Razboi in magazin - STOREWARS, primul episod in limba romana

BUCURESTI - 19 octombrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

IMS Retail Bucuresti organizeaza, in perioada 20-23 octombrie, prima simulare de business marca STOREWARS pentru prima oara in limba romana. Evenimentul se desfasoara in capitala, intr-o sala de conferinte a unui hotel de patru stele; la aceasta editie participa 29 de manageri reprezentand 11 companii din domeniile retail, productie si distributie FMCG, dar si din industria comunicarii, IT, marketing si media.

„Era important sa facem STOREWARS in limba romana, pentru ca participantii asimileaza mai usor informatia atunci cand interactioneaza in limba materna, asa cum s-a constatat deja chiar in cadrul simularilor anterioare, sub aceasta licenta, in alte tari”, declara Flavian Pandele, General Manager al IMS Retail Bucuresti. „Raspundem astfel unei cerinte formulate de clientii nostri, companii care isi doresc imbunatatirea pregatirii si fidelizarea personalului aflat in functii de conducere”, adauga Flavian Pandele, care va facilita aceasta editie STOREWARS la Bucuresti.

STOREWARS este un program high-end de simulare de afaceri care ii pune fata in fata pe participanti grupati pe echipe reprezentand „retaileri” si „producatori”; programul se adreseaza key management executivilor, de la conducere si din unitatile de business, de unde si calitatea sa 'premium'. in cadrul simularilor STOREWARS, participantii dobandesc o viziune de ansamblu asupra rolurilor din cadrul corporatiei si asupra mecanismelor care guverneaza piata de retail. Programul se axeaza pe tehnicile de leadership de success precum motivarea, delegarea si organizarea echipei. De asemenea, programul se concentreaza pe managementul timpului, pe dezvoltarea abilitatilor de negociere si pe evaluarea informatiilor in luarea deciziilor.

STOREWARS a fost conceput la INSEAD, ca parte a unui program de strategie avansata a bunurilor pentru cosumatori, de catre marketing guru Marcel Corstjens. Initiat in 2005, STOREWARS a fost derulat de peste 550 de ori, in mai mult de 40 de tari. Peste 14.000 de executivi, din aproximativ 500 de companii, se numara printre beneficiarii STOREWARS.

Prima editie STOREWARS a fost organizata in Romania in octombrie 2008 si a fost facilitata de Michael Green. Anterior, in iulie 2008, cu ocazia lansarii IMS Retail Bucuresti, Marcel Corstjens, parintele STOREWARS, a sustinut un demo de o jumatate de zi.

IMS Retail Bucuresti este prima companie specializata in servicii de marketing pentru retaileri, a fost infiintata in Romania in februarie 2008 si s-a lansat in luna iulie a aceluiasi an cu programul STOREWARS.

Despre International Marketing & Sales Group Bucharest

Comunicatul este disponibil in limba romana.

IMS Retail Bucuresti
IMS Retail Bucuresti are la baza un concept de business inovator, oferind consultanta integrata pentru retaileri. IMS Retail ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate 100% companiilor de retail. IMS Retail propune servicii integrate de la strategie pana la organizarea efectiva a magazinelor, astfel incat retailerii sa creasca profitabilitatea si sa-si optimizeze afacerea. IMS Retail este o companie specializata in industrii precum alimentatie, audio-video, DIY, farma.
IMS Retail beneficiaza de experienta si de cele mai bune practici internationale, fiind activa pe piata din Turcia, Rusia, Ungaria si Romania.
IMS Retail Bucuresti face parte din International Marketing and Sales Group Bucharest (IMSG) Bucharest, un grup din Romania afiliat pe plan international la IMSG.
Din grupul IMSG Bucharest mai fac parte Friends Advertising - agentie full service, Fabrik Media - shop de productie, Velvet Media - agentie de media, Neon Entertainment - evenimente speciale si experential marketing si Patres - agentie de branding si strategie de brand.

STOREWARS
STOREWARS este una din multiplele solutii-cheie propuse de IMS Retail: o simulare integrata de afaceri la care participantii iau decizii, in timp accelerat, referitoare la productie, logistica, trade marketing, consumatori, cumparatori, asezare la raft, promotii si termene de plata. Programul a fost conceput in 1995 la scoala de Afaceri INSEAD de catre profesorul Marcel Corstjens, directorul programului destinat executivilor seniori, in domeniul Strategie Avansata privitoare la Bunurile de Consum.
Prima sesiune STOREWARS derulata in Romania a avut loc in octombrie 2008, in limba engleza. Prima sesiune STOREWARS desfasurata integral in limba romana are loc pe 20-23 octombrie 2009, la Bucuresti.
Pagina oficiala STOREWARS este www.storewars.net

Flavian Pandele
Managing Director al IMS Retail Bucharest, Flavian Pandele a absolvit University of British Columbia din Canada, in 1997, cu specializarea in stiinte economice.  Are o experienta internationala bogata si un numar impresionant de sesiuni de pregatire la activ, atat in calitate de participant, cat si in calitate de trainer. A lucrat in forta de vanzari B2B de la Office Depot Canada, cel mai mare furnizor de produse birotice din lume. Din anul 2005 s-a intors in Romania unde a lucrat la Real Hypermarket ca director de magazin si unde a fost trainer pentru School of Success (SOS) – echivalentul lui HOT la Metro, pe partea operationala.  A condus traininguri intensive de comunicare pentru angajatii de pe partea operationala, de la lucratori comerciali la directori de magazin. in 2007 incepe activitatea de managing director al IMS Retail Bucharest, ocazie cu care a participat la multiple sesiuni STOREWARS si la un training cu Marcel Corstjens.
IMS Retail Bucuresti
Tel: : +40722348151
office@ims-retail.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/international-marketing-sales-group-bucharest/razboi-in-magazin-storewars-primul-episod-in-limba-romana