Cauti o agentie SEO performanta? Iata la ce costuri sa te astepti!

BUCURESTI - 6 august 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in Internet

Daca te-ai convins deja ca ai nevoie de serviciile oferite de o agentie SEO , unul dintre primele aspecte pe care ar trebui sa le ai in vedere este costul. Ofertele pe care le vei gasi la prima strigare pot varia intre cateva sute si cateva mii de euro, insa aceste preturi reflecta, de cele mai multe ori, experienta si efortul depus pentru a-ti asigura rezultatele de care ai nevoie.

iAgency.ro

iAgency.ro

Serviciile oferite difera de la o agentie SEO la alta, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ. In acest sens, chiar daca alegi cele mai scumpe servicii SEO de pe piata, nu vei avea niciodata garantia eficientei acestora. Tocmai de aceea, inainte de a incheia un contract trebuie sa te asiguri ca specialistii respectivi au inteles perfect cum functioneaza business-ul tau si ce actiuni ar putea aduce beneficiile maxime. Pentru a intelege afacerea ta si pentru a creiona un plan de actiune, o agentie SEO profesionista va analiza in profunzime site-ul, afacerea si competitia pentru a creiona un plan de actiune.

Dupa auditul realizat, o agentie SEO iti va propune un cost lunar tinand cont de:

1. Obiectivele pe care le ai. Costurile operationale si, implicit, cele pe care ti le va cere agentia SEO vor fi raportate la obiective, competitie si nivelul actual de optimizare al site-ului. Pentru a oferi un exemplu, atunci cand un magazin de comert online doreste sa ajunga in top 3 pe expresii care includ cuvantul “Laptop”, va fi nevoie de un volum de munca mai mare, decat daca vorbim de o pizzerie din Iasi care tinteste top 3 pe cuvinte precum “pizzerie Iasi”, “livrare pizza Iasi”, etc.

2. Situatia actuala a site-ului – in ce masura este optimizat SEO website-ului tau? Daca site-ul a fost optimizat SEO si in trecut, care sunt efectele valabile si in prezent si in ce stadiu se afla?

3. Domeniul de activitate din care faci parte. Dupa cum stii, concurenta depinde si de domeniul in care activezi. Astfel, in cazul in care competitorii pe care doresti sa ii depasesti in popularitate si vanzari online sunt foarte multi, atunci vei avea nevoie si de mai multe resurse pentru a indeplini acest task. Costurile propuse de o agentie SEO, in cazul de fata, vor fi mai ridicate decat in situatia in care domeniul vizat este unul nou sau mai putin competitiv.

4. Clientii pe care ii vizezi. Serviciile oferite de o agentie SEO si, implicit, costurile acestor servicii sunt strans legate de piata de desfacere pe care o ai in vizor. Astfel, costurile pentru o strategie care sa se concentreze pe zona Ploiesti sau Brasov vor fi mai mici decat in cazul in care tintesti Bucurestiul, toata tara sau chiar piata internationala.

5. Experienta competitorilor. Un factor extrem de important in definirea strategiei de optimizare si, in consecinta, a costurilor pe care le va propune agentia SEO cu care colaborezi este dimensiunea concurentilor cu care vrei sa disputi primele locuri in rezultatele motoarelor de cautare. Daca acestia au multa experienta pe piata si beneficiaza deja de ceva timp de servicii SEO, atunci va fi nevoie de mult mai mult efort pentru a-i depasi. Acest efort se va reflecta, evident, si prin costurile necesare obtinerii rezultatelor pozitive.

Taguri: agentie seo