Solutia TA de finantare

Oradea - 13 aprilie 2009

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Serviciul se adreseaza, in principal, companiilor care doresc sa se ocupe singure de obtinerea finantarilor (fonduri nerambursabile, credite, leasing, factoring), dar nu sunt sigure de unde sa inceapa.

Solutia TA de finantare

Prin acest serviciu, pentru numai 119 Lei (TVA inclus), dorim sa va aratam, daca sunteti interesati, care este structura optima de finantare pentru proiectul sau afacerea dumneavoastra. De asemenea, dorim sa va trasam etapele de urmat pentru a obtine finantarea cautata, si bineinteles sa va semnalam motivele pentru care credem ca proiectul sau afacerea dumneavoastra nu ar putea obtine finantare, daca este cazul.

Procedura de lucru este urmatoarea:
1. Descarcati Formularul de Cunoastere Client, din sectiunea din partea stanga de pe una din paginile web http://www.VreiBANI.ro sau http://www.BROKERdeBANI.ro, disponibil atat in format Word, cat si in PDF, completati-l si trimiteti-l catre noi, fie prin e-mail (info@BROKERdeBANI.ro) in format scanat sau Word, fie pe fax (0259 431 772);
2. Va vom contacta in maxim 2 zile lucratoare pentru a va confirma ca am primit formularul si pentru a solicita eventuale informatii suplimentare. De asemenea, vom agrea cu dumneavoastra modalitatea prin care va vom trimite contractul semnat de noi impreuna cu factura proforma (e-mail sau fax);
3. In maxim 5 zile lucratoare de la momentul la care ne-ati retrimis contractul semnat de dvs prin e-mail sau fax si de la intrarea banilor in contul nostru, noi va vom trimite raportul prin e-mail sau fax;
4. In acelasi timp va vom trimite raportul semnat impreuna cu factura fiscala prin posta cu confirmare de primire.

Raportul elaborat de noi pentru dvs. se bazeaza pe informatiile pe care va rugam sa ni le furnizati prin completarea celor 2 pagini ale Formularului de cunoastere client.

Raportul se va intinde pe 1-2 pagini si va cuprinde prezentarea structurilor de finantare la care puteti apela cu referiri la tipul finantarii, valoare, valuta, dobanda, alte costuri, perioada de rambursare, aport propriu, garantii, etape de urmat si conditii de indeplinit. Daca exista mai multe variante de finantare pentru acelasi proiect sau afacere va vom prezenta avantajele si dezavantajele fiecarei structuri. Pentru credite, leasing si factoring va vom spune si numele finantatorilor care au finantat in trecut proiecte sau afaceri asemanatoare.

In cazul in care consideram ca afacerea sau proiectul dumneavoastra nu poate obtine finantare, va vom spune motivele si vom incerca sa va oferim solutii alternative.

Despre InfoCredit SRL

InfoCredit isi propune sa ofere servicii integrate de intermediere si consultanta in diverse domenii specializate, cu orientare catre sfera atragerii de capital si/sau imprumuturi (bancare, leasing, factoring, nerambursabile) pentru clientii din segmentul IMM.

InfoCredit are ca strategie dezvoltarea, implementarea si operarea unui concept ONE STOP SHOP pentru servicii specializate destinate companiilor utilizand resursele proprii si ale partenerilor.
Serviciile vizate sunt:
1. Obtinerea de bani (capital, imprumuturi, vanzari de afaceri sau active);
2. Consultanta manageriala;
3. Servicii profesionale specializate (resurse umane, contabilitate, consiliere juridica, audit financiar, audit intern, proprietate intelectuala, reorganizare, evaluari de active sau de afaceri, marketing);
4. Training si dezvoltare profesionala

Liviu Sav, ACCA
Administrator

InfoCredit SRL
Bd. Magheru Nr. 5, Bl. BM1, Sc. A, Ap. 8
Oradea, cod postal 410035

Tel: 0359 175 842
Fax: 0259 431 772
Mob: 0745 300 528

info@BROKERdeBANI.ro