Vara asta, Red Cell/141 a facut minuni pentru Danao si ne-a convins ca Laptele Batut de la Danone este un produs care ne rezerva doar surpize placute

BUCURESTI - 4 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania de lansare a noilor produse Danone - Danone Lapte Batut si Danao – introduse in aceasta vara pe piata romaneasca s-a incheiat. Agentia Red Cell/141 a organizat in perioada iulie-august un program de sampling pe tot cuprinsul tarii.

Samplingul pentru Danone Lapte Batut s-a desfasurat in perioada 9-31 iulie 2004 in 69 de magazine din 17 orase, folosindu-se pe parcursul promotiei 137 promoteri. Mecanismul promotional a avut la baza plasarea in magazinele implicate a unei echipe formate din 2 promoteri (fete), obiectivul principal al promotiei fiind acela de a convinge consumatorii sa incerce produsul si ulterior sa-l cumpere de la frigiderul aflat in imediata apropiere a standului.
Avantajul competitiv cu care a pornit la drum noul Danone Lapte Batut este faptul ca este un produs ce ofera mereu acelais gust racoritor datorita calitatii garantate de Danone. In acest fel, consumatorii pot fi siguri ca surpizele legate de gust si consistenta sunt eliminate si placerea degustarii este asigurata pe deplin.

Danao - O combinatie magica de lapte proaspat si suc de fructe
Campania ce a promovat noul produs semnat Danone a dorit convingerea cosumatorilor de faptul ca Danao este atat de gustos si de hranitor incat pare magie curata.
Sampling-ul s-a desfasurat in perioada 16 iulie – 22 august in 19 orase (Bucuresti, Constanta, Brasov, Sibiu, Ploiesti, Pitesti, Bacau, Oradea, Iasi, Cluj, Arad, Craiova, Galati, Targu Mures, Timisoara, Suceava, Baia Mare, Medias, Ramnicu Valcea) si in alte 14 locatii plasate pe litoral.
Timp de cinci saptamani, un numar de 150 de promoteri a oferit Danao spre degustare tuturor celor intalniti.

Despre Image Promotion

Despre Red Cell
Red Cell este cea mai noua retea a grupului WPP, compusa din agentii cu un profund grad de cunoastere a culturilor locale, reunite in jurul unui nucleu de competente globale, agentii care cred in idei puternice, capabile sa schimbe pietele.
Red Cell inglobeaza cateva dintre cele mai creative agentii (Agentia anului in 2003 in Statele Unite, conform “ADWeek”, Agentia Decadei ‘90 in Marea Britanie, conform “Campaign”), unite de o retea globala. Diversitatea agentiilor retelei creeaza valoare adaugata si un avantaj competitiv pentru clientii acesteia.
In prezent, Red Cell este prezenta in 35 de piete prin 60 de agentii in intreaga lume, furnizand servicii de publicitate, consultanta de marketing si de marca, design, direct marketing, campanii promotionale si comunicare interactiva. La nivel international lista de clienti include: Aventis, Diageo, Coca-Cola, Nestle Purina Petcare, Nikon, Orange, Sky+, IKEA, Nike etc.
In Romania, Red Cell/141 lucreaza cu BAT, Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Carrefour, SABMiller (Aurora), LG, Danone, Seat, Nestle, Orange, GSK, etc.

Ruxandra Florea – Image Promotion
Tel: 224.67.34

ruxandraf@imagepromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-promotion/vara-asta-red-cell141-a-facut-minuni-pentru-danao-si-ne-a-convins-ca-laptele-batut-de-la-danone-este-un-produs-care-ne-rezerva-doar-surpize-placute