Program CSR pentru tinerii sportivi din România

Cluj-Napoca - 2 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

240 de sportivi caştigatori in două ediţii, o campanie de resposabilitate sociala prin care sportivii sunt sprijiniţi să îşi achiziţioneze echipamentul necesar sau să îşi acopere cheltuielile de transport pentru competiţii sau cantonamente.

Pentru al doilea an consecutiv, MOL România, alături de nume celebre din sportul românesc, a sprijinit tinerii sportivi prin programul “Pot ajuta?” - PROGRAMUL MOL DE PROMOVARE A TALENTELOR.
Agenţiile implicate în organizarea şi implementarea campaniei au fost: Imagine Tact, Initiative şi The Practice powered by Leo Burnett.
Conceptul creativ a fost dezvoltat de agenţia Imagine Tact şi s-a concentrat pe realizarea unei „echipe a campionilor”. Măsura valorii echipei a fost dată de personalităţile invitate să facă parte din juriu: Violeta Beclea-Szekely, Camelia Potec, Simona Amânar Tabără şi Emanuel Gyenes. Mesajul transmis de program s-a concentrat in jurul ideii de performanţă sportivă, iar miza a fost atragerea tinerilor performeri alături de această echipă de campioni.
Programul a fost susţinut prin activităţi de relaţii publice şi printr-o campanie de promovare în benzinăriile MOL, în presa scrisă, la radio (reţeaua Gold FM – Europa FM şi Radio 21), pe Internet şi prin direct mailing către Cluburi Sportive Şcolare, Federaţii Sportive şi şcoli din toată ţara (peste 1500 de adrese).
Imagine Tact a preluat şi a aplicat principiul performanţei în administrarea relaţiei cu publicul interesat: federaţii, antrenori, cluburi sportive, părinţi şi, nu în ultimul rând, tinerii sportivi.
Pe baza punctajului acordat de prestigiosul juriu, dintre cei 548 de aplicanţi ai ediţiei 2007 au fost selecţionaţi 100 de câştigători. Valoarea totală a premiilor acordate anual de MOL România pentru incurajarea tinerilor sportivi a fost de 40000 de euro.
Programul a demonstrat un interes mare in rândul sportivilor - cele 403 de aplicaţii adunate in cei doi ani, însumând 1458 de tineri sportivi, sunt o dovadă concretă a orientării lor către performanţă. Atât organizatorii cât şi juriul au ţinut cont de faptul că partea materială trebuie susţinută pentru ca aceşti tineri să îşi demonstreze talentul.
Rezultatele foarte bune obţinute au legitimat demersul organizatorilor. “Există o necesitate foarte mare în acest domeniu şi ştim că în acest fel răspundem unor nevoi concrete ale comunităţii a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL România.

Despre Imagine Tact

Campanie CSR pentru tinerii sportivi
Agenţia Imagine Tact , str. Patriciu Barbu nr. 13, Cluj-Napoca
tel: 0726 181 339, 0264 450129,

roxana@imaginetact.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/imagine-tact/program-csr-pentru-tinerii-sportivi-din-romania