Inovație și spectacol pentru lansarea noii linii de producție de sticlă laminată Saint-Gobain Glass România
BUCURESTI - 12 septembrie 2013
Comunicat tip General in Constructii, Industrie, Media / Publicitate
Innovation Experience a realizat atât imaginea, cât și evenimentul de lansare pentru noua linie de producție de sticlă laminată Saint-Gobain Glass România.
Adriana Deleanu, General Manager Innovation Experience
„Sticlă sigură pentru liniștea ta‟ - headline-ul noului produs și al noii linii de producție lansate de Saint-Gobain România. Pornind de la aceste cuvinte, Innovation Experience a realizat un concept de lansare care a depășit granițele unei prezentări a proprietăților sticlei laminate SGGSTADIP, reușind să aducă publicului prezent un contact direct și o experiență personală cu produsul. Pentru a crea o lansare spectacol, teste tehnologice și momente artistice au fost alăturate și puse în scenă în cadrul fabricii Saint-Gobain de la Călărași.
Fiecare avantaj al sticlei laminate și-a găsit un corespondent în întregul ansamblu al evenimentului. Utilizând dansul și muzica pentru a arăta proprietățile fonice ale sticlei, testele de rezistență pentru a-i demonstra calitatea și filmul documentar pentru a vedea diferența dintre sticla obișnuită și sticla SGGSTADIP, lansarea noii linii de producție de sticlă laminată a îmbinat cu distincție arta și tehnologia.
Innovation Experience a realizat atât imaginea, cât și evenimentul de lansare. „Suntem onorați să fim partener de încredere al Saint-Gobain Glass România. Experiența anterioară în proiecte de anvergură, alături de profesionalismul și dedicarea echipei ne-au ajutat în realizarea și conceperea evenimentului‟, Adriana Deleanu, General Manager Innovation Experience.
Lansarea a avut loc joi, 5 septembrie 2013, la Călărași, printre invitați numărându-se Victor Ponta, Primul Ministru al României, Excelența Sa Philippe Gustin, Ambasadorul Franței în România și Varujan Vosganian, Ministrul Economiei.
Despre Innovation Experience
Innovation Experience este o agenție de publicitate full-service, specializată în comunicarea B2B. Agenția, fondată în anul 2011 și deținută de Adriana și Cristian Deleanu, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 1 mil. euro, preconizând o creștere de 30% pentru anul 2013.
Printre clienții aflați în portofoliul Innovation Experience se numără Elmec România, ECO-SUD, Herbalife România, KWS Semințe, Saint-Gobain Glass România, Semmelrock Stein + Design.
-
Adrian Gherghe
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- INNOVATION EXPERIENCE