Modificarile Codului Fiscal impun automatizarea proceselor de management

BUCURESTI - 23 mai 2007

Comunicat tip General in IT&C

Modificarile codului fiscal, intrate in vigoare de la 1 ianuarie 2007, afecteaza activitatea a sute de IMM-uri, bulversand sectorul de mijloc al economiei. Cea mai importanta modificare ce afecteaza direct micii intreprinzatori se refera la trecerea la impozitul pe profit, de la cel pe venit, pentru care se putea opta pana acum. Influenta acestor schimbari se face simtita si asupra cheltuielilor salariale. Firmele sunt obligate sa se adapteze rapid la modificarile cadrului legislativ

Cunoasterea legislatiei in vigoare este una dintre conditiile obligatorii in activitatea tuturor intreprinzatorilor, indeosebi a proprietarilor de intreprinderi mici si mijlocii. Iar viteza lor de asimilare a noilor schimbari este cruciala in viitorul afacerilor pe care le detin. Prin urmare, recentele modificari ale codului fiscal trebuie sa se regaseasca instantaneu in toate deciziile luate la nivelul firmei.
Pentru firmele care activeaza in domeniul distributiei sau comertului de produse farmaceutice si parafarmaceutice, produse alimentare, constructii, piese de schimb, precum si pentru firmele care au facilitati proprii de productie, cele mai importante schimbari trebuie operate in timp util pentru a coordona fluxul de informatie financiar-contabila din firma cu noile reglementari fiscale. Viteza de raspuns la aceste modificari solicitate de cadrul legislativ este conditionata de automatizarea proceselor de management, prin utilizarea de aplicatii software financiar-contabile sau de tip ERP.
Unii intreprinzatori prefera achizitionarea unei solutii avangardiste, cu un pret foarte ridicat, care devine perimata odata cu astfel de modificari legislative majore. Recomandarea specialistilor Junior Soft este, insa, ca in procesul de achizitie al unei astfel de aplicatii sa se tina cont si de modul si de viteza cu care aceasta se adapteaza la modificari, de perioada de garantie, de frecventa actualizarii aplicatiei si de conditiile generale de livrare a solutiei.
In cazul recentelor modificari ale codului fiscal, companiile care ofera o aplicatie accesibila pentru partea de contabilitate si gestiune a afacerii trebuie sa puna la dispozitie o actualizare vizand: imprimarea pe facturi netipizate, posibilitatea introducerii cotei TVA “zero” la facturile de import, posibilitatea impartirii produselor, platilor si facturilor in categoriile impuse de jurnalul de cumparari si multe altele.
Specialistii Junior Soft va sfatuiesc sa luati in considerare toate aceste aspecte si sa va documentati foarte bine inainte de alegerea solutiei software de gestiune si contabilitate.
“Este nevoie ca update-urile aplicatiei, in raspuns la modificarile legislative sa se faca rapid, iar actualizarile sa fie instalate aproape peste noapte. Suntem foarte constienti de lucrul acesta si oferim clientilor nostri, frecvent, pachete de modificari care se integreaza perfect in solutia noastra completa de gestiune si management a afacerii. Afacerea clientilor nostri depinde in fiecare minut de stabilitatea si relevanta aplicatiei si a rapoartelor obtinute, iar pentru noi lucrul asta e o prioritate”, declara Mugur Panaitescu, Director General al Junior Soft.

Despre Junior Soft

Junior Soft ofera de peste 12 ani servicii de dezvoltare si implementare de software, precum si servicii de consultanta pre-achizitie, catre companii din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii. Produsul vedeta al companiei este DistribNET. Prima versiune a DistribNET a fost lansata in 1998 si s-a dovedit a fi, inca de la inceput, o aplicatie de succes. In prezent, peste 250 de companii din toata tara au ales intreaga suita ori componente ale acesteia.
DistribNET este un sistem ERP dedicat companiilor mici si mijlocii interesate de cresterea vanzarilor, imbunatatirea controlului financiar si contabil, eficientizarea managementulului afacerii si facilitarea procesului decizional. DistribNET contribuie la cresterea eficientei, productivitatii si performantelor afacerii, prin sporirea vitezei de raspuns la cereri si reducerea timpului de livrare, imbunatatirea ciclurilor comeciale si financiare si scaderea nivelelor de stocuri, reducerea costurilor de operare si de productie.
Persoana de contact:
Laura Bujor, Director Vanzari, juniorSOFT
laura.bujor@juniorsoft.ro
Telefon: 021.222.33.61; Mobil: 0722.697.851

marketing@juniorsoft.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/junior-soft2/modificarile-codului-fiscal-impun-automatizarea-proceselor-de-management