IngrafMedia comunica pentru grupul francez de investitii CN21

BUCURESTI - 19 noiembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

IngrafMedia, agentie de publicitate si servicii de marketing externalizat , comunica pentru grupul francez de investitii imobiliare si hoteliere CN2I.

in

in

 "In domeniul serviciilor, dar a turismului mai ales, cunoasterea nevoilor consumatorului este esentiala. Alegerea produselor turistice, a pietelor globale sau a pietelor tinta, a politicilor de pret, de distributie, promovare, parteneriat, a personalului prestator de servicii, combinarea si programarea serviciilor in vederea diversificarii produsului turistic constituie scopul si esenta marketingului turisitc" 

Loredana Tiu, Managing Partner

Incepand cu luna august (a.c) grupul francez de investitii imobiliare si hoteliere, CN2I si-a externalizat serviciile de marketing si PR prin agentia IngrafMedia, agentie de publicitate si servicii de marketing externalizat.

Prezenti pe piata internationala inca din anul 2006, decizia grupului CN2I de a patrunde pe piata turistica romaneasca a fost facuta dupa o analiza aprofundata, Romania fiind una dintre tarile cu o crestere semnificativa in acest domeniu.

Intrand pe piata romaneasca in anul 2008 prin investitii in domeniul aparthotels, in acest moment portofoliul grupului CN2I cuprinde 25 de apartamente in regim hotelier in Brasov, si alte 10 in Bucuresti.

In ceea ce priveste domeniul turistic, grupul francez a preluat in managament si administrare unul dintre cele mai bine cotate hoteluri din Bucuresti, Z Executive Boutique Hotels si complexul turistic Euro Park din localitatea Fundata, jud Bv, pana la sfarsitul  anului urmand a se completa portofoliul cu alte 4 hoteluri, in Bucuresti si pe Valea Prahovei.

CN2I este un proiect complex, deoarece vorbim de un brand umbrela, cu o identitate si o pozitie pe piata foarte bine stabilitate, care preia in management si gestiune unitati de cazare reprezentantive pentru turismul business si leisure, cu obiective clare de dezvoltare, cu politici de management eficiente, strategii coerente , know how si personal foarte bine pregatit pe functiile de top.

Unitatile hoteliere detinute in portofoliul CN21 pana in acest moment, dar si cele care se vor alatura, sunt foarte diferite, asadar strategia de marketing si promovare este atent stabilita pentru fiecare dintre acestea.

Pentru fiecare cont (unitate turistica) se face un audit de marketing, se propune  o strategie de marketing generala si alta etapizata, calendarul media, instrumentele si canalele de comunicare, bugetele, alegandu-se mixul optim de marketing, in functie de obiectivele stabilite. 

"In domeniul serviciilor, dar a turismului mai ales, cunoasterea nevoilor consumatorului este esentiala. Alegerea produselor turistice, a pietelor globale sau a pietelor tinta, a politicilor de pret, de distributie, promovare, parteneriat, a personalului prestator de servicii, combinarea si programarea serviciilor in vederea diversificarii produsului turistic constituie scopul si esenta marketingului turisitc"

Despre Ingrafmedia

IngrafMedia este agentie de publicitate si servicii de marketing externalizat, oferind urmatoarele servicii:
 Branding/Rebranding
 Audit de marketing* (analiza micro si macro: analiza de produs/serviciu; analiza pietei, a concurentei, a profilului consumatorilor, a actiunilor desfasurate de companie)
 Strategie de marketing (analize SWOT, PEST; plan de marketing-stabilire obiective, metode si instrumente de lucru, in mediul online si offline; grafic de implementare; estimare costuri)
 Implementarea si urmarirea strategiei
 Evaluarea campaniei si a rezultatelor