, se pot crea multe materiale interesante cu priza la public prin care acestia vor fi castigati ca si clienti.

Comunicarea cu clientii este foarte importanta intrucat prin acest intermediu se sporesc sansele de succes a unui brand. Pentru a ajunge aici, este bine sa va uitati la modul in care se prezinta pagina. Daca sunt foarte multe butoane de abonare la newsletter-uri, share pe retelele de socializare, prea mult call to action, ferestre constante cu noile oferte si multe altele, se incetineste procesul de vizitare a paginilor si va parea totul ca si cand ar fi un strigat de ajutor. Totodata, imaginea pe care o veti avea in acest caz in ochii vizitatorilor este cea a unui brand care nu isi cunoaste potentialii clienti si nu stie ce sa le ofere.


Ce se poate face pentru ca vizitatorii sa fie atrasi de continutul existent?

 

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il faceti in prima faza este evaluarea continutului. Modificati informatiile atunci cand apar noi tendinte, informati oamenii cu privire la posibilele schimbari care ar putea surveni in urma utilizarii unor servicii sau achizitionarii unor produse. Actualizarile pot sa fie si simple, precum adaugarea unui nou element in portofoliul companiei pentru a sublinia avantajele achizitionarii unui anumit serviciu.

Puteti crea o sectiune de blog unde aveti libertatea de a introduce toate acele articole care intaresc imaginea produselor sau serviciilor. O astfel de abordare fidelizeaza clientii si ii mentine interesati de continutul pe care il impartasiti cu acestia. Sunt aspecte pe care le puteti realiza singuri sau apela la o agentie de comunicare online.

Orice afacere trebuie sa inspire incredere. Tocmai de aceea, aplicarea unui content marketing de calitate poate sa creasca valoarea business-ului si sa il plaseze pe traseul corect al succesului. Experienta utilizatorului pe website-ul afacerii reprezinta un alt aspect care nu trebuie ignorat. Website-ul trebuie sa se incarce rapid, sa existe posibilitatea de a naviga cu usurinta de pe orice dispozitiv inteligent. De asemenea, continutul trebuie sa fie atractiv si functional, coerent si personalizat. Este vital sa intelegeti importanta tuturor acestor aspecte intrucat mai ales daca afacerea promoveaza un produs sau serviciu cu totul nou sau daca face parte din cadrul domeniilor de activitate cu o concurenta mare atunci trebuie sa iesiti la liman cu ceva original si atractiv. Asadar, nu este important cate zeci sau sute de articole puneti pe website sau cat de lungi sunt materialele, important este sa transmita mesajul corect, sa informeze consumatorul si sa ii castigati increderea prin intermediul continutului de calitate pe care il gasesc pe website-ul companiei.

De final, mai spunem ca puteti scrie toate piesele de continut singuri, inhouse, chiar rcomandam materialele foarte specializate, de nisa,  sa fie scrie in primul rand de specialisti. O solutie mai eficienta este, totusi sa apelati la o agentie de marketing online specializata in content si copywriting pentru ca specializare conteaza.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/i-explore/content-marketing-calitate-versus-cantitate