Puterea de seductie a cuponului promotional

BUCURESTI - 28 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Dintre participantii la promotii, peste 1/3 cumpara produse de care nu au nevoie, numai pentru a se inscrie la o tombola publicitara - arata un sondaj recent desfasurat pe www.infopromotii.ro, site-ul frecventat de cei mai mari amatori de promotii cu premii din Romania.

Intre 7 octombrie si 5 decembrie 2007, la intrebarea “Care este principalul motiv pentru care participi la o promotie cu premii?” au raspuns 1539 de participanti, dintre care 549 (respectiv 35,67%) au declarat ca daca ii atrage promotia, participa chiar daca trebuie sa cumpere un produs de care nu au neaparat nevoie, iar 990 (respectiv 64,33%) au spus ca “oricum ar cumpara produsul respectiv”.
Pentru marii amatori ai genului, daca premiile sunt cat de cat interesante si mecanismul suna onorabil, promotia este irezistibila. Tineri barbati cumpara baxuri de iaurt si multimi de aditivi pentru prajituri, iar doamne in toata firea cumpara cosmetice barbatesti, toti visand sa intre in posesia unui premiu. Care este motivatia pentru care unii sau altii dintre consumatori se simt atrasi mai mult de o promotie sau de alta, este tema unui studiu aflat in pregatire la www.infopromotii.ro, bazat pe arhiva de comentarii si mesaje construita in cei 3 ani de interactivitate a site-ului cu participantii la promotii.

Despre Ingenius Impex

www.infopromotii.ro este o initiativa a companiei Netstreet Media.
irina.tomsa@infopromotii.ro
irina.tomsa@infopromotii.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ingenius-impex/puterea-de-seductie-a-cuponului-promotional