HP si Bank of India au castigat un premiu pentru outsourcing in IT

BUCURESTI - 1 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Outsourcing Center a desemnat parteneriatul dintre cele doua companii castigator la categoria „Cei mai buni primi pasi”.

HP si Bank of India au anuntat ca parteneriatul de outsourcing IT dintre cele doua companii a fost desemnat castigator la categoria „Cei mai buni primi pasi”, din cadrul competitiei Outsourcing Excellence Awards 2005, organizata de Outsourcing Center.
Premiile Outsourcing Excellence recompenseaza cele mai bune procese IT si de afaceri ale furnizorilor de servicii de outsourcing si ale clientilor acestora pentru rezultate excelente obtinute in urma colaborarii. Pentru a selecta castigatorii, un juriu trece in revista toate elementele parterneriatului, precum si rezultatele obtinute de toti nominalizatii.
Categoria „Cei mai buni primi pasi” premiaza furnizorii si clientii care au obtinut rezultate excelente in perioada initiala a colaborarii lor, realizand astfel primii pasi spre atingerea obiectivelor de outsourcing ale clientului. Prestigioasa distinctie, sponsorizata Outsourcing Center si Everest Group, a fost anuntata la ceremonia de decernare a premiilor Outsourcing Excellence 2005, organizata in paralel cu conferinta semi-anuala a Sourcing Interest Group (SIG), ce a avut loc in perioada 24-27 mai.
Bank of India a decis sa-si incredinteze departamentul IT companiei HP, recunoscand ca IT-ul are un rol important in cresterea productivitatii, in standardizare si in obtinerea unui avantaj competitiv, dar si in furnizarea unei interfate unificate pentru clienti si obtinerea unui timp mai rapid de lansare pe piata a noilor produse si servicii.
Avand in vedere ca IT-ul nu constituia o activitate de baza, Bank of India a decis sa apeleze la HP, care ii furnizeaza acum servicii de outsourcing, inclusiv implementarea si managementul unei solutii bancare centralizate pentru toate cele 750 de filiare pe care banca le detine pe intreg teritoriul Indiei.
„De mai bine de un an, de cand am demarat relatia cu HP, am devenit mai agili, mai capabili sa ne axam pe resursele si pe competentele noastre de baza, pentru ca acum sa le oferim clientilor nostri o experienta bancara mai buna”, spune D. Krishnamurthy, director general al departamentului Information Technology al Bank of India. „Suntem incantati ca aceste realizari sunt recunoscute in industria de outsourcing”.
In cadrul contractului cu Bank of India, HP implementeaza o solutie de depozitare a datelor si scanare a documentelor, construieste si gestioneaza un centru de date, un site de recuperare in caz de dezastru, un centru de suport telefonic si help desk. De asemenea, HP gestioneaza serverele, desktop-urile si perifericele din toate filialele in care a fost implementata solutia centrala, asigurand reinnoirea si protectia la uzura a mijloacelor fixe IT.
„De la semnarea contractului in februarie 2004, HP si Bank of India au inceput implementarea unuia dintre cele mai mari proiecte de outsourcing IT si servicii financiare din industrie”, spune Steve Smith, prim vicepresedinte al HP Services. „In doar 15 luni, am dezvoltat o relatie de colaborare puternica si am valorificat tehnologia noastra, experienta in industrie si metodologiile recunoscute, pentru a dezvolta o infrastructura IT flexibila, scalabila si inovatoare, ajutand Bank of India sa ofere nivele complexe de servicii si sa imbunateasca experienta generala a clientilor. Suntem incantati ca industria a recunoscut ca HP si Bank of India se afla pe drumul spre un succes constant”.
Outsourcing Excellence Awards este un program anual sustinut de Outsourcing Center (o companie Everest), o comunitate online specializata in promovarea suprematiei, a celor bune practici si inovatii in outsourcing. Mai multe informatii sunt disponibile la adresa www.outsourcing-center.com.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/hp-si-bank-of-india-au-castigat-un-premiu-pentru-outsourcing-in-it