Metrici de monitorizat in Facebook Ads

Timisoara - 11 martie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Internet

Daca vrei sa ai un control mai mare asupra campaniei tale de Facebook Ads - atunci acest ghid este tot ce ai nevoie pentru a afla cele mai importante metrici din campania de promovare.

Ghid Facebook Ads - Star Marketing

Ghid Facebook Ads - Star Marketing

Raportarea este o componenta cheie asupra oricarei campanii de Facebook Ads.

Te-ai intrebat vreodata care este rata de click - CTR-ul anunturilor tale? Cati bani ai cheltuit per campanie / click? Care este ROI?

O monitorizare constanta a activitatii si eficientei campaniei de Facebook Ads este ideala daca vrei sa profiti la maxim de campania ta.

Dar este foarte usor sa te pierzi in multimea de metrici pe care Facebook le ofera. Defapt, stiai ca sunt peste 350 metrici si termeni in Facebook Ads?

Care sunt cele mai importante metrici de monitorizat in Facebook Ads pentru a le introduce in dashboard si rapoartele tale?

In aceasta postare vom afla peste 10 metrici de care sa tinem cont cand optimizam campania de Facebook Ads pentru a profita cat mai mult de banii investiti in contul nostru de publicitate.

In primul rand unde poti sa gasesti acele metrici de care sa ti cont?

Daca mergi in Business Manaager din Facebook, ai optiunea de a customiza coloanele.

Aici vei putea sa vezi toate metricile valabile in Ads Manager.

De indata ce ai determinat cele mai importante metrici ale campaniei tale pe care sa le urmaresti, trebuie sa le salvezi.

Sunt in mare 3 grupuri de metrici de care sa ti cont:

- metrici de engagement - ele se focuseaza pe cat de bine si de appealing sunt anunturile tale.

- metrici de performanta - ele se uita la rezultatele pe care le obtii si costul de a atinge obiectivele

- metrici de livrare - ele se focuseaza pe cat de bine sunt livrate anunturile tale dar si cat costa sa fie vizualizate.

Toate aceste metrici in grupuri sunt de ajutor pentru orice campanie, unele sunt mai importante, in functie de obiectivul campaniei tale.

De exemplu, metricile de engagement sunt mai importante ca si KPI pentru promovarea unui content. In timp ce pentru campanii de lead gen, metricile de performanta sunt cruciale pentru a evalua succesul campaniei tale.

METRICI DE PERFORMANTA

1. Rezultatele

Ele sunt numarul total de actiuni dorite pe care campania a obtinut-o.

Este o metrica foarte importanta in fiecare campanie.

Ele variaza in functie de campanie si obiectivul setat.

Rezultatele sunt o metrica de conversie, precum cumparaturile pe site, leads. Totusi, daca ai o campanie de awareness, cauti rezultate in trafic si impresii.

Hai sa vedem principalele tipuri de "rezultate" pentru fiecare tip de campanie:

- achizitii de pe site - numarul total de vanzari care s-au efectuat pe site.

- leads - numarul total de leads intr-o perioada

- form leads - Facebook iti ofera sansa sa dezvolti "Lead Ads" care sa permita userului sa dea submit la datele lor direct din Facebook.

Ele sunt doar cateva exemple. Rezultatul specific depinde de ce vrei sa obtii. Fiecare campanie are propriile rezultate.

2. Cost per rezultat

Arata cat trebuie sa platesti per fiecare rezultat dorit.

Formula este simpla - total ad spend / numar rezultat

Alte canale de promovare, precum Google Adwords au metrica similara precum Cost Per Action.

Dupa cum am mentionat mai sus, rezultatul per actiune pentru campania ta poate sa fie signup, generare vanzare, form submision, etc. Va diferi in functie de obiectivul campaniei tale.

Dar in functie de obiectivul campaniei tale, CPA este o metrica importanta in Facebook ADS pe care sa o monitorizezi pentru a te asigura ca ai o campanie de succes.

Daca ai un cost per conversie de 30$ per new lead, dar fiecare lead valoreaza 15$ atunci campania de Facebook ADS are un ROI negativ.

3. Rata de conversie :)

Este procentul prin care rezultatele obtinute sunt comparate cu numarul de afisari.

Rata de conversie este o metrica importanta de monitorizat in orice magazin online, campanie de marketing.

Formula este simpla - numarul de rezultate / impresii.

4. Cheltuieli

Acestea arata cat ai cheltuit intr-o perioada anume.

Este o metrica de top care trebuie monitorizata daca nu vrei sa iti golesti portofelul.

Este necesar sa te uiti cel putin o data la 2-3 zile la cat cheltui sa vezi daca se merita sa investesti intr-un tip de campanie dar si ca ai rezultate pozitive.

Daca ti-a placut pana acum acest articol - te invitam sa citesti ghidul de Facebook Ads de la STAR MARKETING.

Afla cum iti poti optimiza campania de Facebook Ads pentru a reduce cheltuieilie si a creste performanta anunturilor tale.

Afla cum poti dezvolta o campanie de retargeting pe Facebook pentru a readuce clientii pe site.

Despre Protege Parol

Articol scris de echipa Star Marketing Timisoara.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/it-setup-solutions/metrici-de-monitorizat-in-facebook-ads