HP deschide in Washington D.C. un Centru de consultanta in tehnologia informatiei pentru sectorul public

BUCURESTI - 16 decembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

HP a anuntat deschiderea unui centru de consultanta in tehnologia informatiei pentru sectorul public, localizat in sediul HP din Washington D.C.

Centrul este un hub virtual pentru reteaua HP de peste 80 de centre de solutii din intreaga lume, care ofera instrumentele si expertiza pentru dezvoltarea, testarea si validarea solutiilor bazate pe cele mai noi tehnologii fara riscurile asociate testarilor locale.
Organizatiile din sectorul public, indiferent de dimensiune, pot apela la acest centru pentru a discuta modul in care isi pot integra mediile de lucru, imbunatati accesul la informatii si colaborarea si, in final, pentru a transforma modul prin care tehnologia le influenteaza activitatea.
“Acest nou centru demonstreaza inca odata angajamentul HP de a sustine organizatiile din sectorul public sa-si gestioneze cheltuielile, sa functioneze mai eficient si sa-i serveasca mai bine pe cetateni”, spune Bill Mutell, prim-vicepresedinte HP pentru Sectorul Public, Sanatate si Educatie. “Prin acest centru, HP poate sa demonstreze cu mai multa usurinta complexitatea portofoliului sau de produse si servicii – de la echipamentele handheld si imprimante la servicii si la unele dintre cele mai puternice supercalculatoare din lume”.
Centrul HP de consultanta IT pentru sectorul public este cel mai recent exemplu privind atentia continua pe care o acorda HP sectorului public, un sector in care HP a anuntat recent un venit de peste un miliard USD. Centrul ofera:
•Conferinte audio/video moderne si conectivitatea datelor cu toate celelalte centre de solutii HP din intreaga lume, care faciliteaza organizarea de “forumuri” in direct, permitand participarea activa a persoanelor din intreaga lume;
•Un centru de demonstratii virtual pentru urmarirea si experimentarea tuturor ofertelor HP de solutii IT prin intermediul portalului HP Solution Demo, permitand clientilor sa vada si sa “preia controlul” diferitelor solutii tehnologice HP;
•Un centru de proiectare virtual pentru utilizatorii guvernamentali si partenerii de solutii pentru planificarea verificarii conceptelor si solutiilor prototip pe echipamente HP;
•Un mediu executiv cu un grad ridicat de informare pentru colaborarea interguvernamentala si intalnirile informative.
Centrul va oferi de asemenea un forum pentru schimbul de informatii dintre companiile inovatoare din industrie si liderii sectorului public, factorii de decizie din Congres, Casa Alba si guvernele straine. Aproprierea stransa a centrului de numerosi clienti din sectorul public din Washington permite desfasurarea activitatilor de colaborare la sediul clientilor si reduce deplasarile, asigurand in acelasi timp accesul de la distanta la intreaga retea de solutii IT a HP.
“Succesul oricarei organizatii guvernamentale necesita intelegerea interactiunii dinamice dintre cei trei piloni – oamenii, procesele si tehnologia”, spune Jim Weynand, vicepresedinte pentru sectorul public la HP America. “Existenta centrului in Washington D.C. va contribui, fara nici o indoiala, la luarea unor decizii bazate pe o mai buna informare de catre clientii din sectorul public si guvernamental, economisind astfel timp si bani, iar clientii vor fi mai bine pregatoti sa administreze si sa acorde o asistenta mai eficienta oamenilor si programelor. In plus, centrul va permite clientilor guvernamentali sa se concentreze pe construirea unei adevarate organizatii adaptabile care sa sincronizeye afacerea si tehnologia informatiei pentru a obtine beneficii in urma schimbarii”.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/hp-deschide-in-washington-d-c-un-centru-de-consultanta-in-tehnologia-informatiei-pentru-sectorul-public