Infinit Solutions semnează campania Honda GreenChallenge 2010

BUCURESTI - 19 mai 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Infinit Solutions semnează cea de-a doua ediție a campaniei Honda GreenChallenge, competiție ce a adus în prim plan o perspectivă distractivă dar în același timp educativă asupra șofatului, cu scopul de a susține spiritul ecologic printre conducatorii auto din România.

Campania a beneficiat de o susținere integrată în toate media: TV, radio, internet, presă scrisă, BTL și POSM și nu în ultimul rând Social Media, adresându-se șoferilor activi și dinamici, care iubesc competiția, aventura și spiritul ecologic.

Infinit Solutions a reușit să comunice perfect cu publicul tintă realizând o imagine bine definită a campaniei, construind o platformă online complexă, www.greenchallenge.ro ce s-a bucurat de un adevărat succes: pe toată durata competiției s-au înregistrat peste 60.000 de vizitatori și 8 791 de concurenţi ce au luat contact cu lumea Honda și abordarea sa unică în ceea ce privește mediul și tehnologiile verzi. Una dintre probele competiției a fost cea de condus eficient în mediul virtual, pentru care Infinit Solutions a implementat un joc online prin care participanții și-au testat abilitățile.

Alex Cernătescu, President & CEO Infinit Solutions: “Platforma de comunicare pe care am pregatit-o special pentru competiție este rezultatul unui demers strategic fundamentat pe înțelegerea consumatorilor și a beneficiilor aduse de prima ediție a competiției GreenChallenge. Indiferent de mediul de comunicare folosit, campania a reușit să transmită eficient mesajele către targetul stabilit, iar conceptul creativ pe care l-am propus a dat o dimensiune bine definită campaniei.”

Din punctul de vedere al execuției, campania Honda GreenChallenge a avut o serie de elemente noi și captivante. Pe lângă prezenţa roboţelului ASIMO, care a cucerit publicul prin demonstraţiile sale pe parcursul unui weekend, peste 1 500 de persoane s-au bucurat de apariţia, în showroom, a primului model hibrid sportiv cu transmisie manuala, Honda CR-Z.

Mihai Sandu, Project Manager GreenChallenge 2010: „Ediţia aceasta a competiției GreenChallenge a fost specială, asta şi datorită prezenţei lui ASIMO care a dat startul marii finale şi a susţinut fiecare concurent in demersul sau. Rezultatele foarte bune ne mulţumesc în totalitate, dar nu sunt o surpriză pentru noi, având în vedere că avem deja experienţa concursului din 2009.”

Prezența lui ASIMO în finala GreenChallenge a constituit un punct strategic de comunicare între brand și client, pentru a ilustra cât mai concret nivelul tehnologic la care a ajuns Honda. ASIMO a susţinut demonstraţii live, a interpretat gesturi şi a efectuat mişcări umane, a reuşit să urce şi să coboare treptele unei scări și chiar a putut să recunoască și să evite singur obstacolele.

George Man, Client Service Director - Infinit Solutions: “Campania Honda GreenChallenge a fost centrată pe spiritul ecologic și tehnologia de vârf utilizată în orice activitate zilnică. ASIMO a fost prezent la finalul acestei competiții în calitate de ambasador al GreenChallenge, fiind în același timp o veritabilă interfață între brand-ul Honda și consumatorii săi.

Nu numai că ASIMO a reușit să cucerească publicul prezent prin demonstraţii pe tot parcursul competiţiei dar a reușit să stârnească interesul unor personalități ca Nicolae Vacaroiu – fost Prim Ministru al României, Christian Ciocan –Purtător de Cuvânt al Poliţiei Capitalei, Robert Turcescu – Jurnalist şi Florin Prunea – Manager Sportiv al Clubului Dinamo ce au interacționat fiecare cu roboțelul, pe parcursul spectacolelor susținute în București.

Honda Trading România, parte a grupului Honda Trading, şi-a început activitatea în septembrie 2006 în calitate de distribuitor autorizat al automobilelor Honda în Romania. Pentru detalii vizitaţi www.hondatrading.ro

Despre Infinit Solutions

Infinit Solutions este una dintre cele mai puternice agenţii independente full service din România, ce dezvoltă platforme de comunicare complexe prin servicii de ATL, BTL, PR, Interactive și Media buying and planning. Pe lângă acestea dispune de resurse complete inhouse pentru dezvoltarea și gestionarea campaniilor integrate de digital trade marketing, BTL neconventional, mobile marketing, direct marketing inovativ și dezvoltarea de software customizat.
În portofoliul Infinit Solutions se află clienţi precum Honda Trading România, X-Trade Brokers, Adama, Rompetrol, Doncafe, RIN Hotels, Domus Stil, Artmark, Galeriile Noblesse şi mulţi alţii.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi www.infinitsolutions.ro

Renate Luica
renate@infinitpr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/infinit-solutions/infinit-solutions-semneaza-campania-honda-greenchallenge-2010